Site Overlay

تفاوت بین موتورهای جستجو و وب دایرکتوری ها

[ad_1]

در اینجا's معامله. آنها're یکسان اما متفاوت در برخی از راه های که's که در آن مشکل در مجموعه. چه تفاوت اساسی بین وب دایرکتوری ها و موتورهای جستجو?

اول, اجازه دهید's تعریف زیر jargons. موتورهای جستجو معمولا استفاده از یک برنامه معمولا به عنوان عنکبوت تولید شده از طریق یک الگوریتم خاص از مدیران سایت. این عنکبوت خزیدن بسیاری از وب سایت ها به دنبال هر گونه به روز رسانی و یا مطالب جدید. باید این برنامه ها پیدا کردن چیزی مفید و مرتبط و یا هر گونه اطلاعات تازه این crawled صفحات خواهد شد و سپس “نمایه” تبدیل شدن به بخشی از موتور جستجو's, پایگاه داده, به طوری که آنها را نشان می دهد به عنوان نتیجه جستجو.

حتی اگر شما don't ارسال سایت شما به موتورهای جستجو این شما'll به احتمال زیاد سایت شما ایندکس شده به هر حال. اما آن موثر تر خواهد بود اگر شما در حل و فصل برای یک ساختمان های موثر لینک آن را به عنوان's از طریق لینک هایی که عنکبوت پیدا کردن راه خود را به صفحه وب خود را.

وب دایرکتوری از سوی دیگر استفاده از دسته ها – مانند آنهایی که شما را در صفحات زرد. آنها معمولا موفق توسط انسان است که عمل به عنوان داوران و یا سردبیران. بنابراین گنجاندن بستگی به معیارهای تعیین شده توسط این دایرکتوری ها.

وجود دارد دو نوع از دایرکتوری وب سایت های پرداخت و رایگان. در هر صورت شما برنده't توان یافت اگر شما don't ارسال سایت خود را به آنها. این است زیرا آنها به't به “خزنده” یا عنکبوت بر خلاف کسانی که در موتورهای جستجو. ظاهر خود را در نتایج جستجو خواهد شد بستگی به برخی از عوامل مانند خود را دسته بندی, رنک, عنوان, یا محبوبیت در میان دیگران.

وجود دارد اما موارد زمانی که یک سایت خاص می تواند هر دو به عنوان یک موتور جستجو و دایرکتوری وب سایت. اجازه دهید's برای مثال معروف گوگل است. در درجه اول آن است که یک موتور جستجو با خود Googlebot عنکبوت. اما آن را نیز خود وب دایرکتوری در دایرکتوری گوگل. این فهرست در نظر گرفته شده است به یک “اسپین آف” از “فهرست موزیلا”, باز کردن پوشه پروژه. یکی دیگر از خواهد بود آن معروف آمریکا است که یاهو !. در ابتدا این سایت یک وب دایرکتوری تا زمانی که رشد فوق العاده و روشن به موتور جستجو.

چگونه این اطلاعات لازم است ؟ بسیار به خصوص در وب مسترها. شما به سادگی خود را پایه قضاوت خود را تعریف. هدف نهایی شما این است برای بازدید شده توسط این عنکبوت بنابراین شما به طور مداوم خواهد بود ایندکس شده در موتورهای جستجو. بنابراین شما نیاز به توسعه یک بسیار کارآمد پیوند استراتژی برای که. از سوی دیگر شما نیز باید برای استفاده از دایرکتوری وب. بسیاری از آنها رایگان هستند بنابراین شما don't مجبور به نگرانی در هر هزینه. آنها همچنین ایده آل برای پشت لینک so you'll بالاتر شانس کشف شده توسط موتورهای جستجو' عنکبوت.

[ad_2]

Source by Terry Bytheway

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *