Site Overlay

تعامل با مردم در رسانه های اجتماعی با پرسیدن سوال

[ad_1]

همانطور که من گفته ام بارها و بارها “آن را به نام اجتماعی رسانه ها به یک دلیل.” چگونه می توانم به شما به دست آوردن کشش با مردم در رسانه های اجتماعی است ؟ نه با گفتن آنها همه چیز, اما آنها پرسیدن سوال.

زمانی که شما یک پست پیش بروید و پایان آن با یک سوال باز چیزی مانند “چه چیزی شما فکر می کنم در مورد این موضوع ؟ افکار خود را ارسال نمایید.” جهت مشاهده فرم خرید و سوال باز است که به طور خودکار استنباط کوتاه یک یا دو کلمه پاسخ مانند “بله” یا “نه” “قرمز” یا “آبی رنگ است.” آن را می پرسد مردم به بیان درونی خود را نمایش در یک موضوع پاسخ به expansively.

البته بخشی دیگر از رسانه های اجتماعی معادله تعامل در افراد دیگر پست ها. به منظور برای شما به دیده می شود, شما نیاز به انجام بیش از نوشتن پست های خود را. البته دیگر مردم در حال پرسیدن سوال خود را در رسانه های اجتماعی پست. برخی از آنها عبارتند از پرسیدن سوالات بسته به مطمئن شوید. “من درست – بله یا خیر؟” تعداد کمی از مردم خواهد شد پرسیدن سوالات باز. در هر صورت زمانی که شما پاسخ خود صدا اضافه شده است برای گفتگو. از همه مهمتر خود را بر روی خط و یا نام دسته اضافه شده است به جریان اطلاعات و جریان گذشته چشم از دیگران است.

اگر شما به دنبال مشاوره در بازاریابی یک متریک تلخه تن از مردم را فریاد یک کلمه قطعه از توصیه های شما – “محتوا!” آنچه آنها به معنی این است که شما باید ایجاد اطلاعات منحصر به فرد برای قرار دادن در مقابل دیگران برای گرفتن توجه خود را.

اما در اینجا یک بیت از مطالب به اصطلاح کارشناسان تمایل به چشم پوشی: درخواست سوالات خود را در افراد دیگر رسانه های اجتماعی پست.

بیایید می گویند کسی که باعث می شود یک پست در مورد تمیز کردن فرش است. بله من با استفاده از این صنعت در بسیاری از نمونه های. بنابراین اجازه دهید می گویند یک فرد پست که شما باید بخار تمیز کردن فرش خود را حداقل هر شش ماه. بروید و بپرسید که سوال های خود را! مانند پست های خود را باز بهترین است. “علاوه بر 6 ماه شستشو باید من هم پاک قبل از تعطیلات گرد آوری شده است.” شما می توانید سوئیچ که به یک بسته به پایان رسید سوال: “کدام است, بهترین, تمیز کردن قبل یا بعد از تعطیلات گرد آوری شده است.”

اگر شما نمی تواند فکر می کنم از یک سوال مرتبط آن را خوب به درخواست برای مثال و روشن شدن. من می تواند تضمین وجود دارد مقدار زیادی از مردمی دیگر وجود دارد که می خواهم نمونه های دیگری و یا یک توضیح متفاوت است. “با وجود برنامه های مختلف شما می خواهم توصیه برای فرش در منطقه پذیرش از یک کسب و کار؟” “شما می توانید به عنوان مثال از یک لابی هتل تمیز کردن فرش روند؟”

پرسیدن سوالات مربوط آنهایی که حفاری عمیق تر به موضوع پست اغلب نزدیک به عنوان به خوبی به عنوان — و گاهی اوقات بهتر از – اصلی پست های اطلاعاتی و گرفتن نام خود در خارج وجود دارد به عنوان کسی که می داند آنچه که آنها در حال صحبت کردن در مورد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *