Site Overlay

تشویق منفی خود را در بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

این است همه چیز در مورد بازاریابی دیجیتال

من شنیدن بیش از حد اغلب از متوسط به شرکت های بزرگتر که بزرگترین ترس آنها را با هر استراتژی بازاریابی دیجیتال عمدتا استفاده از Facebook و یا هر پلت فرم رسانه های اجتماعی که برای ماده; امکان دریافت نظرات منفی خود را در Facebook صفحات کسب و کار و غیره.

خوب است که یک ایده جالب; آیا آنها قاطعانه گفت که آنها انتظار دارند نظرات منفی چون آنها هم باور نمی در محصول خود را و یا آنها را به نگرانی در مورد توانایی خود را برای ارائه پذیرفته شده سطح خدمات به مشتریان خود را? در نظر آنها یک استراتژی بازاریابی دیجیتال با رسانه های اجتماعی خطرناک به نام تجاری خود را, این است که خیلی معمولی با شرکت های بزرگ Fat Cats عامل در یک شبکه امن در حالی که جمع آوری خود را بزرگ حقوق, اما دستیابی به هیچ چیز…

پس از شروع آنها ایمان محصول خود را? پس چرا بر روی زمین هستند و آنها در کسب و کار و یا چرا بر روی زمین کار می کنند برای یک سازمان که آنها از ترس! چرا آنها فقط بهبود بازی خود را و بازگشت به اصول اولیه ؟ OK Im طرف ردیابی دوباره.

و یا حتی ساده تر از آن, تشویق منفیآیا ترس از آن. پس از همه آن است که منفی است که می تواند کمک به آنها را نسبت به تلاش کامل محصول و یا خدمات بیشتر; نظرات منفی از مشتریان خود و یا مشتریان بالقوه آنها نباید گوش دادن (و یا درگیر شدن ، البته آنها باید! این چیزی است که بازاریابی دیجیتال همه چیز در مورد.

بازاریابی منتقل شده است به طور کامل پارادایم جدید از تعامل مشتری (با توجه به بسیاری از دیجیتال تکنیک های بازاریابی) گوش دادن و تکامل است. مدرسه بازاریابی تکنیک ها نه تنها در آینده آنهاو به بالا از آن خاموش روابط هستند که جعلی مانند قبل از هرگز.

Facebook, به عنوان مثال داده می شود فرصت را برای اولین بار در تاریخ به ایجاد یک یکی به بسیاری از و بسیاری از به یک ارتباط پلت فرم برای کسب و کار. یک کسب و کار می تواند بازار خود را به بسیاری از مردم در یک بار (مانند تلویزیون و رادیو و یا حتی رسانه های چاپی) اما Facebook اجازه می دهد تا برای بسیاری از به چت کردن به عقب و نه تنها برای شما بلکه برای هر یک از دیگر.

به آغوش نیست این تغییر پارادایم است که نه تنها احمقانه اما ساده لوحانه است. در آغوش رسانه های دیجیتال است.

حالا اجازه بدهید فرض کنیم که بسیاری از شما آگاه هستند که چگونه مهم خود را با استفاده از رسانه های دیجیتال و بیشتر Facebook برای کسب و کار خود را; شما باید راه اندازی یک Facebook صفحه و شروع به ارسال مطالب. اما شما باید آن را انجام حق! Facebook در مورد تعامل و ارتباط ساختمان برخی از شما را تشخیص که به مفهوم نام تجاری و بازاریابی است. خوب است که دقیقا آنچه در آن است. این یک پلت فرم برای شما به خود را در بازار با نام تجاری نه بی امان فروش به عنوان بسیاری انجام دهد. این است که بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال با رسانه های اجتماعی.

اجازه دهید من به عقب بر گردیم به آنچه مرا وادار به نوشتن این پست. من تا به حال متوجه یک نه بزرگ کسب و کار در بهداشت و درمان طاقچه ارسال دیدگاه در Facebook در مورد بیمه بهداشت و درمان (بدیهی است که آنچه که آنها فروش بعد از همه) آنها ظاهرا کردم هولناک با برخی از نظرات منفی. این خوب است اما این چیزی است که آنها بعد که یک فاجعه بود! و آن را اولین بار من را دیده اند انجام می شود و قطعا نمی خواهد آخرین. به جای پرداختن به (جذاب) با مشتریان بالقوه خود را که آنها ساخته شده یک نظر بر روی پست حاکی از این است که آنها را حذف کرده و برخی از نظرات با توجه به ماهیت آنها. EPIC FAIL! به خصوص برای یک بازاریابی دیجیتال کسب و کار. تنها نظر آنها ساخته شده بود به برجسته که آنها سرزنش محتوای خود را. می کند که نمی شود شما سوال تمامیت خود را به عنوان یک کسب و کار ؟ بنابراین این فرصت را به شرکت و به طور بالقوه به دست آوردن احترام و مشتریان بیشتر بود منفجر کردن درب; نه تنها آنها درگیر است (که اتفاقا در این صفحه به ندرت) اما آنها تا به حال چنین بی احترامی برای مشتری بالقوه است که آنها حذف شده و نظرات خود را.

من با داشتن رفتن در این کسب و کار خاص, من یک دوست نزدیک که کسب و کار می کند برخی از چیزهای بزرگ در Facebook, اما آنها نمی شرکت کنند! آنها را از دست ندهید شماره یک دلیل آنها بازاریابی دیجیتال در Facebook; تعامل و ساختمان یک پایه فن (مشتریان و مشتریان بالقوه). آنها به طور منظم ارسال برخی از تصاویر بزرگ و من همیشه در نظر اما نه یک بار که شده است وجود دارد در پاسخ به نظر من! دوباره شکست! یک کسب و کار باید آن را به سیاست آخرین کلمه در همه نظرات به Facebook. در مورد نکته در اینجا این است که این خاص کسب و کار برون سپاری وجود دارد رسانه های اجتماعی به یک قرار ،

برگشت به اخلاقی از این داستان استفاده از دیجیتال, استراتژی های بازاریابی به خصوص Facebook برای کسب و کار خود و ترویج کسب و کار شما در Facebook نه با تبلیغات اما ارائه مطالب جالب و از همه مهمتر تعامل با طرفداران خود را! این چیزی است که بازاریابی همه چیز در مورد بعد از همه!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *