Site Overlay

بهترین نوع شنا برای دیسک کمر – دکتر ارسلان گلشنی

شنا به جهت معلولان مناسب است: افرادی که معلولیت جسمی دارند می توانند شنا نمایند و همین ورزش برای آن ها سهل وآسان خیس است. ورزش های قلبی – عروقی ورزش هایی میباشند که قلب، ریه ها و سیستم عروقی بدن را به عمل می گیرند. چنانچه برایتان مقدور است که در رودخانه یا این که دریا شنا کنید، تمرین تان خوبتر خواهد شد زیرا موج ها سبب خواهند شد که مقاومت بدنتان بالاتر برود. درصورتیکه شیدا شنا میباشید ولی به عامل آسیب کمر و کمردرد نمیتوانید شنا کنید، بهترین فعالیت این است که حیاتی آبدرمانی آغاز کنید. هنگامی که به جلو حرکت می کنید، سرتان آب را به کناری می راند، بنابراین فضا به جهت تنفس کردن به وجود می آید. پاها در در آغاز و زمان حرکت به سمت پایین، صاف و محکم نگه داشته شده و آن‌گاه اصلی خمیدگی مختصر زانوها که اذن میدهد تا پا در مسیر قوسی شکل بزرگتری به حرکت درآید، به پایان میرسند. هنگام شنا، گردن خویش را راحت کنید و بالای سر خود را به سمت جلو نگه دارید، خیر این‌که آن را بلند کنید. نفر دوم مهم گرفتن کف پای نفری که دراز کشیده، فعالیت مقاومت آب را مقابل فشار کف و ساق پا به عقب انجام میدهد. پاها هم توسط فشار و ضربهای که به آب وارد میآورند آب را به عقب میرانند. بچهها به علت قلیل بودن جاذبه آب، آزادی فعالیت بیشتری بدست میآورند. شنای پهلو مانند شنای قورباغه، شنایی اندک فشار است. این گونه شنا ناچیز فشارترین شنا برای اغلب اشخاص است. سکو دو نوع هست :سکوی 10 متری و سکوی 5 متری . این شنا در واقع به همین شکل انجام میگردد که بدن درحالتی افقی برروی آب قرار گرفته؛ هر دو دست، آب را از جلو گرفته و به وسیله کف و ساعد به طرف عقب و زیر شکم می کشند و از به عبارتی پایین آب، به جلو آمده کشیده می شوند و مجددا کار جاذبه آب توسط دستها انجام میگردد. پایه های ورزش شنای نوین در جمهوری اسلامی ایران از به عبارتی استخر منظریه گذاشته شد. اگر شما همین مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در آیتم حلقه شنا دیجی کالا لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.