Site Overlay

بهترین مشاوره بازاریابی برای صاحبان کسب و کار کوچک

[ad_1]

ماه گذشته من تا به حال لذت بردن از شرکت در بازاریابی پنل برای NAWBO (انجمن ملی صاحبان کسب و کار زنان). عالی بود برای ارتباط با بسیاری از صاحبان کسب و کار که در حال کار سخت برای سوق دادن نام تجاری خود را به موفقیت در حال حاضر و به خوبی به آینده است. اما بازاریابی یک کسب و کار کوچک با بودجه محدود می تواند یک کار چالش برانگیز است. وقت آن است که شما را متوقف بهانه و دریافت کلمه در مورد کسب و کار شما. اگر شما صاحب کسب و کار کوچک به دنبال مشاوره بازاریابی شما باید به جای حق آمده است. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

تعریف هدف خود را

اگر شما می خواهید برای رسیدن به اهداف بازاریابی شما نیاز به تعریف هدف خود را. اختصاص زمان و تلاش برای معنی دار وظایف است که نتایج و ایجاد آگاهی در مورد نام تجاری خود را. هنگامی که شما می دانید چه جهت خود را به هدایت شرکت در بازاریابی آن را در شیوه ای موثر هرگز دلهره آور دوباره. برای مثال اگر شرکت شما ارائه می دهد فن آوری خدمات به وضوح تعیین هدف خود را به عنوان حل یک مشکل خاص برای مشخص مخاطبان است.

تعریف و واجد شرایط به هدف خود را با باریک نظر

مهم نیست که آنچه شما فروش اگر شما نمی دانید که به فروش آن به. هنگامی که شما قادر به وضوح تعریف مخاطبان خود را, شما را پیدا خواهد کرد آن را آسان تر به فروش با ارزش کالا و خدمات است که ثابت خواهد کرد که به معنی آنها. به عنوان کسب و کارهای کوچک معمولا منابع محدود استفاده محدود از نظر به تعریف مخاطبان خود را. این اجازه خواهد داد که شما را به هدف قرار دادن بیشتر مردم در همان زمان. بسیاری از مدیران ارشد در پاسخ به این سوال “است که مشتری خود را?” به عنوان همه. هر کس جواب بدی مگر اینکه خود شرکت منابع مالی برای رسیدن به همه. تا زمانی که شما یک بودجه مانند یک شرکت بزرگ می تواند به مراتب بیشتر انتخابی برای رسیدن به یک بازاریابی مناسب و معقول بازگشت سرمایه گذاری.

مناسب و موثر پیام توسعه

بسیار مهم است که شما توسعه موثر پیام های کلیدی برای مخاطبان هدف خود را; این شما را قادر به کنترل ارتباطات خود را و دریافت پیام خود را به طور موثر و کارآمد. پیام خود را باید غیر قابل مقاومت به اندازه کافی برای گرفتن توجه از دستکاری خواننده و بازدید کننده وب سایت و یا تماشاچی. قانع کننده پیام ایجاد کنجکاوی. هدف از بازاریابی است که برای جلوگیری از خواننده و ایجاد به اندازه کافی کنجکاوی به عمل آورند.

تمرکز بر روی سوالات مانند “چه نام تجاری شما چیست ؟” و “آیا شرکت شما برای ایستادن؟”. استفاده قدرتمند از نظر هنگامی که توصیف خدمات خود را از قبیل: کیفیت برتر, انتخاب عالی, مناسبو بی نظیر. این شرایط کمک خواهد کرد که ارتباط خود را با نام تجاری ارزش به مردم در یک راه قدرتمند. اگر شما ادعا می کنند از خدمات برتر آماده می شود بگویید چرا محصول یا خدمات شما بهتر است یا بی نظیر است.

برنامه ریزی بودجه خود را

درست کردن یک طرح بازاریابی بستگی به تعریف بودجه. یک برنامه ریزی دقیق و بودجه ضروری ترین ادم راه برای مطمئن شوید که شما پول است که به طور موثر صرف توسعه جامع و استراتژی های بازاریابی. چسبیده به خوبی تعریف شده بودجه اطمینان را به شما نمی اتلاف منابع و صرف بودجه بازاریابی خود را به طور مناسب و عاقلانه است. حتی به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک شما باید فکر می کنم از بودجه بازاریابی خود را به عنوان یک سرمایه گذاری و نه هزینه. اگر صرف عاقلانه تلاش خود را می تواند به ارمغان بیاورد سنجش بازگشت سرمایه گذاری خود را.

توزیع

هنگامی که شما آمده تا با یک استراتژی موثر و خوبی تعریف بودجه و زمان خط آن زمان به تمرکز بر توزیع. استفاده از کانال های که کمک خواهد کرد که شما دریافت پیام خود را به قلب و ذهن مخاطبان خود را. در حالی که با استفاده از رسانه های اجتماعی است که در میان مقرون به صرفه ترین راه برای رسیدن به مردم مراقبت و نظر باید با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی در حال رسیدن به تنها افرادی که مطلقا هیچ علاقه ای به آنچه شما فروش است. اگر شما به طور مداوم کار بر روی ساخت یک قوی رسانه های اجتماعی زیر شما می توانید به طور مداوم ارائه پیام خود را به هزاران نفر از مردم با استفاده از YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, Google+ و توییتر در کسری از هزینه از رسانه های سنتی. این چند اصول برای هر کسب و کار کوچک به دقت در نظر بگیرید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *