Site Overlay

بهترین فرمت برای گوگل+ پست

[ad_1]

عناوین پست

یک پست به عنوان ، اولین چیزی که اکثر مردم در زمانی که آنها تصمیم می گیرید اگر شما می خواهید آنها را به آن را بخوانید. به ایستادگی کردن از همه دیگران حتما به پررنگ آن را با ستاره در هر طرف از آن است.

مردم را نمی خواهد وقت خود را صرف خواندن عنوان های طولانی. کوتاه و شیرین را با نگه داشتن عنوان 40 کاراکتر یا کمتر است.

خلاصه

خلاصه مهم هستند زیرا آنها به خوانندگان چه آنها ممکن است پیدا کردن در این پست. بسیاری از مردم به دور جوهر از این پست به طور خلاصه در حالی که دیگران با استفاده از آن به عنوان یک تیزر. آنچه شما باید انجام دهید برای شما بستگی به هدف از این پست و مخاطبان خود را. اگر یک آمار یا واقعیت خوانندگان خود را می خواهید بیشتر احساس رایگان به آن را در وجود دارد. اگر آن را به پایان خواهد رسید تا به دور نقطه تمام پست ترک هیچ چیز دیگری برای خواننده به یاد بگیرند که شما ممکن است بخواهید به ترک آن.

خلاصه باید کوتاه است. اکثر مردم در حفظ و به عنوان نزدیک که ممکن است به 159 کاراکتر است. خلاصه خواهد شد تا سه خط از متن. این است ایده آل برای بسیاری از مردم به خاطر آنها خامه ای می تواند آن را به سرعت با توجه به کوتاه عرض پست.

دیگر بهره مند شوند از نگه داشتن خلاصه ای کوتاه است که مردم نمی خواهد که به کلیک بر روی “ادامه مطلب” برای دیدن بقیه پست. برخی از مردم فقط نمی خواهید برای انجام این کار, اما دوباره این بستگی به مخاطبان خود را.

تصاویر و ویدئوها

تصاویر و فیلم ها در یک چیز بزرگ برای گوگل+ در حال حاضر. آنها به یک اشاره از پینترست و Instagram. هنگامی که به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها در گوگل+ هر چند این مهم شامل لینک به آن را در پست. این منجر به ترافیک بالاتر اعداد شما می خواهید از شبکه های اجتماعی است.

متن در پست ها

پست ها باید در تعامل با مخاطبان خود را. آن را باید جرقه بحث از آنجا که این چیزی است که مردم می خواهید برای انجام در رسانه های اجتماعی. شما ممکن است بخواهید به یک سوال بپرسید و یا اجازه دهید پیروان خود را می دانم که شما باز به پاسخ دادن به سوالات خود را. این می تواند یک راه عالی برای دریافت بسیاری از نظرات و سهام.

یک تماس به عمل است که همیشه یک گزینه است. گفتن پیروان آنها چه می توانید در سایت خود و یا در یک مقاله شما منتشر کرده اید می تواند منجر به بسیاری از تعامل به خصوص اگر محتوای ارزشمند است.

هشتگهای

اگر شما با استفاده از هشتگهای در عین حال, شما نیاز به شروع در حال حاضر. هشتگهای آنچه باعث می شود شما می آیند تا در نتایج جستجو در گوگل+ و دیگر شبکه های اجتماعی است. با Google+ پست های شما باید با استفاده از سه تا پنج هشتگهای. همیشه فکر می کنم از آنچه که مصرف کنندگان خود را در حال جستجو برای که مربوط به پست هنگامی که در تلاش به آمده تا با هشتگهای.

دنبال قالب برای افزایش تعامل

این بهترین فرمت به دنبال در این زمان. آن را به بسیاری از مردم کمک کرده افزایش تعامل خود را پس از آن ممکن است همین کار را برای شما!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *