Site Overlay

بهترین ابزارهای رسانه های اجتماعی برای بازاریابی

[ad_1]

معتبر حضور آنلاین می توانید تبدیل شدن به کاملا بدون هیچ زحمتی به خصوص با متعدد اجتماعی سیستم عامل در دسترس است. اما شما نمی دهد تا بر روی بازاریابی رسانه های اجتماعی تنها به دلیل آن است که وقت گیر است.

خوشبختانه تلاش خود را می تواند بسیار کمتر آماده سازی اگر شما با استفاده از 3 از بهترین ابزارهای رسانه های اجتماعی برای بازاریابی است. این انتخاب ابزارهای اجتماعی کمک در ایجاد یک قوی حضور رسانه های اجتماعی و همچنین مدیریت و کنترل شهرت خود را آنلاین.

1. HootSuite

توانایی برنامه نوشته های یک مزیت عمده با این ابزار مدیریت. داشتن یک برنامه از پیش تعیین شده از پست ها شما را قادر می سازد برای حفظ حضور آنلاین خود را حتی در ساعت های عجیب و غریب از روز است. این همچنین باعث افزایش بهره وری خود را و کمک می کند تا در مدیریت زمان پس از HootSuite می توانید پست به چند سایت های اجتماعی از جمله Facebook, Twitter و LinkedIn.

این برنامه دارای ظرفیت برای نظارت بر فعالیت در پست های شما را در سایت های اجتماعی. به جای چک کردن از طریق هر سایت اجتماعی شما می توانید به راحتی نظارت بر فعالیت های از طریق تنها یک پلت فرم. برای مشغول بازاریاب چنین تسهیلاتی که ارائه می دهد راحتی و صرفه جویی در زمان است که قطعا باید. جای تعجب نیست که این خاص رسانه های اجتماعی ابزار بسیار محبوب با بسیاری از بازاریابان.

2. مدافع

مدافع یک دارایی بزرگ برای هر شرکت و پس از آن حداکثر در روابط اجتماعی از کارکنان. ترکیب رسیدن از طریق کارکنان' پروفایل شخصی است که معمولا بیشتر از این شرکت's مشخصات رسانه های اجتماعی. بنابراین داشتن یک ابزار است که طول می کشد استفاده از این گسترده تر قرار گرفتن در معرض خواهد شد قابل ملاحظه ای ضرب رسانه های اجتماعی خود را تلاش های بازاریابی.

مدافع است که به سادگی نصب شده و به عنوان یک افزونه مرورگر است که از طریق آن کارکنان می تواند محتوای توصیه هایی از تیم بازاریابی. تیم بازاریابی نیز می تواند با ارزیابی انباشته تعامل ایجاد شده با این محتوا به اشتراک گذاشته شده توسط هر یک از کارکنان. علاوه بر این کارکنان همچنین می توانید توصیه به تیم بازاریابی از طریق حمایت و یا حتی به اشتراک گذاری محتوا با یکدیگر است.

3. ذکر

به منظور موفقیت در تلاش های بازاریابی خود را, شما همچنین نیاز به حفاظت از شهرت خود را در سایت های اجتماعی. این نیاز به نظارت منظم از نظرات و نوشته های مربوط به شرکت خود را. ذکر بسیار موثر در انجام درست آن. این سودمند ابزاری مفید در گرفتن هر گونه 'اشاره' شرکت خود را در سراسر اجتماعی مختلف سیستم عامل است. شما به راحتی شناسایی هر گونه نظر منفی در نتیجه قادر می سازد شما را به اقدام مناسب برای اصلاح تصویر منفی. علاوه بر شناسایی اشاره در مورد کسب و کار خود و شما را به یک تصویر واضح و روشن از شرکت شما در رسیدن به از طریق تلاش های بازاریابی خود را. این کمک خواهد کرد که در تصمیم گیری بهترین و موثر ترین استراتژی های بازاریابی به استخدام در رسانه های اجتماعی.

ذکر نیز دارای انواع تنظیمات کنترل برای شناسایی منابع خاص برای نظارت بر. این به این معنی است که شما می توانید انتخاب کردن برای شناسایی اشاره در Facebook و نه تنها از هر یک از دیگر سایت های اجتماعی. این منابع که خاموش هستند و هنوز هم می تواند نظارت از طریق پوشه اسپم – فقط در جعبه گذاردن شما هنوز هم نیاز به ارزیابی فعالیت در سایت اجتماعی دیگر.

با استفاده از بهترین ابزارهای رسانه های اجتماعی برای بازاریابی شما باید زمان بیشتری به تمرکز بر روی مسائل مهم در کسب و کار خود و همچنین رسیدن به یک مقدار گسترده تر برسد مختلف اجتماعی در سراسر سیستم عامل.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *