Site Overlay

بررسی اجمالی از خدمات مختلف برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی دیجیتال

[ad_1]

فریب از رشد یک کسب و کار آنلاین است که همیشه حاضر با توجه به نسبت راحتی و ارزش آن را ارائه می دهد. اما وقتی که می آید به اجرای تبلیغات دیجیتال کمپین های متعدد وجود دارد متغیر است که تعیین میزان موفقیت و اغلب می تواند تهدید آمیز به کسانی که با کمی به هیچ تجربه.

کوچک ترین مقیاس صاحبان کسب و کار آنلاین در حال مخالف به صرف زمان برای اجرای چنین طرح های خود را یا به علت یک برنامه بسیار شلوغ است یا یک حس عدم اطمینان با چه ویژگی مستلزم. آن را نیز بیش از حد مهم به چشم پوشی در این روز و سن با توجه به پتانسیل گسترده ای برای تولید درآمد برای کسب و کار اعم از کوچک یا بزرگ. خرید و فروش آنلاین در حال حاضر حساب برای حدود یک چهارم از صنعت خرده فروشی و بازار به تنهایی.

بسیاری از اوقات با گسترش سرمایه گذاری کسب و کار آن است که اغلب سخت به تمرکز بر هدایت انرژی نسبت به تشویق توسعه و تعامل مخاطبان. از آنجا که دامنه تبلیغات کار بسیار تخصصی نیز به نگرانی در مورد استخدام نیروی انسانی اضافی برای جبران هر گونه کمبود در ظرفیت. مترجمان آزاد می شوند کاملا رایج در این مورد هنوز مصاحبه و غربالگری داوطلبان با کیفیت از ده ها تن که اعمال می شود می تواند بسیار خسته کننده باشد.

محدودیت بودجه یکی دیگر از نگرانی معتبر اگر شما فقط از شروع و در مراحل نوپای رشد کسب و کار. اگر شما را انتخاب کنید یک مترجم آزاد برای خود و یا خدمات شما ممکن است در نهایت سرمایه گذاری در بیمه آژانس های تبلیغاتی به صورت هدفمند دیجیتال مبارزات با AdWords گوگل یا بینگ – دوباره هزینه های اینجا گاهی اوقات گزاف.

همه در همه, تبلیغات دیجیتال, کمپین همچنان به رشد و رشد در نرخ شگفت آور, نیاز به همه کسب و کار به توجه و انجام اقدامات مناسب در این زمینه است. وجود دارد گزینه های مختلفی وجود دارد که برای علاقه مند صاحبان کسب و کار آنلاین به منظور به حداقل رساندن این مشکل مقابله دیجیتال کمپین های تبلیغاتی.

کلید این است که به وزن جوانب مثبت و منفی در فرد زمینه و انتخاب مناسب ترین را به یک مدل کسب و کار. در اینجا چند گزینه مشخص شده در زیر را به عنوان گام های بعدی:

توسعه و پیاده سازی تبلیغات دیجیتال توسط خود

رانندگی فروش و به حداکثر رساندن تلاش های بازاریابی خود را به راحتی انجام می شود اگر نه تحت الشعاع قرار توسط سایر جنبه های مدیریت یک کسب و کار کوچک مانند کار اداری. شما می توانید آن را بر خود به توسعه و پیاده سازی دیجیتال کمپین های تبلیغاتی بدون استفاده از یک خارجی فروشنده. شروع شده توسط به دست آوردن یک درک روشن از که پایه مشتری خود را است. این باید انجام شود نه فقط با چشم-balling اعداد اما با واقعی نظرسنجی ارسال به صورت آنلاین و یا چهره به چهره مصاحبه به دنبال بازخورد از هر دو موجود و مشتریان جدید است. گاهی اوقات شما ممکن است ببینید که ایده خود را از مخاطبان ممکن است بسیار متفاوت از آنچه است که در انعکاس داده ها جمع آوری شده است.

بهترین قسمت در مورد اینکه یک فرد نشان می دهد و دست زدن به تبلیغات توابع توسط خود این فرصت را به یاد بگیرند و کشف مهارت های جدید. یک گواهی نامه دوره های آنلاین و ساخت پایه خود را در این مفاهیم برای تبدیل شدن به آشنا با فرآیند. شما همچنین کاهش در هزینه های بودجه هنگامی که شما لازم نیست که به اضافی استخدام برای بازاریابی و تبلیغات.

در سمت تلنگر, شما باید نگه دارید در ذهن است که این را به یک تکه بزرگ از زمان خود را در اوایل روز به خصوص که شما خودتان عادت دادن به مسئولیت اضافه شده. ممکن است خطرات اضافه شده در مرحله یادگیری با بودجه تبلیغاتی در صورتی که شما اجرا دیجیتال کمپین که نمی طنین انداز خوبی با مخاطبان. یک کم بازگشت سرمایه گذاری (ROI) غیر معمول نیست.

استخدام یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای

آژانس های تبلیغاتی رایج ترین راه برای گسترش دیجیتال نامزدی و ساخت قوی پروفایل آنلاین. در حالی که شما ممکن است مجبور به پوسته از بودجه سخاوتمندانه در این راستا نتایج معمولا قابل مشاهده و بلافاصله آن را به ارزش.

مزایای متعددی وجود دارد به استخدام یک تجربه آژانس تبلیغاتی وقتی که می آید به تبلیغات دیجیتال به نمایندگی از کسب و کار شما. برای یک, شما باید بیشتر وقت آزاد برای تخصیص دادن به مسئولیت های دیگر به عنوان یک صاحب کسب و کار آن است که آیا منظور تحقق نیروی انسانی و سایر زیربنایی مورد نیاز. نسبت به یک مبتدی راه اندازی کمپین های آنلاین یک آژانس تبلیغاتی را یک حس بصری چه کار می کند و منجر به بالاتر ROI.

اگر شما نیاز به پرداخت برای هر کلیک و جستجو پرداخت کمپین های تبلیغاتی شما خواهد شد نیاز به برنامه ریزی بودجه مورد نیاز پیش رو و همچنین مختصری در این سازمان درآمده است. جستجو برای آژانس است که مناسب میباشد در اینجا می توانید برخی از زمان. چنین سازمان هایی باید کمی به هیچ دانش فردی از عملیات کسب و کار و نیاز به یک بازنگری دقیق از جنبه های مانند در نظر گرفته شده مشتری پایه طیف وسیعی از محصولات و خدمات ارائه شده ، گرفتن به مقابله با این سرعت که در آن یک خارجی آژانس کار می کند اغلب ممکن است به اثبات می شود یک چالش است. برای یک شرکت کوچک فشار مالی ممکن است به اثبات می شود بیش از یک مسئولیت در دراز مدت به خصوص اگر کسب و کار در خصوص شلوغ بخش.

استفاده از خدمات تخصصی آنلاین

با روزافزون تقاضا برای موثر استراتژی های بازاریابی آنلاین, بسیاری از خدمات تخصصی در حال برداشت هستند که بودجه دوستانه و شما را با ارائه طیف گسترده ای از خدمات در یک شخصی به شیوه ای. از جمله خدمات استفاده از یکپارچه سازی سنتی تاکتیک های بازاریابی همراه با نوآوری های دیجیتال برای B2B و B2C راه حل.

برای مثال شما می توانید کشف گزینه های مانند 180fusion کمک کرده است که تعداد بی شماری از کسب و کارهای کوچک ساخت نام تجاری خود را از طریق تبلیغات دیجیتال. این شرکت به ویژه در #176 در ‘Inc. 500 لیست از سریعترین رشد شرکت های خصوصی’. آنها تمرکز بر ایجاد برنامه های سفارشی برای هر مشتری و شرکت در افزایش دید موتور جستجو در حالی که تنوع حضور آنلاین خود را کسب و کار کوچک با نوآورانه ترین رسانه های اجتماعی و ایمیل و تلفن همراه استراتژی های بازاریابی. یکی دیگر از قابل اعتماد آژانس های تخصصی است LYFE, بازاریابی, ارائه می دهد که ترکیبی از تبلیغات مختلف تبلیغاتی شبکه برای کسب و کارهای کوچک از جمله Google AdWords, Twitter, Facebook, Instagram, و غیره. آنها را بهینه سازی موتور جستجو و ایمیل و محتوای بازاریابی رسانه های اجتماعی تبلیغات و مدیریت همراه با طراحی وب سایت به صورت تمام دیجیتال خود را به تبلیغات نیاز دارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *