Site Overlay

با استفاده از نشانه گذاری اجتماعی برای ترویج راه اندازی کسب و کار

[ad_1]

آنچه در رسانه های اجتماعی و تعامل برای رسیدن به کسب و کار

رسانه های اجتماعی در اصل در رابطه با تعامل از طریق های که برای کسب و کار به معنی هدف قرار دادن محصول خود را در محدوده مقالات خود را و یا خدمات خود را در تعامل با یک مشتری بالقوه و یا مشتری خود را پایه. در مجموع محصولات و خدمات مقالات شناخته شده به عنوان محتوا و آن را از طریق ارائه محتوای با کیفیت است که موفقیت از طریق کانال های خود را می توان به دست آورد. بازاریابی اجتماعی حدود 900 میلیون کاربر در سطح جهان را پوشش می دهد و در هر موضوع محدوده شما می توانید از فکر می کنم. و همچنین تعامل با مشتریان بالقوه و پایه مشتری یا خوانندگان رسانه های اجتماعی نیز مربوط به بهینه سازی موتور جستجو. رسانه های اجتماعی یک فرمت منحصر به فرد آن را به عنوان شما کمک می کند تا ترویج مطالب خود را به مخاطبان خود و به نوبه خود آن را تولید ترافیک از طریق مردم به اشتراک گذاری مطالب خود را با دیگران و از طریق جستجوگرها. شاید مهمتر از این رسانه های اجتماعی با آن بررسی آنلاین کمک می کند تا کسب و کار و ایجاد اعتماد و تقریبا هر نام تجاری شما می توانید از فکر می کنم با استفاده از رسانه های اجتماعی به این دلیل. فکر می کنم از این که: شما در سراسر دو شرکت در ارائه همان خدمات; یکی 250 Facebook, دوست, دیگر 43 – شما کدام یک را انتخاب کردن ؟ بنابراین صرف نظر از این که آیا شما یک خرده فروش آنلاین یک بازاریاب وابسته ارائه خدمات از قبیل شهریه و یا اجرای یک اخبار سایت های رسانه های اجتماعی شما می تواند کمک به ساخت کسب و کار آنلاین شما. گوگل تخمین می زند که تا سال 2015 مصرف کنندگان در بریتانیا را خریداری £40bn از محصولات و خدمات آنلاین.

محبوب در سایت های رسانه های اجتماعی و استفاده از آنها

گرفتن به درک تفاوت های ظریف اجتماعی, نقش رسانه ها در ترویج کسب و کار شما می تواند بیش از سهم عادلانه خود را در ارتباط با سردرد. در اینجا یک لیست از محبوب ترین سایت های رسانه های اجتماعی و استفاده از آنها:

Facebook است که عمدتا برای به اشتراک گذاری. این می تواند محصولات, مقالات و یا خدمات است. در یک کلام آن را برای به اشتراک گذاری مطالب خود را با مردم به عنوان بسیاری که ممکن است.

توییتر در مورد به اشتراک گذاری اخبار در هر موضوع است. اجازه ندهید که کلمه خبر را به شما احساس می کنید آن را نمی شود برای محصولات. عرضه محصول جدید سهام جدید آماده برای فروش – توییتر برای همه خوب است از این.

+ Google در بخش ترکیبی از این دو و مهم تبدیل شده است برای بهینه سازی موتور جستجو اگر هیچ چیز دیگری.

وبلاگ نویسی است یک راه عالی برای انتقال اخبار و تخصص خود را در خوانندگان مشتری و مشتری پایه و یا پیروان. این ارائه می دهد یک راه خوب برای جذب بازدید کننده در سایت شما از طریق موتورهای جستجو است.

یوتیوب در مورد نمایش فیلم ها به مخاطبان گسترده ای. آن است که در حال استفاده توسط کسب و کار تمام وقت برای فروش محصولات و خدمات است. به عنوان یوتیوب متعلق به موتورهای جستجو ویدئوها تمایل به ویژگی های برجسته در نتایج موتورهای جستجو. شما همچنین می توانید استفاده از تبلیغات یوتیوب را به یک ثانویه جریان درآمد.

پینتر est و دیگر سایت های فیس بوک بسیار خوب در نمایشگاه های بصری محصولات. اگر کسب و کار شما فروش چیزی آنلاین, البته یک محصول یا خدمات اطمینان حاصل شود شما در حال ارسال بر روی پینتر est و به عنوان بسیاری از سایت های فیس بوک شما می توانید پیدا کنید.

رسانه های اجتماعی و موتور جستجو بهینه سازی (SEO)

موقعیت خوب در موتورهای جستجو است که در مورد محتوای با کیفیت و منحصر به فرد است که به خوبی به اشتراک گذاشته و به خوبی مرتبط از وب سایت های دیگر. با به اشتراک گذاشتن مطالب خود را در سایت های اجتماعی بیشتر شانس وجود دارد از مردم میل آن را در Facebook دوباره تویت با توییتر و یا به اشتراک گذاری پین در پینتر est. لینک های مهم برای جستجوگرها خوب و ارسال مطالب خود را در سایت های اجتماعی فراهم می کند یک لینک از سایت های اجتماعی به شماست و در هر صورت این می تواند هدف را به یک صفحه وب خاص. توسط صفحه وب منظورم یک راه حل خاص, خدمات, و یا مقاله است. این نیز تضمین می کند شاخص های گوگل صفحه وب است. که است که می گویند آن می افزاید و آن را به پایگاه داده خود را حصول اطمینان از آن می توان در موتورهای جستجو.

پیدا کردن بهترین سایت های رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما

برای پیدا کردن بهترین سایت های اجتماعی مناسب برای کسب و کار خود و فکر می کنم به عنوان به آنچه کسب و کار شما در حال تلاش برای انجام. اگر کسب و کار خود و فروش محصولات یا خدمات و سپس با استفاده از سایت های اجتماعی است که نمایش تصاویر و ویدئوها برای فروش محصول. یوتیوب پینتر est, خوشمزه و Instagram همه واقعا خوب برای نمایش محصولات. اگر شما در فروش بازی ویدئوها از محصولات خود را خوب عکس های حرفه ای و پیدا کردن آنها در این سایت و اطمینان از شما لینک تصاویر و ویدئوها به طور مستقیم به محتوا را در سایت خود. اگر شما فروش در eBay و یا وابسته فروشنده سعی کنید برای لینک به طور مستقیم به صفحه محصول که در آن یک مشتری بالقوه می تواند آن را خرید. همچنین قرار دادن محصولات خود را در Facebook و یا فضای صفحه صفحه+ Google و توییتر. برای ارائه دهندگان خدمات کمی چرخش مختلف در رسانه های اجتماعی ارتقاء مورد نیاز است به عنوان بیشتر از یک ارائه دهنده خدمات را نشسته در وسط بصری رسانه های اجتماعی و مبتنی بر متن در سایت های اجتماعی. این امر همچنین به بازاریابان وابسته است. اگر شما می توانید نشان دادن خدمات خود را که دارای یک تصویر و یا آیکون و انتشار تصویر یا آیکون در ویژوال سایت. استفاده از فیلم به نمایش گذاشتن خدمات خود را – اگر شما می توانید توصیفات از مشتریان خوب که گرد و غبار طلا. انتشار به طور منظم در وبلاگ خود و صدای جیر جیر مقالات همراه با بینش به این صنعت است. این تعامل کمک به ساخت اعتماد با همه مشتریان موجود نمایش گذاشتن مهارت های خود را و کمک به شما در یافت می شود توسط افرادی که مایل به تبدیل شدن به مشتریان جدید است.

رسانه های اجتماعی تبلیغات

اگر شما بودجه برای آن, Facebook ارائه می دهد و تبلیغات در یک کلیک از طریق پایه ای مانند Google Ad Sense یا می توان آن را مورد استفاده برای به دست آوردن دوست دارد. آن است که اغلب در موارد آزمایش. برای بازاریابی وابسته به جریان درآمد کلیک کنید از طریق افشای کاربر به جریان درآمد خود را در حالی که مانند اطمینان حاصل شود هر زمان که یک مقاله و یا محصول جدید منتشر شده است آنها مطلع شود. این آزمون و خطا و به نظر می رسد به کار به خوبی برای برخی از کسب و کار اما دیگران از دست داده اند و ایمان از آن است.

صرفه جویی در زمان

در حال حاضر شما احتمالا حدس زده است که به روز رسانی سایت های اجتماعی به خصوص اگر شما در انتشار بسیاری از روزانه محتوای کار سخت است. کسب و کارهای بزرگتر در استخدام مردم را به نگه داشتن در بالای آن چیزی است که بسیاری از راه اندازی کسب و کار ندارد و بودجه و یا زمان. ممکن است برای کمک به طور خودکار در حساب اجتماعی خود را به روز رسانی با استفاده از خودکار پیوند سایت.

یک استراتژی رسانه های اجتماعی

مرحله 1: ایجاد یک Facebook صفحه حساب توییتر و صفحه+ Google برای کسب و کار

این که با استفاده از آنها بدون در نظر گرفتن نوع کسب و کار و کمک قابل ملاحظه ای با جستجوگرها. اطمینان حاصل شود شما در ایجاد کسب و کار صفحات در Facebook در علاوه بر این به Google+. این را نگه می دارد اطلاعات شخصی خود را و در واقع رسانه های اجتماعی در زندگی از مشتریان خود و یا مشتریان و ارائه می دهد گزینه های بهتر برای ترویج کسب و کار.

مرحله 2: شناسایی سایت های رسانه های اجتماعی است که مهم ترین کار برای کسب و کار خود و

اگر سایت خود را به فروش می رساند محصولات ایجاد یک لیست از تمام آنلاین فیس بوک و سایت های ویدئویی شما می تواند در پیدا کردن و ایجاد حساب. اطمینان حاصل شود شما با استفاده از پینتر est و یوتیوب. اگر کسب و کار شما است, برای, خدمات, اطلاعات و یا برای یک درآمد بازاریابی وابسته, جریان, شما می خواهید به گسترش این کلمه در راه به عنوان بسیاری از که ممکن است. استفاده از سایت های وبلاگ نویسی مانند جست و خیز بلاگر و وردپرس. org به سندیکای سایت شما و خدمات و سعی کنید برای ایجاد محتوای اخبار اگر به شما ارائه خدمات برای نشان دادن تخصص خود را در زمینه خود را.

مرحله 3: با استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی مانند ‘اگر این کار پس از آن که’

‘اگر این کار پس از آن که’ یا ifttt.com به طور خودکار به روز رسانی حساب اجتماعی خود را. این آسان برای ایجاد و کار با تعداد بازدید صفحه لیست اطلاعات در سراسر یک میزبان از سایت های اجتماعی به طور خودکار به عنوان به زودی به عنوان یک سایت به روز شده است. این که شما می توانید تصور کنید که موجب صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان. شود هشدار, اما و اطمینان از سایت های اجتماعی مناسب به کسب و کار مانند سایت فیس بوک برای خرده فروشان آنلاین به نظر می رسد فقط به عنوان شما می خواهید آنها را در بر داشت. خودکار پیوند محدودیت است و اغلب لینک ها و تصاویر به نظر نمی رسد به عنوان شما می خواهید آنها را به. با اینحال و به خصوص برای تعداد بازدید صفحه لیست پست های وبلاگ از طریق آر اس اس آن است که بسیار خوب time-saver برای ترویج کسب و کار خود و از طریق رسانه های اجتماعی. همه رسانه های اجتماعی می تواند همزمان در این راه اما سایت هایی که پاداشی برای سندیکاها به خوبی به ارزش ایجاد حساب برای ترویج کسب و کار شما. بیشتر سایت های رسانه های اجتماعی شما پست بهتر است.

مرحله 4: با استفاده از #هشتگ

هر زمان که شما در پست مطالب خود را, اطمینان حاصل شود شما با استفاده از مناسب #hashtags. این کمک خواهد کرد که کاربران برای پیدا کردن مطالب خود را هنگامی که آنها در جستجوی آن است. بنابراین اگر من فروش لاستیک در eBay #لاستیک #cartyres, #ماشین, #treys خوب است و برای ورزشی, اخبار #ورزش #فوتبال #کریکت و غیره خوب است.

مرحله 5: پس از آن شروع می شود

هنگامی که مطالب خود را شروع می شود ضربه های وب 2. 0 جهان, نظارت بر حساب های خود را برای انتقادات و پیشنهادات. تمرکز بر روی سایت شما شناسایی شده به عنوان مهم برای کسب و کار خود و پاسخ به پرسش ها و نظرات. هنگامی که پاسخ سعی کنید به مفید و غیر توهین آمیز حتی اگر مفسر خوشایند نیست. حرفه ای در طول راه می رود.

مرحله 6: مشارکت

توییتر و گوگل+ نمایش موضوعات روند و این شامل افراد محبوب مردم در حال بحث در مورد. آن است که ارزش انجام عجیب و غریب در توییتر جستجو برای دیدن آنچه که مردم در حال صحبت کردن در مورد در رابطه با کسب و کار شما و کمک به بحث. این یک راه خوب برای ایجاد ارتباط و امیدوارم در رسیدن به موفقیت های بیشتر.

گام 7: نظارت بر موفقیت

نظارت بر موفقیت تایید کرده بود بسیار دشوار است برای رسانه های اجتماعی است. بر خلاف نتایج جستجوگرها است که می تواند اندازه گیری بر روی کلیک کنید از طریق محتوا و تعامل آن ها بسیار ساده است در سایت های اجتماعی برای به دلایل مختلف. شما ممکن است احساس کنید اگر شما در ارائه اخبار است که 10 نظر در یک داستان خوب است نشانه ای از موفقیت در حالی که 100 امثال محصول ویدئو در یوتیوب و با هیچ آشکار لینک برای فروش به احتمال زیاد بلافاصله آشکار به عنوان مثبت است. آن است که ارزش به خاطر سپردن که هر چند افراد ممکن است به طور مستقیم دسترسی به سایت اصلی خود را از طریق سایت های اجتماعی, آن ممکن است بی درنگ آنها را به بازگشت به بعد. همیشه نگه داشتن در ذهن است که رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری محتوای بنابراین مانند هر نظر یا دوباره صدای جیر جیر مثبت است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *