Site Overlay

با ارجاع تنها

[ad_1]

یک تم محبوب این روزها در دنیای کسب و کار است که می گوید شما “با ارجاع تنها” کسب و کار و یا که شما تمرکز بر روی “دهان به دهان” بازاریابی. در حال حاضر چه با ارجاع تنها در واقع چیست ؟ وجود دارد چند مکاتب مختلف فکری.

برخی بر این باورند که وضعیت در کسب و کار برای رسیدن به. آن را فراهم می کند یک احساس از انحصار و انجام هر نوع بازاریابی می تواند به عنوان بدسم این “باشگاه” از انواع. اعضای این باشگاه تمرکز بیشتر توجه خود را بر رفتن به شبکه های جلسات با هدف ایجاد یک دایره قدرت است که اشاره به آنها را به صورت منظم. به منظور ایجاد یک استراتژی شبیه به این موفقیت یکی باید همواره در مقابل کسانی که با قدرت به مراجعه کنید. ارجاع در این استراتژی می تواند جزر و مد بسته به هوی و هوس هر کدام از شبکه های گروه کسب و کار حرفه ای متعلق به.

دیگران وجود دارد که بر این باورند که تنها راه برای رسیدن به یک ارجاع کسب و کار تنها به یک طرح بازاریابی استراتژیک. این کسب و کار حرفه ای ایجاد روابط با مشتریان گذشته و ارجاع همکاران از طریق انواع روش های بازاریابی مانند خبرنامه ها و e-zines, کارت, حروف, کوچک, هدیه, و بیشتر. از طریق سیستماتیک وسیله آنها قادر به دست آوردن قابل پیش بینی و پیگیری قادر ارجاع نتایج.

در حال حاضر آنچه در مورد کلمه از دهان بازاریابی است ؟ می توان آن را یک ابزار عالی اما من به شما هشدار می دهند که خود را در آن از آن است که بسیار خطرناک است. چرا ؟ به دلیل عامل تلفن. چه تلفن عامل ؟ تلفن عاملی است که نتیجه هر بازی از تلفن ما همیشه به عنوان یک فرزند است.

شما به یاد داشته باشید که چگونه کسی که با یک عبارت و زمان آن ساخته شده راه خود را در اطراف دایره آن بیرون آمد کاملا متفاوت است ؟ هنگامی که یکی بستگی به تبلیغات دهان به دهان خود را به عنوان تنها ابزار بازاریابی آنها در یک حس وسوسه انگیز سرنوشت از تلفن بازی. کسی موظف است به طور کامل خراب کردن پیام خود را. این طبیعت بشریت است.

اما تبلیغات دهان به دهان به طور کامل بی فایده ؟ اما آن را باید محصول خود را بازاریابی و تحویل داده می شود باید در یک دقت گردد پیام در زمان پس از زمان به طوری که فرد در تلاش برای کمک به شما دقیقا می داند که چه می گویند در مورد شما. در غیر این صورت می توانید انجام یک معامله بزرگ بیش از آسیب کمک کند.

کسانی که معتقدند تبلیغات دهان به دهان و با ارجاع تنها یک جایگزین واقعی به خوبی فکر طرح بازاریابی است که استراتژیک اجرا شده در حال از دست دادن مقدار زیادی از سود بالقوه. بسیار شبیه شترمرغ چسبیده سر خود را در شن و ماسه را ندارد آن را نامرئی کرد و گفت که شما با ارجاع تنها نشانی از آن را ندارد بنابراین اگر شما یک استراتژی برای ساخت آن ارجاع.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.