Site Overlay

بالا 5 رسانه های اجتماعی نکات بازاریابی برای کسب و کار

[ad_1]

این که آیا شما راه اندازی و یا شما به ارث می برند, شما می توانید انکار این واقعیت است که رسانه های اجتماعی در حال حاضر خواهد شد یک بخش اساسی از استراتژی بازاریابی خود را.

آن است که بسیار آسان است به اشتباه در رسانه های اجتماعی و این می تواند تاثیر منفی بر نام تجاری خود را. بنابراین ما're رفتن به شما مختصر و مفید و سریع از پنج راه که از طریق آن شما می توانید استراتژی خود را کار می کنند.

در اینجا 5 چیزهایی که کسب و کار می تواند پیاده سازی به حداکثر رساندن اثربخشی خود را از کمپین های رسانه های اجتماعی:

  1. طرح خود را رسانه های اجتماعی استراتژی های بازاریابی

بسیاری از صاحبان کسب و کار فکر می کنم رسانه های اجتماعی بازاریابی اساسا به معنی ایجاد یک حساب جدید و های یک زن و شوهر از به روز رسانی. آنها اعمال می شود همان تئوری بر روی چندین کانال های رسانه های اجتماعی و انتظار نتایج مشابه. آنها فکر می کنم – “اگر شما آن را ساخت آنها خواهد آمد!” هنگامی که آنها به't دریافت هر جای پای آنها را فورا تفکر است که رسانه های اجتماعی کار می کند. اما واقعیت تلخ این است که آنها را در تدوین و فرموله کردن یک طرح واقعی.

  1. برنامه های اجتماعی خود را زمان

ثبات است که نام بازی وقتی که می آید به بازاریابی رسانه های اجتماعی. زمان و فرکانس انتخاب شده برای ارسال بسیار مهم هستند. شما باید برای نگه داشتن eagle's چشم در روند فعلی و هشدار است که مربوط به کسب و کار خود و پیگیری از آنچه که مشتریان خود را انجام می دهند و می گفت. تعامل به طور منظم و داشتن مکالمات خود را با مشتریان لازم است. قاعده کلی: اختصاص حداقل دو ساعت در هفته برای هر سایت های شبکه های اجتماعی شما در حال حاضر در!

  1. تعامل با مشتریان خود را

تمرکز بر ارتباط و تعامل با مشتریان خود را. یک کسب و کار می تواند در تعامل با مشتریان و چشم انداز با ترویج خود را به روز رسانی های آنچه آنها می گویند ذکر آنها غالبا پاسخ دادن به سوالات خود را از آنها درخواست سوالات آنها را دعوت به, حوادث, درخواست از آنها برای انتقادات و پیشنهادات و یا ارسال آنها را یک پیام مستقیم. اغلب تعامل با مشتریان به طور منظم و ترویج آنچه که آنها در نهایت منجر به رضایت مشتری و فروش بیشتر.

  1. محتوا هنوز هم پادشاه است

نوشتن و به اشتراک گذاری با کیفیت بالا و محتوای خود را با مخاطبان و مشتریان آینده نگر باید یکی از خود را مشخص شده به دلیل نقش کلیدی آن را می توانید در چگونه شما ارتباط خود را با خوانندگان و دریافت پیام خود را در سراسر. نوشتن بزرگ را جذب کند و مردم ارگانیک و آنها قطع خواهد شد بسیار طولانی است.

  1. تواند سرگرم کننده

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم – کانال های اجتماعی خود را باید مفید باشد; اما آنها همچنین نیاز به مرتبط است. هر کس دوست دارد به خنده و باند; بنابراین زمانی را برای تعامل با مخاطبان خود را با بازی با کلمات و یا از طریق جوک و یا تصاویر سرگرم کننده است.

وجود دارد که اطلاعات زیادی در دسترس آنلاین; از این رو شنیدن یک مشاوره درست و کارشناس مشهور را به شما در مسیر درست. بر روی اهداف خود تمرکز ایجاد محتوای با کیفیت بالا و نگه دارید تا همگام با آخرین روند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.