Site Overlay

بالا روندهای بازاریابی دیجیتال برای تبدیل کسب و کار خود و مهارت های

[ad_1]

این روند از دنیای دیجیتال را بالا بزنیم, گشاد گشاد راه رفتن و هر کس در تلاش است آنها را به دلیل آن است که زمان شما را از زمستان سال گذشته شکستن و حل و فصل کردن به درخشش از 2017. از جهان در حال تحول از فن آوری های به انتظارات فوری ارتباطات شما باید توجه داشته باشید در برخی از بازاریابی دیجیتال افق بر اساس غیر استثنایی تجربه است. رسیدن به مشتریان با سگمنتال پیام کمیت تاثیر کمپین های بازاریابی و درک تاکتیک های بازاریابی کمک به ایستادگی کردن در این رقابت ها به عنوان آنها ارائه مزایای رقابتی.

رقابت سر به فلک کشیده راهنمایی برای نگه داشتن خود را در مسیر از بازاریابی دیجیتال:-

  • محتوای حاکم تاج و تخت: بازاریابی محتوا است نه یک روند جدید به مردم بیش از این در سال افق. حتی B2B مطرح است محتوای خود را ایجاد رای از سال گذشته با توجه به ساختار. دلیل اینکه مخاطبان علاقه مند در تبلیغات و محتوا نه تنها در خدمت هدف بازاریابی اما همچنین ارائه برخی از دانش بصری در مورد همه چیز اتفاق می افتد در اطراف. برخی ترجیح می دهند شرکت ایجاد شده از فرد در حالی که دیگران برای سفارشی سازی در آرایه.
  • رسانه های اجتماعی بر روی بروید: روند رسانه های اجتماعی بازاریابی ویروسی شدن و با گذشت هر روز و این بدون شک یک تعویض بازی با رانده نتایج. Facebook, Instagram, توییتر و پینترست هستند با استفاده از شبکه های اجتماعی استفاده می شود که برای مقاصد تبلیغاتی. آن را به عنوان قدرتمند ترین پلت فرم است که تعداد زیادی از بازدید کنندگان هر روز آن را به اطلاع و راهنمایی در تصمیم گیری مشتری بهتر از هر کس دیگری می تواند انجام دهد.
  • بازاریابی جهانی برای همه: یک کسب و کار است همه چیز در مورد رشد و خیاطی بازار مبارزات وب سایت و صفحات فرود درآمده است. بازار رقابت است نه محدود به هر شهر و ایالت یا کشور است در سطح جهانی به مشتریان هستند. بازاریابی محدود به یک کشور منسوخ شده است و امروزه کسب و کار است همه چیز در مورد جوانه زدن و در کل ملی و همچنین بین المللی بخش های بازار است.
  • یک سال برای تصاویر و ویدئوها: پاپ آپ, بنر, تبلیغات آزار دهنده با نام تجاری پیام های قدیمی در حال حاضر و در حال سقوط از عطر و طعم. امروز مخاطبان نمی خواهند به اذیت به عنوان شرکت های بزرگ, شکنجه است به اندازه کافی برای انجام این کار است. Facebook, Instagram, Twitter و حتی پینترست هستند تاکید کرد در سرگرم کردن مردم در هوشمند لودگی و مربوطه راه پس چرا صاحبان کسب و کار باید نق نقو ، به عنوان یک مشتری یک فرد می خواهد برای یادگیری در مورد چیزهای جدید و ویدئوها و تصاویر در خدمت هدف هست. علاوه بر این, آنها آسان برای ذخیره و به اشتراک گذاری با دیگران است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *