Site Overlay

بالا انفجاری بازاریابی محتوا روند برای سال 2018

[ad_1]

بیش از چند سال گذشته دیده ایم یک صدا افزایش در نتایج است که مارک های جدی برای بازاریابی محتوا است. این است که تا حد زیادی واقعی در سراسر صنایع است که روز به روز در آن در حال تبدیل شدن روشن تر است که آیا شما فروش نرم افزار کسب و کار, لباس, و یا هر مورد دیگر شما به کمک بازاریابی محتوا چیز یا بسیار عقب مانده در بازاریابی مسابقه.

در سال 2018 فقط چند روز دور مارک یا شرکت شروع توطئه برنامه های بازاریابی خود را. در این نقطه در زمان است نه در مورد بیشترین حجم از مطالب یک تولید می کند اما در آن همه مورد است که می تواند پوشش بسیاری از سیستم عامل و تعامل با مخاطبان بیشتر و بیشتر.

مبارزه برای جلب توجه مخاطبان است منجر به ظهور بازاریابی محتوا fortes مانند ذاتی تبلیغات و محتوای مناسب بازاریابی است. فن آوری نیز افزایش یافته است به واجد شرایط این تحولات ارائه بازرگانان توانایی بود در حال حاضر در سیستم عامل های مختلف و هدف قرار دادن مخاطبان خاص خود را.

با در نظر گرفتن اگر شما هنوز هم قرار نیست “سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا” را در فهرست خود از اهداف کسب و کار برای سال آینده شما باید. در اینجا یک لیست از بالا, بازاریابی محتوا روند برای سال 2018 به شرح زیر است.

محتوای تعاملی خواهد روند بیشتر

مشتریان در حال غرق مشترک و قانع کننده محتوای ایجاد شده توسط شرکت ها و یا علامت های تجاری. امروز مخاطبان به اندازه کافی هوشمند است به حدس زدن تبلیغاتی نوشتن. این است که چرا بازاریابان و مارک های پیشرو بیشتر به دنبال راه های خلاقانه برای ارتباط با مخاطبان خود را. رهبران بازار شروع به ساخت استراتژی های خود را و آنها به دنبال به جلو به محتوای تعاملی. واضح است که یکی به فشار خود و یا مرزهای خود برای دریافت توجه از مخاطبان.

سیستم عامل های اجتماعی در حال راه پیشرفته تر

با توجه به پیشرفت تکنولوژی وجود دارد بسیار زیاد در تغییر رفتار اجتماعی از مصرف کنندگان است. این می تواند بسیار مفید برای بازاریابان به عنوان سیستم عامل رسانه های اجتماعی در نظر گرفته می شود بهترین راه برای نفوذ در مخاطبان. Facebook و YouTube که این از ویژگی های پیشرفته از 360°, فیلم ها و برندها و بازاریابان در حال حاضر شروع به استفاده از آن. متوسط راه برای سوار خاص این روند است و با استفاده از Facebook Live و یا توییتر استراتژی است. یکی می توانید این آموزش را برای مخاطبان خود و یا دقیق فیلم سرگرم کننده در مورد موضوعاتی که در روند و یا به آنها علاقه مند به استفاده از هر یک از شبکه های اجتماعی را زنده جریان از ویژگی های.

دیگر از Facebook و YouTube متعددی وجود دارد که سیستم عامل های اجتماعی است که می تواند کمک به تهیه کردن به تعداد زیادی از مخاطبان است. سیستم عامل های اجتماعی مانند Instagram, Snapchat, واتساپ نیز می تواند بخشی از این مبارزه است.

بازاریابی ایمیل دوباره در روند

ایمیل شد هرگز مرده و تنها ادعا می شود ، بسیاری از برندها و شرکت ها هنوز اجرا حیاتی مبارزات انتخاباتی در ایمیل و دریافت نتایج عالی. معمولا شرکت های بزرگ هنوز هم با استفاده از خبرنامه چیز و چک کردن ایمیل های خود را زمان به زمان با استفاده از ایمیل به عنوان یک ابزار بازاریابی است که در همه گزینه بد است.

ویدئوها و بصری بازاریابی مفید خواهد بود

اهمیت بصری بازاریابی سطحی به عنوان بیننده طاقت فرسا هستند و در تعامل با بیشتر و بیشتر بصری/محتوای ویدئو. Injudiciously برخی از برندها و شرکت ها تکیه تنها در “ویروسی” تصویری استراتژی و نه در نظر گرفتن ارزش در یک ثابت بصری تلاش های بازاریابی. تصاویری به طور کلی محبوب تر هستند برای دریافت بیشتر تعامل و توانمند سازی بهتر حفظ در حافظه, بنابراین این استراتژی می تواند کمک به شما اقامت در ذهن مخاطبان خود را برای یک دوره طولانی تر از زمان.

بهتر است به سرمایه گذاری تاثیر گذار در بازاریابی محتوا

آن روزها رفته اند که مارک های مورد استفاده برای ساخت جوامع خود را برای اجرای کمپین های بازاریابی خود را و کشت کنندگان بالقوه. امروز در زمان مشغول مارک های چسبیده به forte جوامع است که در حال حاضر چشم انداز خود را به عنوان اعضای. اثرگذارندهها می توانید این کار را در راه بهتر چرا که آنها با خود می گویند در این بازار و در آنها بیشتر به مخاطبان است.

محتوای زنده خواهد روند

رسانه های دیجیتال فضا دیده می شود شدید تاخت و تاز زنده جریان ویدئو پشتیبانی شده توسط پیشرفته سیستم عامل رسانه های اجتماعی. بیشتر مردمی و مارک های در حال حاضر ساخت و درگیر شدن با زندگی می کنند جریان ویدئو محتوا. Facebook Live, فضولی کردن, Snapchat, Periscope, و دیگر سیستم عامل های در حال ساخت آن را بسیار آسان برای برندها به میزبان راه اندازی حوادث, تورهای آموزش کتابچه های راهنمای محصول و دیگر مطالب.

اینها برخی از راه های مفید است که کمک خواهد کرد که شما برای مقابله با آخرین بازاریابی محتوا روند و پیشرو با نام تجاری خود را به بالای بازار است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *