Site Overlay

بازاریابی پست مستقیم برای حسابداران رسمی و انجمن حسابداران

[ad_1]

در حسابداری صنعت پست الکترونیکی مستقیم بازاریابی می تواند بسیار مقرون به صرفه است. حسابداران رسمی و انجمن حسابداران خوشبخت به در یک صنعت که در آن آنها قادر به خرید یک پایگاه داده فراهم می کند که اطلاعات دقیق در مشتریان بالقوه است. این باعث می شود بازاریابی با پست الکترونیکی مستقیم و بسیار مقرون به صرفه رویکرد به توسعه مشتریان جدید است.

اولین چیزی که یک حسابدار حسابدار نیاز به انجام است خرید یک لیست از کسب و کار است که معیارهای یک حسابدار حسابدار برقرار واجد شرایط مشتری برای خود و یا شرکت خود را. وجود دارد بسیاری از معیارهای یک حسابدار حسابدار ممکن است را انتخاب کنید, اما شایع ترین محل, تعداد کارکنان و حجم فروش صنعت. برخی از لیست شرکت ها حتی محدود ارائه اطلاعات اعتباری. بهترین کار این است که به طور کلی انتخاب مکان های نزدیک به دفتر خود. اکثر شرکت های تدوین با استفاده از پایگاه داده با کد پستی به ایجاد مکان. بر این اساس حسابدار حسابدار باید شروع با ارائه کد پستی برای خود و یا دفتر کار یک شعاع بیرون تا شماره مورد نظر را از کسب و کار در این لیست رسیده است.

هنگامی که معیار تاسیس حسابدار در حال حاضر آماده است برای خرید یک پایگاه داده. اطلاعات ایالات متحده آمریکا و دان و براد خیابان در حال شاید دو تا از بزرگترین شرکت هایی که کامپایل و فروش اطلاعات پایگاه داده برای فروش مجدد. آن است که توصیه می شود لیست توان از یکی از این دو شرکت. آنها قابل اعتماد هستند و باید در کسب و کار یک مدت زمان طولانی. وجود دارد بسیاری از شرکت های فروش لیست اطلاعات است که قابل اعتماد نیست و باید نرخ خطای بالا. بسیاری از شرکت های دیگر هستند و در واقع فقط لیست کارگزاران که خریداری شده یک لیست عمده فروشی از یکی از این دو شرکت و سپس فروش آن را به شما. آن را حس می کند برای همیشه خرید لیست خود را از یک پایگاه داده کامپایل شرکت که اثبات شده و قابل اعتماد رکورد.

با لیست خریداری شده حسابدار در حال حاضر دارای یک تعریف بازار هدف بالقوه کسب و کار است که می تواند مشتریان خوب برای خود و یا شرکت خود را. پستی مستقیم به هدف تعریف مقرون به صرفه است. حسابدار حسابدار است نه تحمیل هزینه های بازاریابی در خارج از بازار هدف. رادیو و تلویزیون و روزنامه ها همه پخش یا انتشار به عموم مردم است. تبلیغات در این فرم از رسانه ها می خواهم موضوع حسابدار حسابدار به تحمیل هزینه برقراری ارتباط در خارج از بازار هدف. پست الکترونیکی مستقیم بر هزینه های ارتباطی به او و یا او را تعریف بازار هدف.

وجود قوانین اساسی حسابدار حسابدار باید به دنبال در پست مستقیم بازاریابی است. قانون اول این است که همیشه با استفاده از حرفه ای سربرگ و پاکت نامه. چند بار حسابداران تولید “در خانه” کسب و کار خود را ثابت به آن “خانه ساخته شده ظاهر.” حسابدار پست الکترونیکی مستقیم قطعه اول نمایندگی خود شرکت کار می کنند که یک مشتری بالقوه ممکن است تجربه. CPA خواسته های خود و یا قطعه بازاریابی خود را با بالاترین کیفیت. حرفه ای ظاهر می شود حسابدار حسابدار بازاریابی پست مستقیم نامه به یک حرفه ای و یا کسب و کار باز خواهد شد در حالی که یک درجه پایین ظاهر می شود نامه ای است که اغلب دور ریخته میشود.

قانون دوم این است که هرگز از انبوه ایمیل و یا پستی برچسب. زمانی که ناخواسته ایمیل دریافت مالک کسب و کار را در آن نگاه کنید و تصمیم گیری. آیا این شبیه چیزی است که او یا او باید باز ؟ این تصمیم پس از آن بر اساس قابل مشاهده ویژگی های حسابدار بازاریابی مستقیم پاکت شوی. اگر برچسب روی پاکت بود با قبل از چاپ پستی برچسب همراه با یک ایمیل فله مهر به احتمال زیاد این نامه هرگز باز شود و دور انداخته خواهد شد. اگر حسابدار به طور مستقیم برچسب پاکت با تمبر پرداخت می شود از طریق یک محفظه و یا به طور منظم کلاس اول, تمبر پاکت نامه را به نظر می رسد مهم موثر بر تصمیم به باز کردن نامه.

پس از صاحب کسب و کار تصمیم می گیرد برای باز کردن حسابدار نامه او همیشه اسکن این قطعه را برای تشخیص سرعت آن است که اگر از علاقه. قانون سوم این است که برای همیشه در این نامه کوتاه و به نقطه. مشتری آینده نگر را به سرعت تعیین اگر آن را جالب و کوتاه به اندازه کافی به خواندن در حالی که مصرف مقدار زمان. یک اشتباه رایج حسابدار حسابداران را در تلاش برای نوشتن طولانی طولانی نامه به “فروش خود را”. این یک اشتباه پرهزینه. هدف از نامه ای است که به آغاز یک پاسخ مثبت. هنگامی که یک مشتری آینده نگر پاسخ مثبت او ارائه خواهد شد یک فرصت برای انتقال آن چیزهایی که در صحبت های بعدی و جلسات فریبنده او و یا او را به استفاده از حسابدار حسابداری خدمات.

در علاوه بر این به سه قانون اساسی آن است که همیشه توصیه می شود CPA حسابداری شامل یک کارت کسب و کار با پست الکترونیکی مستقیم ، این اجازه خواهد داد که مشتری آینده نگر برای قرار دادن حسابدار حسابدار اطلاعات تماس و حفظ آن را برای مراجعات بعدی. همچنین توصیه می شود که حسابدار حسابدار خودداری از استفاده از کارت پستال در پست الکترونیکی مستقیم بازاریابی حسابداری میباشد. آنها یک کالا ظاهر کاهش ادراک از کیفیت حسابدار حسابدار شرکت. همیشه استفاده از خاص صنعت پست الکترونیکی مستقیم قطعه در هر زمان ممکن است.

در خلاصه پست الکترونیکی مستقیم بازاریابی برای حسابدار حسابداران می تواند بسیار مقرون به صرفه است. استفاده از بازارهای هدف جلوگیری از هزینه های تبلیغات دلار در خارج از مخاطبان. این مهم است که همیشه به دنبال سه قانون اساسی برای بازاریابی پست مستقیم برای حسابداران رسمی و انجمن حسابداران. هزینه های نقض این قوانین می تواند بسیار عظیم باشد. بازاریابی برای حسابدار حسابداران ندارد به گران است اما می تواند بسیار مقرون به صرفه اگر به درستی اجرا شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *