Site Overlay

بازاریابی وابسته 2018 – 3 امتیاز در نظر بگیرید

[ad_1]

بازاریابی وابسته است که روند ارائه محصولات برای فروش در اینترنت و داشتن حساب خود را بدهند برای هر فروش ساخته شده است.

زیبایی این سیستم این است که شما لازم نیست برای قرار دادن هر گونه پول را برای موجودی – شما قادر به فروش محصول به شخص دیگری برای یک برش از فروش می باشد.

بدیهی است که مانند همه فرصت های کسب و کار تعدادی از افراد بی پروا به ارمغان آورد و در بازار به بی احترامی با نابکار شیوه… اما با این که اکثر بازاریابان وابسته مشروع مردمی به دنبال برای به اشتراک گذاشتن محصولات خوب.

اگر شما می خواهید به آن را می دانم در سال 2018 این آموزش باید به برخی از بینش…

نقش بازاریابی وابسته 2018

چشم انداز اینترنت تغییر کرده است به طور قابل توجهی از زمان شروع استفاده از مدل بازگشت در اواخر دهه 90.

با ظهور رسانه های اجتماعی “اثرگذارندهها” تبدیل شده اند تكیه اکثر مردم تجربه اینترنت – پیشرو در تعداد زیادی از خرید تصمیم گیری باید بر اساس توصیه های خود را.

در حالی که این به ارمغان آورده است مشکلات خاص خود را دارد یکی از مهم ترین چیزهایی است که آن را انجام داده است در معرض اینترنت به طور کلی جامعه به فرآیند خرید محصولات در توصیه.

این توصیه روند چیزی است که در هسته اصلی بازاریابی وابسته است و اساسا چگونه هر کسی که آن را می شود پرداخت می شود.

نقطه ای است که نیاز به ساخته شده است که هنگامی که شما “پول” آنلاین آنچه شما واقعا انجام است و مردم را به خرید همه چیز آنلاین.

این فرآیند خرید نهفته در هسته همه دلار به دست آورده – بود آن را از طریق اینترنت و یا به صورت محلی. این راه که از طریق آن تسهیل آنچه تعیین کننده سودآوری آن ،

برای این منظور هنگامی که اینترنت آغاز شده و دستیابی به ارزش تجاری در اواخر دهه 90 و اوایل سال 2000 محصول/خدمات صاحبان متوجه شدم که آنها می تواند چند برابر درآمد خود را به سادگی اجازه دادن به دیگران برای فروش محصولات خود را.

مدل طراحی شده برای تشویق متقابل تبلیغات و غیره – و آن را کار کرده است.

در سال 2010 وارد بازار شده بود پرتکاپو با محصولات و خدمات شرکت ها که تمام ارائه انواع وابسته به برنامه ارجاع.

وجود دارد حتی برخی از “شبکه” که مدیریت این فرایند را برای همه درگیر.

اگر چه این به خوبی کار می کند مشکل اصلی این بود که این منجر به تعدادی از مشکلات به طور معمول با مردم احساس آنها شده بود پاره پاره کردن معارفه/فروشندگان.

بنابراین تا سال 2018 در حالی که آن را هنوز هم موثر به امثال گوگل سایت های وابسته به آن را موثر تر به حک کردن یک “گذار” نقش بازار و اجازه دهید که تعیین می کند که آنچه شما ارائه.

1. حذف ضرورت

وجود دارد تعدادی از دلایل که چرا بازاریابی وابسته نیست دیده می شود در بیش از حد روشن از نور اصلی که “نازک وابسته” تا به حال شروع به پریدن در ارابه موسیقی در تلاش برای بهره برداری از تقاضای بازار برای خود به دست آورید.

بهترین راه برای پیشرفت با ارجاع در سال 2018 به استفاده از صورت خود را.

ایجاد محتوا در اطراف یک موضوع خاص است که شما باید تخصص/با تجربه و در واقع به یک لعنتی در مورد اینکه محتوای موثر است, چیزی است که به منزله یک بازاریابی موفق استراتژی در سال 2018 است.

اگر شما ایجاد محتوای خود را که مربوط به کانال های رسانه های اجتماعی (که شما پر با محتوای واقعی) شما می خواهید به نگاه پس از آن ترکیب ارجاع به استراتژی خود را.

هر رفرال های شما را به “حمایت” محتوای آنها نیاز به ارائه به عنوان شما می توانید خودتان از آنها استفاده کنید – که به طور معمول به معنی ایجاد محتوا به طور خاص با هدف دلیل اصلی برای این محصول است.

برای مثال اگر شما در نرم افزار/کسب و کار کامپیوتر شما را پیدا کنید که مردم را پاسخ می دهد یا توصیه های خود را و یا اخبار صنعت. شما می خواهید انجام دهید بسیار خوبی نه تنها در پوشش اخبار مربوطه اما پس از لینک دادن به “منابع بیشتر” در های مختلف توضيحات شما.

بهترین استراتژی بازاریابی وابسته برای تاثیرگذاران است برای هدایت خوانندگان به یک وب سایت (به جای محصولات به طور مستقیم).

این به شما می دهد توانایی برای ارائه های مختلف دیگر ارائه می دهد و کوپن و اطلاعات در مورد هر لینک ارجاع شما ممکن است ایجاد – بدون نیاز به بودن بیش از حد مراقب باشید به شکستن قوانین نیست از سیستم عامل های مختلف که از طریق آن شما رسیدن به مخاطبان خود را.

2. بررسی نیست مرده; اما آنها نیاز به زمینه

آن استفاده می شود به این صورت که اگر شما ایجاد یک ساده بررسی سایت خرید برخی از ترافیک شما می توانید مناسب فروش.

آن روزها اما همه از بین رفته اند.

بزرگ اکولایزر است که رسانه های اجتماعی — Facebook, Twitter, YouTube و Instagram را تغییر مصرف کنندگان انتظارات به طور قابل توجهی.

آنها می خواهند بدانند که توصیه و چرا.

این جایی است که “نظرات” به رهبری کرده اند – آنها نیاز به “متن” است که تنها می تواند از معتبر داستان.

اگر شما می خواهید برای ارسال هر گونه بررسی برای محصولات شما نیاز به خرید این محصول برای اولین بار – رفتن به طول های بزرگ به درستی نقد و بررسی اثربخشی آن و سپس ارسال نتایج از آنچه شما کشف شده است.

مگر اینکه شما در صفحه اول گوگل (که در حال حاضر خیلی بیشتر دشوار است مگر اینکه شما از محتوای واقعی در وب سایت خود را) گرفتن ترافیک ارجاع واقعا نیاز به یک مقدار زیادی از کیفیت قرار داده و در پشت آن.

3. تمرکز بر روی ارائه خدمات

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به تمرکز بر روی “پرداخت” با انجام کاری که مردم خواهد بود مایل به شما پرداخت هزینه برای.

من سعی کردم بسیاری از چیزهای مختلف است, اما من به شما بگویم در حال حاضر آن است که کسانی که به طور مستمر باید “چیزی برای انجام” که جذاب هستند.

بچه ها که با تکیه بر بازاریابی وابسته به پول هستند به احتمال زیاد به شکست است. حتی اگر آنها اجازه آن را به طور معمول کوتاه زندگی می کردند.

بهترین توصیه من به مردم این است که آنها به دنبال راه هایی برای ایجاد پول” از خود و سپس استفاده از آنها خرابی در شب و یا تعطیلات آخر هفته به ایجاد وب سایت/فیلم در محصولات مختلف آنها فکر می کردند خوب بودند.

با انجام این کار شما نه تنها خودتان درآمد واقعی اما شما همچنین فراموش جادویی چیزی که از بودن غیر نیازمندان است.

نیازمند کسب و کار در حال ضعیف کسب و کار. قوی کسب و کار وقت خود را برای دریافت محصولات خود را به درستی انجام می شود.

اگر شما در نظر معارفه خود را به عنوان یک “کسب و کار” فکر می کنم در مورد سرمایه گذاری شما ممکن است نیاز به آن را موثر و سپس با در نظر گرفتن چگونه شما می توانید آن را بهبود بخشد. این است که ارزش بازاریابی وابسته در سال 2018 واقعا نهفته است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *