Site Overlay

بازاریابی محتوا – یک نگاه دقیق تر در نظریه و کاربرد

[ad_1]

بازاریابی محتوا است که اغلب به عنوان چیزی که بعد از بزرگ در بازاریابی اینترنتی است. صاحبان کسب و کار برای کسانی که در معرض خطر هستند به احتمال زیاد به عقب گرفته شده چرا که هر گونه راه حل کسب و کار است که با ترویج اعتیاد به مواد مخدره نباید به راحتی پذیرفته شده و بدون درک عمیق.

از این رو قبل از رفتن به توسعه واقعی و اجرای یک استراتژی بازاریابی محتوا بسیار مهم است به خوبی تعریف اهداف کسب و کار و هدف از بازاریابی محتوا به خصوص برای نام تجاری و موقعیت کسب و کار شما. هنگامی که شما انجام این کار, شما می توانید به راحتی تشخیص اهداف در هر مرحله و در تصمیم گیری های خود را و برنامه های کاربردی.

بازاریابی محتوا به عنوان نام پیداست, بازاریابی است هر چیزی را با استفاده از محتوا است. در یک تعریف جامع تر این نوع از بازاریابی دیجیتال است همه چیز در مورد ایجاد انجمن پست های وبلاگ, تصاویر, infographics, آموزشی, پادکست و سایر اشکال رسانه ای است که جذب افراد و ایجاد ارتباط مثبت با نام تجاری.

در زمینه کسب و کار بازاریابی محتوا یک استراتژی است که در ایجاد روابط طولانی مدت با بازار هدف خود را. تبلیغات معمولی استراتژی مفهوم برای جذب بیننده با استفاده از تصاویر از ارزش به مشتری است. از سوی دیگر محتوای ارتقاء کنکاش عمیق تر به بحث در مورد نیازها و افکار مشتری از طریق ارزش محور پلت فرم. در دیدگاه بالا به پایین بازاریابی محتوا ایجاد چندین مشتری-سیستم عامل های درگیر است که می تواند کمک در تامین نیازهای خود و در توزیع اطلاعات در مورد محصولات و خدمات خود را. پست های وبلاگ خود را فیلم ها, مقالات و تصاویر تبدیل شدن به چهره از کسب و کار نشان دادن اقتدار خود و شخصیت و جلب مشتری ارتباط در این فرآیند است.

پس از آشنایی با مبانی بازاریابی محتوا بعدی چیزی که برای انجام شده است به نگاهی به نزدیک در استفاده از این نظریه است. اجرای استراتژی محتوای یک موضوع جستجو در تشکیل و توسعه روابط با مشتریان از طریق سیستم عامل های مختلف. تحقیقات بازاریابی نشان می دهد که مشتریان صرف حدود 60 درصد از وقت خود را در این پلت فرم قبل از آنها حتی به تماس با فروش و مطالب مهم در ارائه پاسخ به سوالات و نگرانی های خود را.

وبلاگ نویسی یک ابزار مهم برای محتوای تبلیغات. حدود 80 درصد از بازاریابان دیجیتال است که اجرای یک وبلاگ دریافت بزرگتر ROIs برای ورودی کمپین های بازاریابی. وبلاگ نویسی را پوشش می دهد توسعه و پیگیری های بصری و متنی مقالات ایجاد شده برای ارائه ارزش به مشتریان. در ضمن وبلاگ نویسان باید همچنین پاسخ به نظرات در وبلاگ و همچنین رسانه های اجتماعی.

دیگر سیستم عامل های بازاریابی خود را مسئولیت. کانال های شما با استفاده از بودجه شما بستگی دارد و منابع است. بالا سیستم عامل ویدئوها, مقالات و آموزشی است. اما بازاریابی خود را وثائق تکیه بر طاقچه خود را از منابع موجود و اهداف کسب و کار. صرف نظر از صنعت ضروری است که پایه استراتژی خود را در بازاریابی جامد.

قبل از رفتن به جزئیات برنامه ریزی و اجرای آن بسیار مهم است برای ایجاد پایه و اساس هر کمپین بازاریابی به تعریف تمرکز. بدون درک عمیق از کسب و کار خود و اهداف و منابع در دسترس هر نوع از بازاریابی آنلاین را تنها موفق عمدتا به دلیل عدم جهت. قبل از نوشتن اولین مقاله خود و یا شروع به تیراندازی خود را در انجمن تیم خود را جمع آوری و ذخیره کردن پایه های بازاریابی محتوا است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *