Site Overlay

بازاریابی رسانه های اجتماعی – 10 رسانه های اجتماعی قوانین Facebook

[ad_1]

که در آن شما بوده است ؟

مگر اینکه شما زندگی در یک غار در 4 سال گذشته شما احتمالا شنیده ام این است. این یک تاب داغ سایت های شبکه های اجتماعی است که به نظر می رسد تقریبا در همه جا امروز. آن است که در اخبار. آن است که در رادیو و تلویزیون. آن است که در ذهن میلیون ها نفر از مردمی در روز است.

آن را به نام “Facebook” و بیش از 175 میلیون نفر فعال هستند در این سایت.

Ok — من می دانم که شما ممکن است درخواست “قانون در مورد Facebook?” بله 10 از آنها برای بازاریابی و کسب و کار موفقیت در آنچه شما انجام دهد. من یک فروشنده شده اند و برای 20 سال است. من ساخته شده یک آموزش و مشاوره کسب و کار است که کسب و کار در بیش از 20 کشور به دلیل رسانه های اجتماعی و اینترنت است. و وجود قوانین بازاریابی که همه بازاریابان و حرفه ای کسب و کار باید به دنبال اگر آنها در حال رفتن به موفقیت در بازار آنلاین.

این همان است که برای Facebook.

اجازه می دهد تا پوشش آنها به طور خلاصه:

1) این قانون از دید on Facebook.

شما باید قابل مشاهده در Facebook از شما می رویم به دریافت پیام خود را. شما باید صرف زمان در Facebook و به مردم می دانند. شما باید خودتان را با هم یک “Facebook طرح” و آن کار می کنند. چند ساعت در هفته می خواهید به دیده می شود در FB? چگونه چند بار شما می رویم به همراهی کسی این هفته ؟ چگونه چند بار شما می رویم به آپلود عکس این هفته ؟ همه این چیزهایی که شما را در 'Visibility منطقه' در Facebook و در رادار تا آنجا که مردم در Facebook. دیده می شود و وجود داشته باشد به صورت روزانه.

2) این قانون از قدرتمند Facebook Profile.

چرا مردم می خواهید برای دریافت به دانستن شما ؟ یکی از اولین چیزهایی که آنها اتمام است خود را Facebook profile. آن چه می گویند – اما بهتر است – چه آن را انجام دهید ؟ آن مردم را کنجکاو و می خواهید برای دریافت به دانستن شما ؟ آیا آن را به آنها را فکر می کنم ؟ آن را به آنها لبخند ؟ آیا آن را به آنها را ببینید که شما ارزش برای زندگی خود را و می تواند کمک به آن را تغییر دهید?

قدرتمند Facebook پروفایل ها نه بر اساس آنچه که در مشخصات خود را – اما آنچه در آن می کند.

آن را به طور مستقیم آنها را به انجام چیزی ؟ آن را به آنها بگویید که شما فرد آنها باید بدانید ؟ یا کسی که یک عکس خوب و خوب مشخصات – بدون مغناطیس? خود قرار داده وجود دارد و به دنیا بگویید که چرا آنها باید شما را به عنوان یک دوست و آنها را به اقدام نسبت به شما.

3) قانون Facebook دیوار.

شما باید با استفاده از دیوار خود را به بازار و یا پیام. بسیاری از مردمی زمینه دیوار خود را به عنوان یک ابزار ارتباطی مانند ایمیل. آن است که نیست. شما در حال حاضر Facebook ایمیل. دیوار را برای شما به ساخت آجر – پیام پیام – توجه داشته باشید توجه داشته باشید – ویدئو تصویری – نام تجاری خود را در Facebook. هر زمانی که چیزی اتفاق می افتد با شما – از آن می رود بر روی دیوار خود را. Don't خیره در دیوار – صعود پمپاژ و پیام خود را در اوج صفحه و نگه داشتن خود را در خارج وجود دارد با دیوار. و پاسخ به پیام بر روی دیوار خود را. با تشکر از مردم برای به اشتراک گذاری با شما سفر خود را و یا پیام. این نشان خواهد داد تا بر روی دیوار خود را. این به شما مجموعه جدا از اکثر on Facebook. دیوار است که به سادگی یک بیلبورد از آنچه شما انجام می دهند و دوستان خود را در حال انجام در Facebook. استفاده از آن اغلب و عاقلانه است.

4) قانون را Facebook شبکه.

شما بخشی از یک محلی Facebook شبکه و شما باید دسترسی به این شبکه به رفتار و برخورد آنها. من زندگی می کنند در بیرمنگام میشیگان و شبکه من بخشی از دیترویت شبکه. وجود دارد 640,926 مردم در شبکه من است که من می تواند به طور بالقوه ملاقات در محل های محلی و رسیدن به آنها را می دانیم و ارتباط با آنها. شما باید محلی مردمی نیز هست. که در آن شما پیدا کردن شبکه خود را ؟

با کلیک بر روی “تنظیمات” و سپس کلیک بر روی “شبکه می باشد.” شما را پیدا خواهد کرد آن وجود دارد. این است که یک معدن طلا از مردم در منطقه محلی خود را برای اتصال و ساخت جدید اعتماد پل ها که ممکن است منجر به کسب و کار پایین جاده.

5) قانون Facebook اطلاعیه ها.

این یک نادیده گرفته و به ندرت صحبت در مورد سودمند است. اطلاعیه بخشی از خود را “Facebook ایمیل سیستم.” رفتن به “ایمیل” در بالای خود را در Facebook صفحه نمایش و سپس با کلیک بر روی “اطلاعیه ها.” این یک لیست است که فکر کردن در مورد شما صحبت کردن در مورد شما از جمله شما در برچسب ها و به طور کلی اشاره شده است به شما. این است که یک معدن طلا از مردم که ثابت کرده اند آنها در حال پشت سر شما و مایل به شما را به یک بخشی از Facebook تجربه. توجه به Facebook اطلاعیه ها. با تشکر از آنها را برای افکار خود را از شما بر روی دیوار خود را و اجازه دهید آنها را می دانم که شما آن را درک. شامل آنها نیز خود را در برچسب ها و فعالیت های دیگر در Facebook. این اطلاعیه طلا و یک اکتشاف طاق منجر می شود. و مطمئن شوید که شما اقامت متصل به آنها را.

6) قانون Facebook پیوند عشق.

لینک نرم افزار در Facebook است که یک کالا. این اجازه می دهد تا شما را به ارسال یک لینک که دوست دارید و سپس آن را در news feed است که بر روی صفحه اصلی خود را. آن میدارد تا تصویر که شما می خواهید در صفحه لینک و اجازه می دهد تا آن را به یک زندگی با لینک. ارسال افراد دیگر لینک و givem برخی از عشق. نه تنها از ارسال لینک خود را. اجازه دهید دیگران انجام دهد. پیدا کردن لینک های جالب از دیگران و ارسال آنها را.

چرا ؟ قرار گرفتن در معرض برای شما. شما داده خواهد شد و اعتباری برای لینک. مردم عشق پیوند عشق. اگر شما از ارسال تعداد زیادی از افراد دیگر لینک در Facebook آنها شروع به ارسال لینک خود را. شده است وجود دارد انجام داده است.

7) قانون Facebook شدند.

پیوستن به گروه. پیوستن بسیاری از گروه های. شروع گروه های خود را. پیوستن به دیگر گروه ها. چرا ؟ در اینجا چند دلیل: قرار گرفتن در معرض. اتصال به دیگر اعضای گروه. قدرت. خود را شروع می شود و یک رهبر. افزایش خود برسد.گروه گسترش رسیدن به خود را به Facebook. ضرب چشم انداز. وجود دارد بیشتر مردم در یک گروه – سپس بر روی یک صفحه نمایش.

Duh. ساخت یک لیست در گروه خود و سپس شما می توانید تبدیل شدن به یک مدیر و پیام های ایمیل به آنها. آنها را پیام از ارزش و علاقه است.

8) قانون Facebook حوادث.

حضور در حوادث. حضور در حوادث بیشتر. و سپس حضور در بسیاری از حوادث است. چرا ؟ این اجازه می دهد تا شما را به ترک یک پیام در صفحه حوادث دیوار و ایجاد قرار گرفتن در معرض. من حضور حداقل 2 Facebook رویدادهای هر روز – به یاد – و به شبکه. وقایع را می توان در یافت جدید Facebook صفحه در بالا سمت راست زیر “آینده” -این حوادث که در آینده. وجود دارد یک پیچ و تاب و منحصر به فرد: شما تولد تحت “آینده” tag – و شما می توانید ارائه به مردمی است. این توجه خود را دریافت کنید به عنوان آن نشان می دهد تا بر روی دیوار خود را و اخبار به عنوان به خوبی. شرکت در رویدادها به عنوان بسیاری از شما می توانید. آنها را به ارزش در حالی که خود را – یادگیری و رشد از آنها. اما'همیشه ترک یک پیام پاسخ دهید در مورد حضور یا نه – با یک پیام دلگرم کننده. این خود را نشان می دهد حرفه ای و مراقبت.

رویداد تا! این را شما به خوبی در Facebook. قرار دادن واژه “را رویدادهای” را در جعبه جستجو و آن را پیدا خواهد کرد در هر رویداد است که در شبکه خود را از دوستان است. آن است که یک معدن طلا جدید possibilties از کسب و کار. تبدیل به یک استاد از حوادث!

9) قانون Facebook چند رسانه ای – فیلم ها و عکس های.

مردم عاشق عکس ها و فیلم ها. آنها بیشتر در نگاه و تماشا صفحات Facebook. برخی از ویدئوها و آپلود آنها. ها برخی از عکس های. نه تنها دیده می شود بر روی دیوار خود را و Facebook, اخبار, اما همچنین اجازه خواهد داد که شما را به “برچسب” دیگران در این است. این به این معنی است که شما می توانید انتخاب کردن مردم شما را دوست و اجازه دهید آنها را می دانم که شما در حال فکر کردن از آنها. و هنگامی که شما کسی – آن را نشان می دهد تا بر روی دیوار خود را. نه چندان't که سرد ؟ آن نامیده می شود قرار گرفتن در معرض!

10) قانون Facebook NEWS FEED.

این حرکت شبیه چمچه زنی از قرار گرفتن در معرض on Facebook. این شما را به تمام دوستان خود و ایجاد یک قرار گرفتن در معرض عظیم خودرو است که می تواند نگه داشتن نام تجاری خود را در مقابل و به رسمیت شناخته شده. شما نیز خواهد شد بسیاری از بار در “ویژه” بخشی از اخبار جدید خوراک در سمت راست. این به شما می دهد بزرگ قرار گرفتن در معرض. هر آنچه که شما انجام دهید مانند تغییر وضعیت خود را آپلود تصویری نوشتن و انتشار یک یادداشت یا فقط نظر شخص دیگری's پیام در Facebook news feed-آن را نشان می دهد تا در خوراک خبری است. دیده می شود و دیده می شود اغلب اگر شما در حال تلاش برای نام تجاری خود را در Facebook.

بله شما نیاز به ایجاد روابط و ساختن جامعه. اما اگر شما در حال رفتن به بازار در Facebook-سپس شما نیاز به حداقل یک راهنما از چه و چگونه به آن را انجام دهد. 10 رسانه های اجتماعی قوانین Facebook امیدوارم به شما برخی از ایده های خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی.

نعمت … داگ فایر باو

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *