Site Overlay

بازاریابی رسانه های اجتماعی و توییتر جمعیت

[ad_1]

این که آیا شما're فقط یک مرد در تلاش برای ترویج وبلاگ شما صاحب یک شرکت کوچک و یا رئیس بازاریابی در یک شرکت بزرگ کار it's تبدیل شدن بیشتر و بیشتر احتمال دارد که رقبای خود را با استفاده از توییتر بنابراین شما باید با استفاده از آن بیش از حد ؟ قبل از پاسخ به این سوال, it's بسیار مهم است به درک توییتر's جمعیت به طوری که شما می دانید چه نوع از مخاطبان شما ممکن است رسیدن به. هدف از این پست این است که به کشف تغییرات عمده در توییتر جمعیت به منظور کمک به شما تصمیم می گیرید اگر توییتر باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک وسیله بازاریابی رسانه های اجتماعی. در زیر به طور خلاصه به سه عمده جمعیتی از علاقه.

عصر

  • 1% 12-17
  • 47 درصد 18-34
  • 31 درصد 35-49
  • 21% 50+

شما در اینجا می توانید ببینید که بخش عمده ای از کاربران توییتر بین سنین 18 و 34, به دنبال افراد 35 تا 49. این به این معنی است که بسیاری از کاربران توییتر در حال نسل نو به دنبال نسل X کاربران است. این دو نسل به حساب 78 درصد از توییتر's جمعیت.

مردم از نسل Y هستند اطلاعات محور بلند پروازانه و تلاش برای رسیدن به آینده. از سوی دیگر مردم از نسل X هستند اغلب اوقات به نام “واکنشی” نسل و خیابان بسیار عاقلانه است.

قومیت

  • 82 درصد قفقازی
  • 7 درصد آمریکایی آفریقایی تبار
  • 5% آسیایی
  • 5 درصد هیسپانیک
  • 2% دیگر

همانطور که می بینید, توزیع اقوام است بسیار نامتوازن است که در آن سفیدپوستان حساب برای بسیاری از توییتر's جمعیت.

گرایش خانواده

  • 84 درصد بدون بچه ها
  • 16 درصد به بچه ها

این جمعیتی نیز تا حد زیادی تفکیک شده است که در آن اکثر کاربران توییتر لازم نیست بچه ها. این ممکن است نشان می دهد که داشتن فرزند را دور از همه از وقت آزاد خود را به توییت. اوه!

نتيجه گيری

با نگاه به این سه بسیار مهم توییتر جمعیت, شما می توانید ببینید که بسیاری از کاربران توییتر بین سنین 18 و 49 هستند قفقازی و بدون بچه ها.

اگر شرکت شما ترویج محصول و یا خدمات است که متناسب با این جمعیتی توییتر خواهد بود یک ابزار بازاریابی عالی برای کمک به کسب و کار جدید. اگر از سوی دیگر محصول یا خدمات شما مناسب نیست این جمعیت را احتمالا یک تلاش بیهوده برای سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی با توییتر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *