Site Overlay

بازاریابی رسانه های اجتماعی نکات زیر 80% -20% قانون

[ad_1]

راه بی پایان شما می تواند رسیدن به مخاطبان خود را دارد و هیچ راز فرمول مانند. استفاده از قانون 80-20 همیشه باید بخشی جدایی ناپذیر از خود را در رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی است. در آن معنی است که 80% از مطالب خود را باید تعامل گرا می دهد که چیزی با ارزش به عنوان خوانده شده به بینندگان خود و تعامل با آنها را در مکالمات و یا مشارکت و تنها 20 درصد باید اختصاصی برای کسب و کار خود و ارتقاء.

لازم است برای ایجاد این واقعیت است که مردم به رسانه های اجتماعی سیستم عامل برای تعاملات اجتماعی و نه به عنوان خوانده شده فروش زمین خود را! بازاریابی رسانه های اجتماعی است که بیشتر تمایل به ایجاد روابط اعتماد و اقتدار آنلاین به جای مزاحم مخاطبان خود را با تکرار فروش زمین است.

80 درصد مطالب آموزنده و تعاملی: این بخشی از استراتژی بازاریابی عمدتا با هدف های خوب مطالب مربوط به کسب و کار شما. به سادگی قرار دادن نگاه بیش از محتوا است که منافع مخاطبان خود را و به اشتراک گذاری مختلف در سراسر سیستم عامل شبکه های اجتماعی. فکر می کنم دوباره توییتهایی دوباره های پست, لینک, برای, بررسی, نقل قول الهام بخش, سلام, سنجی, چیزهای بی اهمیت & مسابقات و دیگر چنین تعامل گرا ایده های. اگر اشتباه چگونه به آمده تا با چنین پست را به عنوان ذکر شده در زیر:

  • دنبال بالا اثرگذارندهها در صنعت تماشای پست های خود را توییتهایی و طراحی خود را و یا احتمالا دوباره به اشتراک گذاری آنها را به عنوان یک قطعه از اطلاعات است.
  • سهم خود را از حقایق جالب در محتوا میان صفحه خود را دنبال و آنها را درگیر.
  • مطالب خود را رسیدن به خود را اثرگذارندهها کنید و سعی کنید به آنها متصل است.
  • سازماندهی چیزهای بی اهمیت رقابت و جایزه برندگان که وادار به مخاطبان به شرکت در فعالیت و به دست آوردن اعتماد به نفس در خود را با نام تجاری.

20% ارتقاء: در حالی که کار بر روی این بخش شامل اطلاعات در آن “منافع” مخاطبان خود را با ارائه تخفیف ویژه ارائه می دهد با یک تماس به عمل دکمه منجر به وب سایت خود را که آنها را قادر خواهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات / محصولات. انتشار محصولات / خدمات خود را مزایای, نظرات مشتریان, مشخصات و تمام اطلاعات دیگر شما نیاز به حفظ شهرت خود را.

خط پایین: اگر یک نام تجاری با تمرکز بیش از حد بر فروش آن و موجب تحریک مخاطب در شبکه های اجتماعی با عدم توقف فروش زمین است که مطمئن شوید که برای راندن بازدید کنندگان و ارجاع است. مخاطبان را به سادگی پرش در داخل و خارج از خود را در صفحه رسانه های اجتماعی حتی بدون فرود بر روی وب سایت خود را (ترافیک به وب سایت خود را تنها انگیزه از هر استراتژی بازاریابی). مخاطبان خود را به آنچه آنها می خواهند به عنوان خوانده شده در فواصل منظم و شما باید ببینید سنبله در نام تجاری خود را's پیروان و اقتدار و حفظ مداوم حضور رسانه های اجتماعی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.