Site Overlay

بازاریابی رسانه های اجتماعی – قرار دادن شرکت خود را به جمعیت اجتماعی

[ad_1]

آن's همیشه دشوار است به بازار نسبت به برخی از جمعیت. با رسانه های اجتماعی بزرگ بودن بزرگ وجود ندارد و بهتر پلت فرم استفاده کنید. استفاده از رسانه های اجتماعی به نفع خود می تواند به شما کمک کند کشف کردن چه نوع از مخاطبان به بازار نسبت به کسانی که لذت بردن از آنچه که به احتمال زیاد لذت بردن از محصول خود را. با این راهنمایی شما می توانید استفاده از رسانه های اجتماعی و آن را یکی از بزرگترین دارایی در استراتژی های بازاریابی خود را.

1. تصمیم بگیرید که کدام پلت فرم برای استفاده – تعدادی از سیستم عامل های مختلف اجتماعی و پایگاه های کاربر. از Facebook به Instagram برای وبلاگ Tumblr است وجود دارد هیچ کمبود مشتری پایگاه استفاده کنید. آن است که مسلما مهم ترین تمرکز بر یک یا دو عامل را به اطمینان حاصل شود که شما don't شکست خود را با تمرکز بر چند چیز در یک بار به عنوان بازاریابی فقط یکی جنبه های در حال اجرا یک کسب و کار است. مطمئن شوید که برای نگه داشتن آهنگ از کدام پلت فرم دریافت ترافیک بیشتر به عنوان یک بزرگتر با ترافیک تعداد بیشتر خواهد شد به احتمال زیاد با یک بزرگتر پایه در دراز مدت است.

2. اتصال وبلاگ خود و یا وب سایت با پروفایل های اجتماعی خود را – ایجاد یک تعداد پروفایل های رسانه های اجتماعی ضروری است برای نفوذ اجتماعی. این است که چرا از آن است که حتی بیشتر مهم است برای شما را به لینک خود را پایگاه اصلی عملیات (سایت یا وبلاگ) خود را به پروفایل های رسانه های اجتماعی و بالعکس. بازار خود را به وب سایت خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی و بازار خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی در وب سایت خود را. این تضمین می کند ایجاد یک حلقه بسته ایجاد یک شبکه بزرگ از افرادی که در ارتباط با هر دو جنبه از کسب و کار خود و آوردن ترافیک بیشتر برای کسب و کار شما.

3. به اشتراک گذاری مطالب جالب, – اگر شما می خواهید به بازار نسبت به حق مردم, شما نیاز به مطمئن شوید که شما're اشتراک گذاشتن محتوا است که آنها را به لذت بردن از. اگر شما به اشتراک گذاشتن جالب و مفید, مطالب, سپس شما're بیشتر احتمال دارد که مطالب خود را به اشتراک گذاشته و در میان جمعیت. از همه مهمتر don't را فراموش میشوند. استفاده از هشتگهای می تواند کمک به شما و مشتریان شما پیگیری از پست های خود را و اگر آنها're بزرگ به اندازه کافی تبدیل شدن به یک روند است.

4. حفظ مشخصات خود را ایستاده – وقتی که می آید به بازاریابی رسانه های اجتماعی, it's مهم را به ایستادگی کردن از جمعیت. وجود دارد راه های مختلفی برای انجام این کار همانطور که در بالا شما می توانید با ارسال محتوای خاص نسبت به مخاطبان خاص. اما یک هسته ای راه برای انجام این کار به نگه داشتن بالاتر از قرار گرفتن در معرض. به صورت حقایق شما برنده't آخرین به بازاریابی در رسانه های اجتماعی به همین دلیل است که آن را's مهم را به مطمئن شوید که پست های خود را نمی't گمشده در اقیانوس از دیگران که در حال ارسال در هر روز است. وجود دارد یک زن و شوهر از راه های مختلف به انجام این کار به عنوان شما می خواهید را به ایستادگی کردن اما شما همچنین don't می خواهید به بیش از افشای خودتان. برای شخصی حساب رسانه های اجتماعی شما می توانید به عنوان بسیاری که شما می خواهید در هر روز به شما خواهد شد به طور عمده بازاریابی نسبت به دوستان و خانواده. برای رسانه های اجتماعی خود را حساب کسب و کار توصیه می شود که شما don't ارسال بیش از دو بار در روز یا هفت بار در هفته به عنوان پیروان ممکن است به سادگی چشم پوشی از پست های خود را.

5. به دنبال نفوذ در جمعیت خود را – شانس هستند که شما نمی't برای رفتن به بزرگترین ماهی در بازاریابی رسانه های اجتماعی برکه. این باعث می شود آن مهم است به دنبال آنهایی که بزرگتر است. اگر شما اتفاق می افتد به گرفتن چشم خود را, سپس شما ممکن است به اندازه کافی خوش شانس برای حمله به یک همکاری یا مشارکت. نیز وجود دارد که جایزه اضافه شده از توصیه های. اگر شما به دنبال محبوب مردم و سپس شما به احتمال زیاد خواهد شد تا پاپ در توصیه می شود لیست برای پیروان خود در به دست آوردن ترافیک بیشتر به مشخصات خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *