Site Overlay

بازاریابی رسانه های اجتماعی – سه نکته برای کسب و کار خود را آغاز شده و با رسانه های اجتماعی

[ad_1]

می دانم که استراتژی خود را و درک آنچه شما می خواهید برای به انجام رساندن در رسانه های اجتماعی (SM). من مطمئنم که شما شنیده ام همه چیز وجود دارد که می گویند”رسانه های اجتماعی فقط یک اتلاف وقت”. خوب حدس بزنید چه می شود اگر شما اجازه دهید آن را. هنگامی که شما به یک استراتژی برای شروع با SM شما خواهد شد شروع مسیر موفقیت است. سوالات شما می توانید بپرسید که به شما کمک…

1. آیا می دانید مردم چه می گویند در مورد شما آنلاین است ؟ هنگامی که شما پروفایل های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی شما قادر به دیدن است که صحبت کردن در مورد شما آنچه آنها می گویند و اینکه آیا یا نه آن را خوب است. خود SM پروفایل به شما یک راه برای پیدا کردن آنچه اتفاق می افتد و ببینید چه خبر است در اشاره به شما و کسب و کار

2. آنچه در آن است که شما در حال تلاش برای رسیدن به? خود را به طور کلی کسب و کار و استراتژی نام تجاری نیاز به فکر کردن قبل از اینکه شما آنلاین. پس از انجام, شما به راحتی قادر به تصمیم می گیرید که در آن شما قادر خواهید بود برای اضافه کردن ارزش به کسب و کار شما. اگر شما یک آجر و ملات کسب و کار, روش برای اضافه کردن مقدار متفاوت است از کسی که یک کسب و کار آنلاین.

برای کسب و کار من این مهم نیست که آیا شما زندگی می کنند در کانادا, ایالات متحده, استرالیا یا انگلستان زیرا بسیاری از کسب و کار آنلاین می تواند انجام شود.

3. شما نیاز به قادر به اندازه گیری که آیا یا نه آن را به کار. تکنیک های اندازه گیری با رسانه های اجتماعی در حال رفتن به یک کمی متفاوت است چرا که شما همیشه رفتن به قادر خواهید بود به تعداد ویجتها و یا از مردم است. گاهی اوقات شما در حال رفتن به پیدا کردن روش های مختلف اندازه گیری. آزمایش با SM مهم است برای سلامت خود و سلامت خود را از کسب و کار.

وجود دارد بسیاری از گزینه های مختلف وجود دارد خارج وجود دارد با رسانه های اجتماعی و دانستن چه تاکتیک ها در واقع برای کمک به شما در دستیابی به آنچه شما می خواهید بسیار مهم است. که یکی از دلایل آن را یک ایده واقعا خوبی برای تعامل با یک استراتژیست رسانه های اجتماعی قبل از اینکه شما شروع.

شما نیاز به قادر به ردیابی و اندازه گیری تاثیر خود را. آن حس را ندارد برای پیگیری که چگونه بسیاری از پیروان توییتر شما باید اگر شما از گرفتن هر گونه نتایج از توییتر. آن حس را ندارد برای پیگیری که چگونه بسیاری از مردم “مانند” خود را در Facebook صفحه: اگر شما درگیر شدن آنها. شما می خواهید آنها را به دوباره همه چیز را بررسی کنید و ارتباط برقرار کردن.

مطمئن شوید که شما درک آنچه شما می خواهید برای دریافت از رسانه های اجتماعیچرا که آن را واقعا می تواند مقدار زیادی از وقت خود را اگر شما اجازه دهید آن را. هنگامی که شما می دانید آنچه شما انجام, شما باید یک استراتژی شما انطباق با استراتژی که به طور منظم, شما در حال رفتن به موفقیت است. شما قادر خواهید بود به آن را در یک مقدار نسبتا کوتاه از زمان در هر روز.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *