Site Overlay

بازاریابی رسانه های اجتماعی: دوره جدیدی از رونق کسب و کار آنلاین صنعت

[ad_1]

شما نیاز جدید و مبتکر راه برای ارتباط با مشتریان خود و چشم انداز. رسانه های اجتماعی در حال حاضر یک ابزار بسیار قدرتمند برای رسیدن به توده ها. وجود دارد بسیاری از راه هایی برای استفاده از رسانه های اجتماعی. بسیار مورد استفاده روش از طریق تاثیر گذار تبلیغات. اگر شما فکر می کنم از آن خواهد't کار فقط نگاهی به هزاران نفر از شرکت ها هستند که با داشتن موفقیت با آن است. هر سازمان و کسب و کار است که در حال حاضر متصل از طریق رسانه های اجتماعی.

داشتن متعلق به فیزیوتراپی درمانگاه ها در گذشته, من آرزو می کنم من تا به حال شناخته شده رسانه های اجتماعی استراتژی های بازاریابی به عنوان من در حال حاضر. به دنبال بازگشت به آنچه که انجام شد با معمولی بازاریابی (تبلیغات در محلی مقالات رادیو, آوردن ناهار به پزشکان و توزیع آگهی و کارت های کسب و کار و غیره.) من می خواهم که رشد خصوصی من عمل بهتر با این ابزار قدرتمند است. یک صاحب کسب و کار باز ذهن من را به خود کفایی و همیشه به دنبال راه های بهتر برای موقعیت خودم را نسبت به شیوه زندگی و اهداف است.

چه تاثیر گذار در بازاریابی است ؟

بهترین روش تبلیغات از همه زمان ها است که کلمه از دهان. این هزینه چیزی برای کسی که به کسی دیگری در مورد محصولات یا خدمات خود را. یکی دیگر از استفاده از کلمه از دهان بازاریابی است که آن را نگه می دارد شما بر روی انگشتان شما. شما باید اطمینان از رضایت مشتری به آنها مراجعه کنید شرکت خود را به دیگران است. تاثیر گذار در بازاریابی می رود در امتداد خط دوستان گفتن یک دوست در مورد یک تجربه با یک محصول یا خدمات.

اول شما شروع با شناسایی استراتژیک افراد در بازار هدف خود را. این افراد در حال رفتن به نفوذ در دیگران است. ایده این است که بی تکلف – به جای تاکو بل گفتن شما چگونه کودک خود را, جدید اخبار, است, دیدنی, نقد و مشهور از یک منتقد غذا می تواند بیشتر انجام دهید. این منتقد غذا است و تاثیر گذار. در این سناریو فرضی تاکو بل با استفاده از آنها برای تولید تاثیر گذار در بازاریابی است.

چگونه به زیبایی اجرا تاثیر گذار تبلیغات

یک نمونه از تاثیر گذار در بازاریابی یک شرکت به نام فاب مناسب لذت ببرید. این شرکت می فرستد ماهانه جعبه اشتراک برای کسانی که عاشق محصولات خود را. در حال حاضر شما هرگز می دانم آنچه در این جعبه. آن می تواند هر چیزی از یک روسری به پرتاب و حتی برخی از را تشکیل می دهند و عطر. بسیاری از مردم در حال leery در مورد اشتراک ماهانه که شارژ به طور مستقیم به کارت های اعتباری خود را به صورت ماهیانه. این جعبه به طور خودکار کشتی که آیا شما آن را می خواهم یا نه. پس چگونه این شرکت غلبه بر این مانع? خوب آنها مشاهیر مانند Rhianna و Tori Spelling به انجام تاثیر گذار تبلیغات برای آنها. ساده تصویری از Tori Spelling باز جعبه اشتراک رفتن را از طریق هر یک از آیتم با شوق و ذوق و سپس به اشتراک گذاری آن را در شبکه های رسانه های اجتماعی فقط ساخته شده این سیستم اشتراک یک ضربه.

یکی دیگر از شرکت آمد تا با یک ایده. این Younique لوازم آرایشی و بهداشتی شرکت با یک محصول ریمل مژه و ابرو است که به دراماتیک آسانسور به چشم. در حال حاضر بیشتر شرکت های خارج وجود دارد که همان محصول. چگونه آنها گام تا بازی خود را? خود را Moodstruck 3-D فیبر مژه ها به نظر می رسد بزرگ در فقط در مورد هر کسی.

برای اثبات نقطه نظر خود را از آنها به رایگان ریمل لوله به عموم است. همه این گیرنده را مجبور به انجام به ارسال تصویری از خود را در رسانه های اجتماعی با استفاده از ریمل مژه و ابرو. چه اتفاقی افتاد بعد از آن تاریخ است. این شرکت تا به حال بسیاری از دستورات است که آنها در بازگشت نظم به مدت شش هفته. هر زن می خواست خود را برای افزایش حجم بخشیدن به مژه ها. با نشان دادن اینکه چگونه به خوبی این ریمل مژه و ابرو می کند, شرکت ایجاد اعتیاد به مواد مخدره. تقاضا طاقت فرسا بود.

در حال حاضر من از نوع رفت و همه دختر اینجا. Mascaras و فاب مناسب لذت ببرید. این فقط تعداد کمی از بسیاری از راه های خلاق است که شرکت ها التماس کردن به حرکت می کند محصول خود را در بازار است. چه استراتژی خود را کار می کند ؟

آن را ارائه ارزش. با ارائه ارزش بیشتری نسبت به شرکت های دیگر و در حال صحبت در رسانه های اجتماعی به آنها لبه بیش از رقبای خود.

قدرت رسانه های اجتماعی

ما شنیده می شود مردم عادی ارسال و ویرایش ساده فیلم های خنده دار می Facebook, Pinterest, در Instagram که می رود ویروسی بودن به سادگی به اشتراک گذاشته چند بار در تمام شبکه های رسانه های اجتماعی. این فقط ثابت می کند که مردم در حال تماشای. آنها در حال حلق آویز کردن در رسانه های اجتماعی. آنها محصولات حوادث, و آنها آن را به اشتراک در محافل رسانه های اجتماعی. این بسیار قدرتمند است.

این جای تعجب نیست که در طول چند سال گذشته بزرگ خرده فروشان آنلاین مانند آمازون Wayfair و بقیه که استفاده از رسانه های اجتماعی تبلیغات. حتی آجر و ملات کسب و کار مانند بهترین خرید, Target, Walmart, رفته آنلاین به گسترش بازار خود را. این غم انگیز است برای تامل است که آن نیز با توجه به این دوره از تبلیغات آنلاین است که بسیاری از شرکت ها مجبور به بستن درهای خود را. رقابت تبدیل شده است و هار. کسانی که نمی گام تا بشقاب از دست بدهند. اخیر یک بسته به عنوان شما ممکن است شنیده است future / freebandz.

پیدا کردن یک بازیکن کلیدی

چه می شود اگر شما می تواند تاثیر گذار در کسب و کار آنلاین? بله شما می توانید بازیکن کلیدی در این موفقیت است. بله, آن است که بیش از ممکن است. این است که چگونه بسیاری از کارآفرینان آنلاین باید موقعیت خود را به عنوان کارشناسان و مربیان و موسسان کسب و کار آنلاین سیستم های که ایجاد ثروت برای خود و دیگران آنها را راهنمایی.

چگونه بسیاری از زمان شما می بینید پاپ تا خود را در Facebook صفحه “حمایت” تبلیغات آموزشی, رایگان, کتاب الکترونیکی, کتاب رایگان, دوره های رایگان و فیلم ها و یا گزارش های رایگان? این است قدرت رسانه های اجتماعی در محل کار.

عصر جدید است که در اینجا. به طور متوسط کارآفرین می تواند اهرم بودجه تبلیغاتی خود را به طور موثر با استفاده از رسانه های اجتماعی را به نفع خود. دلیل این است که مشتریان اویختن در شبکه های رسانه های اجتماعی. این راه بسیار موثر برای رسیدن به چشم انداز و معرفی محصول یا خدمات شما.

اگر آگهی شما همچنین می آید با یک ارزش افزوده مشتری پاسخ قریب به اتفاق است. آن است که رفتن بالا و فراتر از آنچه هر کس دیگری ارائه می دهد. این ثابت شده است بسیاری از بار توسط کسب و کارهای محلی ارائه محصولات و خدمات است. رایگان تمیز کردن دندان کوپن از یک دندانپزشک می تواند تا پایان در یک 4-5k فروش در ارتودنسی و یا دیگر خدمات دندانپزشکی به دلیل یک پیشنهاد رایگان.

آنلاین مربیان و کسب و کار آنلاین کارشناسان که ارائه رایگان آموزشی شناخته شده است به هزاران دلار را از عضویت و یا خرید های ساخته شده توسط شرکت کنندگان در یک وبینار به تنهایی. من مطمئن هستم که با حضور برخی از آنها, و اگر چه من هرگز واقعا خریداری یک محصول و یا یک سیستم در ابتدا آن را باز کرده بود و چشم من به امکانات. وجود دارد راه برای کسب درآمد آنلاین, کار و راه خود را به یک منفعل و درآمد باقی مانده است.

آیا هدف شما این است که فقط به درآمد اضافی به مکمل خود را یک جریان و یا آن را به یک شغل تمام وقت وجود دارد انبوه از سیستم ها و برنامه های که شما می توانید شروع به کار با آنلاین. بسیاری از آنها سقوط به کسب و کار آنلاین تمام وقت و هرگز به عقب نگاه کرد.

کلیدی است برای پیدا کردن تو رفتگی در دیوار را پیدا کنید چه احساس خوب و مناسب برای شما. کشف شور و شوق خود را از استعدادهای خود و اهداف خود را. سپس در آن عمل می کنند. که اولین قدم همیشه سخت ترین.

موفق ترین کارآفرینان آنلاین نه تنها “تعامل” در کسب و کار خود را; آنها همچنین “زنده” آن است.

پس از همه آن است تا ما را به کشف تمام امکانات و استفاده از فرصت های ارائه شده به ما. با شروع بازاریابی رسانه های اجتماعی تکامل و آینده بازاریابی دیجیتال است که در اینجا.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *