Site Overlay

بازاریابی رسانه های اجتماعی, حقیقت و دروغ

[ad_1]

بازاریابی رسانه های اجتماعی به نظر می رسد آخرین کلمه وزوز برای هر کسی که به دنبال افزایش حضور خود را آنلاین و فروش است اما بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) همه آن است که ترک خورده است ؟

SMM شرکت در حال حاضر سرچشمه همه جا این روزها و آنها گفتن هر کسی که گوش می دهد و در مورد چگونگی فوق العاده مهم رسانه های اجتماعی مانند Facebook, twitter و YouTube در حال به کسب و کار شما اما به طور متوسط برای کوچک تا متوسط اندازه کسب و کار می کند بازاریابی شبکه های اجتماعی واقعا زندگی کردن را به همه اعتیاد به مواد مخدره? صرف ثروت کوچک در استخدام یک SMM شرکت واقعا ارزش آن را? و هر کسی که واقعا به انجام تحقیقات خود را در این قبل از آنها به استخدام کسی برای راه اندازی وجود Facebook صفحه کسب و کار? برخی از SMM شرکت در حال راه اندازی چیزهایی مانند Facebook صفحات کسب و کار (که رایگان هستند) برای 600 $ تا 1000 $ یا بیشتر و گفتن مشتریان خود را که آنها don't نیاز به یک وب سایت به دلیل Facebook بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان است و همه دارای یک Facebook account . در حال حاضر در حالی که آن را ممکن است درست باشد که Facebook بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان و بله, Facebook's اعضای بالقوه مصرف کنندگان سوال واقعی این است که آنها در واقع خرید ؟ رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت همه بیش از حد خوشحال به نقطه مثبت از رسانه های اجتماعی مانند چگونه بسیاری از مردم استفاده از Facebook و یا چگونه بسیاری از توییت فرستاده شدند در سال گذشته و چگونه بسیاری از مردم به تماشای فیلم های یوتیوب و غیره. اما شما در حال گرفتن تصویر کامل? من یک بار نشسته در کنار یک SMM “متخصص” در یک کسب و کار سمینار بود که spruiking به هر کسی که آمد در گوش رس را در مورد مزایای شگفت انگیز از راه اندازی یک Facebook صفحه کسب و کار برای کسب و کار کوچک (با او البته) و فروش در Facebook. بنابراین شیفته فوق “کارشناسان” مشاوره من نگاه او را در Facebook تنها برای پیدا کردن او تنها 11 Facebook دوستان (نه یک شروع خوب). بنابراین در حال تحقیق مهره که من هستم, من تصمیم به گرفتن یک نگاه خوبی به SMM با توجه به فروش برای دیدن اگر آن را در واقع کار می کرد که آیا کار می کند و اگر آن را انجام داد چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای آنها کار می کنند? و باید کسب و کار تکیه به شدت در شبکه های اجتماعی برای فروش ؟

به عنوان یک توسعه دهنده وب من به طور مداوم (و در حال حاضر به طور فزاینده ای) مواجه با چندین شبکه های اجتماعی چالش های زمانی که مشتریان بالقوه می گویند که داشتن یک وب سایت برای تلفن های موبایل خوب است اما آنها تا به حال یک Facebook صفحه کسب و کار و گفته شده بود توسط منابع مختلف (همیشه حاضر و در عین حال ناشناس ” آنها “) که شبکه های اجتماعی شد چیزی که به انجام, اما پس از بحث در مورد نیازهای خود شد کاملا روشن است که آن دسته از مشتریان بالقوه را در واقع می دانید که چرا آنها مورد نیاز شبکه های اجتماعی و یا SMM به تولید و فروش آنلاین آنها فقط آن را می خواستم. برای کوچک و متوسط کسب و کار من همیشه توصیه می شود ساخت یک وب سایت با کیفیت بیش از هر نوع شبکه اجتماعی, چرا ؟ آن را به خوبی's واقعا ساده از آنجا که رسانه های اجتماعی است اجتماعی رسانه ها و شبکه های اجتماعی هستند اجتماعی شبکه های آنها نه کسب و کار رسانه ها و شبکه های کسب و کار (که می شود بیشتر مانند LinkedIn). من می دانم که برای تلفن های موبایل ساده اما آن's درست است و آمار آن را به بالا. واقعیت این است که بازاریابی اجتماعی رسانه ها نتواند به شما بگویم که Facebook یک شبکه اجتماعی است نه یک موتور جستجو و با وجود تعداد Facebook کاربران و کاربران گوگل که در اطراف همان مردم don't استفاده Facebook در راه همان است که آنها با استفاده از یک موتور جستجو مانند گوگل (که حدود نیمی از بازار موتور جستجو), یاهو و بینگ به جستجو برای کسب و کار و یا محصولات. آنها با استفاده از آن برای نگه داشتن در تماس با خانواده و دوستان و یا به صورت اخبار و سرگرمی. در یک مطالعه اخیر انجام شده توسط موسسه IBM برای کسب و کار ارزش حدود 55 درصد از تمام کاربران رسانه های اجتماعی اعلام کرد که آنها را در تعامل با برندها بیش از رسانه های اجتماعی در همه و تنها حدود 23 درصد در واقع هدفمند با استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتباط برقرار کردن با مارک های. در حال حاضر از تمام افرادی که با استفاده از رسانه های اجتماعی که در تعامل با برندها که آیا هدفمند یا نه اکثریت (66%) می گویند که آنها نیاز به احساس یک شرکت در برقراری ارتباط صادقانه قبل از آنها ارتباط برقرار خواهد شد.

پس چگونه شما با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی? و آن است که حتی ارزش انجام می دهند ؟

خوب اول از همه من می خواهم بگویم که داشتن به خوبی بهینه سازی وب سایت است که شما را به مراتب بیشتر کسب و کار است که رسانه های اجتماعی در بسیاری از موارد به خصوص اگر شما در حال کوچک به اندازه متوسط کسب و کار محلی به دلیل دور بیشتر مردم در حال رفتن به نوع در “آرایشگاه بندر Macquarie “به یک موتور جستجو مانند گوگل یاهو و بینگ از آنها تا به حال خواهد شد در هر رسانه های اجتماعی سایت و اگر شما don't به وب سایت شما're گم همه که پتانسیل کسب و کار. با این حال با وجود تمام (نه چندان خوب) آمار من هنوز هم فکر می کنم آن است که هنوز یک ایده خوب برای کسب و کار به استفاده از رسانه های اجتماعی و نه فقط در راه همان است که بسیاری از SMM حرفه ای امروز چرا ؟ به دلیل آن's وضوح کار نمی کند و در راه آنها ادعا می کنند آن را ندارد. اساسا SMM شرکت ها و کسب و کار به عنوان یک کل نگاه کرد شبکه های اجتماعی مانند Facebook به عنوان یک بازار تازه برای چیدن و زمانی که Facebook شروع به گرفتن کاربران اندازه گیری شده توسط میلیون ها نفر پی پال موسس Peter Thiel سرمایه گذاری دلار 500.000 7 درصد از شرکت (در ژوئن 2004) و پس از آنها چند شرکت های سرمایه گذاری ساخته شده سرمایه گذاری به Facebook و در اکتبر سال 2007 مایکروسافت اعلام کرد که آن را خریداری کرده 1.6% سهم Facebook برای $ 240 میلیون. با این حال پس از Facebook's فروتن آغاز تا اکنون (2012) هر دو SMM شرکت ها و کسب و کار شکست خورده اند واقعا سرمایه گذاری بر روی تعداد زیادی از Facebook کاربران آنلاین. حقیقت این است که تعداد مساوی نیست خریداران. آن را در رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت's بهترین علاقه به بحث در شبکه های اجتماعی ، کاملا. آیا آن را در یک شبکه اجتماعی مانند Facebook's بهترین منافع برای مردم به این باور است که شرکت می تواند فروش یک مرتبه توسط تبلیغات و بازاریابی با آنها ؟ البته از آن است. در اوایل سال 2012 Facebook فاش کرد که سود آن تا به حال شروع به پریدن کرد 65 درصد به 1 میلیارد دلار در سال گذشته به عنوان درآمد خود را که عمدتا از تبلیغات تا به حال شروع به پریدن کرد و تقریبا 90 ٪ به $ 3.71 میلیارد به وضوح مفهوم SMM در حال کار کردن برای آنها اما از آن است که کار را برای شما? و … از نظر آماری هیچ اما این لزوما به این معنی نیست که آن را هرگز خواهد شد.

من اعتقاد دارم که تفاوت عمده بین شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو است که قصد. افرادی که با استفاده از گوگل در حال عمدا در جستجوی چیزی بنابراین اگر آنها انجام یک جستجو برای آرایشگاه که's آنچه آنها دنبال آن هستید در آن زمان خاص. با چیزی مانند Facebook اولیه قصد معمولا برای ارتباط با دوستان و خانواده. در اکتبر 2008 Mark Zuckerberg خود گفت: “من فکر't فکر می کنم شبکه های اجتماعی می تواند پولی در راه همان است که جستجو (موتورهای جستجو) بود … در سه سال از در حال حاضر ما باید به شکل از آنچه مطلوب مدل است. اما است که تمرکز اولیه ما امروز. “یکی از بزرگترین مشکلات کسب و کار با شبکه های اجتماعی و SMM است درک. با توجه به موسسه IBM برای کسب و کار ارزش مطالعه وجود دارد “شکاف قابل توجهی بین آنچه که کسب و کار فکر می کنم مصرف کنندگان در مورد مراقبت و آنچه مصرف کنندگان می گویند آنها می خواهند از رسانه های اجتماعی خود را در تعامل با شرکت ها.” برای مثال در امروز's جامعه مردم هستند و نه فقط به دست شما بیش از وجود دارد توصیه Facebook likes, نظرات یا اطلاعات بدون گرفتن چیزی را برای آن ضرب المثل قدیمی “چه's در آن برای من است ؟” به بازی می آید. بنابراین دلیل اصلی اکثر مردم را برای تعامل با برندها و یا کسب و کار در رسانه های اجتماعی است که برای دریافت تخفیف در عین حال علامت های تجاری و کسب و کار خود فکر می کنم دلیل اصلی مردم ارتباط برقرار کردن با آنها را در رسانه های اجتماعی است که برای یادگیری در مورد محصولات جدید است. برای مارک ها و کسب و کار دریافت تخفیف فقط رتبه 12 در فهرست خود از دلایل که چرا مردم ارتباط برقرار کردن با آنها. اکثر کسب و کار بر این باورند رسانه های اجتماعی را افزایش می دهد, دفاع, اما تنها 38 درصد از مصرف کنندگان به توافق برسند.

شرکت ها نیاز به پیدا کردن راه های مبتکرانه برای ارتباط با رسانه های اجتماعی اگر آنها می خواهم برای دیدن برخی از مرتب کردن بر اساس نتیجه از آن است. وجود دارد برخی از ابتکارات خوب نشان داده شده در IBM مطالعه از شرکت هایی که تا به حال بدست برخی از مرتب کردن بر اساس یک دسته در نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی را به نفع خود نگه داشتن در ذهن است که زمانی که خواست آنچه انجام می دهند زمانی که آنها در تعامل با کسب و کار و یا علامت های تجاری از طریق رسانه های اجتماعی و مصرف کنندگان لیست “گرفتن تخفیف و یا کوپن” و “خرید محصولات و خدمات” به عنوان دو فعالیت به ترتيب آمریکا شرکت بستنی به نام سرد سنگ لبنیاتی ارائه تخفیف بر روی محصولات خود در Facebook صفحه. متناوبا بسیار زیادی وجود دارد که برنامه راه اندازی شده توسط بهترین خرید در آمریکا به نام Twelpforce که در آن کارکنان می تواند پاسخ به مشتری's سوالات از طریق توییتر. با هر دو سرد سنگ لبنیاتی و Twelpforce سود است که به وضوح در حمایت از مشتری بالقوه و ترفند عالی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی است به فروش بدون تلاش برای فروش (یا به دنبال خود فروش) متاسفانه اکثر رسانه های اجتماعی بازاریابی متمرکز شده است راه اشتباه است .

ساختمان ملموس خریدار به مصرف کننده ارتباط از طریق رسانه های اجتماعی آسان نیست و احتمالا بیشتر به نفع کسب و کار' با استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش وب سایت خود را رتبه بندی گوگل. اما کسب و کار' نیاز به درک که شما می توانید't فقط راه اندازی یک Facebook صفحه کسب و کار و امید برای بهترین. SMM نیاز به تلاش و مشتریان بالقوه نیاز به دیدن ارزش در آنچه شما باید ارائه دهد از طریق رسانه های اجتماعی خود را از تلاش های آنها چیزی ارزش خود را از تعامل اجتماعی و زمان و سپس شما ممکن است دریافت نتایج بهتر است.

در حال حاضر فقط به عنوان پاورقی Facebook سهام کاهش یافته و به زیر 20 دلار در هر سهم است که's نصف قیمت اصلی خود … و پرونده های حقوقی در حال پرواز

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *