Site Overlay

بازاریابی دیجیتال, بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی

[ad_1]

بازاریابی دیجیتال و یا بازاریابی آنلاین آن را به عنوان محبوب شناخته شده است یک ابزار برای انجام بازاریابی برای محصول ما آنلاین.

بازاریابی مستقیم ایمیل, بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی موتور جستجو هستند تعداد کمی از ابزار است که تحت این دسته است. آنها در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر رایج در جهان آنلاین. آن است که یک فرم بسیار محبوب,تبلیغات,

رسانه ها مهم است که در حال حاضر از آنجا که ما دسترسی به تعداد زیادی از اطلاعات و بیشتر و بیشتر مردم با داشتن دسترسی به این داده های بزرگ. آنها اغلب مشاهده و بررسی اطلاعات مربوط به مشتریان سلیقه همیشه در حال تغییر انتخاب ،

سایر اشکال بازاریابی شامل پیام های متنی در تلفن همراه, نرم افزار, الکترونیکی, تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال و تلویزیون و رادیو پیام. همه ابزار قدرتمند به منظور افزایش دید ما به مشتریان است.

بازاریابی دیجیتال یک مدت چتر خود را تلاش های بازاریابی آنلاین. کسب و کار اهرم کانال های دیجیتال مانند گوگل جستجو و رسانه های اجتماعی و ایمیل و وب سایت خود را برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده نگر.

از وب سایت خود را خود به خود آنلاین نام تجاری دارایی — تبلیغات دیجیتال, ایمیل, بازاریابی, بازاریابی آنلاین, جزوات و فراتر از آن-وجود دارد یک طیف از تاکتیک ها و دارایی است که سقوط در زیر چتر بازاریابی دیجیتال است. و بهترین بازاریابان دیجیتال تصویر روشنی از چگونه هر یک دارایی یا تاکتیک پشتیبانی خود را فراگیر اهداف است.

بنابراین آنچه که دقیقا بازاریابی دیجیتال?

آن است که یک مدت چتر خود را تلاش های بازاریابی آنلاین. کسب و کار اهرم کانال های دیجیتال مانند گوگل جستجو و رسانه های اجتماعی و ایمیل و وب سایت خود را برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده نگر.

از وب سایت خود را خود به خود آنلاین نام تجاری دارایی — تبلیغات دیجیتال, ایمیل, بازاریابی, بازاریابی آنلاین, جزوات و فراتر از آن-وجود دارد یک طیف از تاکتیک ها و دارایی است که سقوط در زیر چتر بازاریابی دیجیتال است. و بهترین بازاریابان دیجیتال تصویر روشنی از چگونه هر یک دارایی یا تاکتیک پشتیبانی خود را فراگیر اهداف است.

در اینجا مختصر و مفید و سریع از برخی از رایج ترین دارایی ها و تاکتیک:

دارایی

وب سایت شما

پست های وبلاگ

کتابها و whitepapers

Infographics

ابزارهای تعاملی

کانال های رسانه های اجتماعی (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram و…)

آنلاین به دست آورده پوشش (روابط عمومی رسانه های اجتماعی و بررسی)

بروشور آنلاین و lookbooks

نام تجاری دارایی های (آرم, فونت, و غیره.)

تاکتیک

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

فرایند بهینه سازی وب سایت خود را به رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو صفحات نتیجه افزایش مقدار مواد آلی (یا رایگان) ترافیک است که وب سایت خود را دریافت. (خواندن این پست به آموزش SEO در 30 روز.)

بازاریابی محتوا

ایجاد و ارتقاء محتوای دارایی به منظور ایجاد آگاهی نام تجاری, ترافیک, رشد, نسل سرب, و یا مشتریان. (یاد چه چیزی می رود به مدرن استراتژی بازاریابی محتوا در اینجا.)

بازاریابی ورودی

بازاریابی ورودی اشاره به “full-قیف’ با رویکرد جذب و تبديل بسته و مشتریان تشکیل با استفاده از محتوای آنلاین.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

عمل ترویج نام تجاری خود را و مطالب خود را در کانال های رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی نام تجاری درایو ترافیک و تولید منجر برای کسب و کار شما. (کشف 41 منابع برای یادگیری چگونه به اهرم رسانه های اجتماعی بازاریابی در اینجا.)

پرداخت هر کلیک (PPC)

یک روش برای رانندگی ترافیک به وب سایت خود را با پرداخت یک ناشر هر بار که آگهی شما کلیک. یکی از رایج ترین انواع PPC گوگل AdWords است.

بازاریابی وابسته

نوع عملکرد بر اساس تبلیغاتی که در آن شما دریافت کمیسیون برای ترویج شخص دیگری را به محصولات و یا خدمات در وب سایت شما.

بومی تبلیغات

بومی تبلیغاتی اشاره به تبلیغات است که در درجه اول محتوای رهبری و برجسته بر روی یک پلت فرم در کنار دیگر غیر محتوای پرداخت. BuzzFeed پست حمایت هستند یک مثال خوب است اما بسیاری از مردم نیز در نظر گرفتن رسانه های اجتماعی تبلیغات به ‘بومی’ — برای مثال Facebook و Instagram تبلیغات.

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی اشاره به این نرم افزار وجود دارد که با هدف خودکار اقدامات بازاریابی. بسیاری از بخش های بازاریابی را به طور خودکار وظایف تکراری مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی و وب سایت های دیگر اقدامات است.

بازاریابی ایمیل

شرکت های استفاده از ایمیل بازاریابی به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود را. ایمیل است که اغلب مورد استفاده برای ترویج محتوای تخفیف و رویدادها و همچنین برای هدایت مردم به سمت کسب و کار وب سایت است. (چک کردن این 15 موفق ایمیل کمپین های بازاریابی برای الهام.)

روابط عمومی آنلاین

روابط عمومی آنلاین است که این عمل از تامین امنیت آنلاین به دست آورده پوشش دیجیتال نشریات و وبلاگ ها و مطالب دیگر وب سایت های مبتنی بر. آن را بسیار شبیه به روابط عمومی سنتی اما در فضای آنلاین.

چه تفاوت بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی ورودی?

در سطح دو مشابه به نظر می رسد: هر دو رخ می دهد در درجه اول آنلاین و تمرکز بر ایجاد محتوای دیجیتال برای مردم به مصرف. پس تفاوت در چیست ؟

اصطلاح “بازاریابی دیجیتال” نیست افتراق بین فشار و کشش تاکتیک های بازاریابی (یا آنچه که ما در حال حاضر ممکن است اشاره به عنوان “ورودی” و “خروجی” روش). هر دو هنوز هم می تواند سقوط در زیر چتر بازاریابی دیجیتال است.

دیجیتال خروجی تاکتیک هدف قرار دادن یک پیام بازاریابی به طور مستقیم در مقابل از مردم به عنوان بسیاری که ممکن است در فضای آنلاین — صرف نظر از اینکه مربوط است یا استقبال می شود. برای مثال شعله ور تبلیغات بنر شما در بالای بسیاری از وب سایت ها سعی کنید به فشار یک محصول و یا ارتقاء بر روی افرادی که لزوما آماده به آن را دریافت.

از سوی دیگر بازاریابان که استخدام های دیجیتال ورودی تاکتیک استفاده از محتوای آنلاین برای جذب مشتریان هدف خود را بر روی وب سایت خود را با ارائه به دارایی که برای آنها مفید. یکی از ساده ترین و در عین حال قدرتمند ترین ورودی بازاریابی دیجیتال دارایی های یک وبلاگ است که اجازه می دهد تا وب سایت خود را به سرمایه گذاری در این شرایط است که خود را ایده آل مشتریان در جستجوی آن هستند.

در نهایت بازاریابی ورودی یک روش که با استفاده از بازاریابی دیجیتال دارایی ها برای جذب, تبدیل و لذت مشتریان آنلاین. بازاریابی دیجیتال از سوی دیگر است که به سادگی یک چتر اصطلاح برای توصیف تاکتیک های بازاریابی آنلاین از هر نوع صرف نظر از اینکه آیا آنها در نظر گرفته شده ورودی و یا خروجی.

آیا بازاریابی دیجیتال کار برای همه کسب و کار? B2B و B2C?

بازاریابی دیجیتال می تواند کار را برای هر کسب و کار در هر صنعت است. صرف نظر از آنچه که شرکت خود را به فروش می رساند, بازاریابی دیجیتال هم شامل ساختمان خارج خریدار افراد برای شناسایی مخاطبان خود و ایجاد ارزش محتوای آنلاین. اما این به این معنا است که همه کسب و کار باید پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال در راه همان است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *