Site Overlay

بازاریابی دیجیتال: آیا سازمان به آن نیاز دارید ؟

[ad_1]

مواد غذایی برای تفکر: چه مدت شما را صرف بر روی اینترنت در یک روز ؟ یک ساعت ؟ 4 ساعت ؟ 8 ساعت ؟ 12 ساعت ؟ دوباره فکر کنید… شما در حال حاضر 24/7. این رسانه ها ممکن است متفاوت باشد – گاهی اوقات شما در حال چک کردن پست الکترونیکی خود را بار دیگر شما در Facebook یا Twitter بقیه شما ممکن است در واتساپ یا Instagram و یا شاید گوگل. اما شما همیشه متصل شده است. این سیستم عامل در مجموع به شکل دیجیتال (persian). و کسب و کار است که در ارتباط با شما از طریق این رسانه باید ذهن خود را به اشتراک بگذارید.

بازاریابی دیجیتال به ارمغان می آورد یک تغییر پارادایم در بازاریابی است. بر خلاف بازاریابی سنتی آن است که یک شکل از بازاریابی ورودی و هدف آن است که برای شما برای پیدا کردن نگران کسب و کار. کسب و کار قرار داده و محتوا را برای افراد به پیدا کردن و مردم ممکن است انجام آلی آنلاین, جستجو, پرداخت, جستجوی پیدا کردن کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی و یا با خواندن مطالب است که منتشر شده است آنلاین مانند یک وبلاگ و یا یک مقاله است. در نتیجه از طریق چندین دیجیتال لمسی نقاط سازمان می تواند به منظور ارتقاء تصویر نام تجاری و ارتباط با مخاطبان هدف خود را.

آن را نمی توان انکار کرد که در حال رشد است تقاضا برای ترکیب استراتژی های دیجیتال. آن را آموخته است که در سال گذشته هزینه های بازاریابی سنتی کاهش یافته است تقریبا 160% در حالی که در همان زمان هزینه های بازاریابی دیجیتال افزایش بیش از 14 درصد است. و با افزایش نفوذ دستگاه های تلفن همراه و افزایش محبوبیت سیستم عامل های دیجیتال این تعداد قطعا افزایش می دهد.

چهار ستون از بازاریابی دیجیتال

جستجو

موتورهای جستجو که مهمترین رکن یک استراتژی دیجیتال. با توجه به آمار گوگل وجود دارد بیش از 200 میلیون نفر که با استفاده از موتور جستجوی گوگل در یک ماه ساخت بیش از 11.94 میلیارد جستجوهای گوگل آن را ضروری برای سازمان ها برای حضور قوی در این پلت فرم.

بهینه سازی موتور جستجو می تواند انجام شود از طریق هر دو آلی و پرداخت استراتژی. برای تجارت الکترونیکی کسب و کارهای آنلاین و تبلیغات (متنی و نمایش) نقش عمده ای در رانندگی ترافیک و تبدیل آنها به منجر و در نهایت مشتریان بالقوه است.

آمار از آگهی های سنی نشان می دهد که در سال 2013, تبلیغات در اینترنت هزینه پیشی آگهی روزنامه و هزینه کردن برای اولین بار. گزارش دیگری توسط SocialTimes نشان می دهد که حدود 33% از جستجو آلی کلیک برو به اولین نتیجه.

بنابراین اجرای قوی استراتژی جستجو را افزایش می دهد سایت دید در موتورهای جستجو, درایو ترافیک بیشتر به وب سایت و افزایش یک کسب و کار بالقوه برای انواع فرصت های مثبت.

اجتماعی

امروز از آن خواهد شد یک کار سخت برای پیدا کردن یکی که در حال حاضر بر روی یک پلت فرم اجتماعی است. ممکن است آن را Facebook Twitter LinkedIn Google+ و یا هر گونه دیگر است. هر کس حاضر است یکی در حداقل یکی متوسط. در واقع توسط جمعیت Facebook دارای دومین جمعیت پس از چین با بیش از 1,350 میلیون کاربر ثبت شده. و با توجه به IDC نظرسنجی 70 درصد از کاربران گوشی های هوشمند بازدید Facebook 13.8 بار در طول روز. امروز تقریبا در هر گوشی های هوشمند. جای تعجب نیست که چرا سازمان ها به طور فزاینده ای به پیوستن به این انجمن ها به تعامل و ارتباط با مخاطبان هدف خود را.

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک رسانه بزرگ برای کسب و کار برای ساخت و افزایش حضور نام تجاری. آن افزایش ترافیک وب سایت و درایوهای توجه نگر مخاطبان از طریق سایت های شبکه های اجتماعی. با ظهور این بازاریابی فن آوری کسب و کار از همه نوع و اندازه در حال حاضر فرصت های برابر برای رقابت خود را برای آگاهی نام تجاری.

گزارش های رسانه های اجتماعی امروز اشاره می کند که 83 درصد از بازاریابان B2B امروز سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی برای افزایش قرار گرفتن در معرض نام تجاری; 69 درصد برای افزایش ترافیک وب سایت و 65% برای به دست آوردن بینش بازار. در نتیجه کانال های شبکه های اجتماعی را تبدیل به ابزاری برای موفقیت یک سازمان است.

بازاریابی ایمیل

جذب بازار هدف و تبدیل آنها به مشتریان انجام پایان نمی روند. کسب و کار نیاز به پرورش پایه مشتری و ایجاد یک رابطه بلند مدت با مشتریان است. این است که بازاریابی ایمیل می آید را به بازی. با توجه به فوربس 1-3 ٪ از بازدید کنندگان وب سایت را خرید تصمیم گیری اولین بار آنها را به یک وب سایت. اما از تعادل 97% و 65% را مطلوب تصمیم گیری خرید پست دقیق مبارزات ایمیل.

E-mail marketing همچنین قادر می سازد کسب و کار برای حفظ مشتریان فعلی و آینده نگر تا به تاریخ با کسب و کار خود را. ممکن است راه اندازی محصول جدید و یا یک اطلاعیه از طریق این رسانه سازمان قادر به حفظ نام تجاری خود را با حضور مشتری در تمام زمانها.

پاسخ تلفن همراه

با نرخ هشدار دهنده از BYOD بودن سیاست های اتخاذ شده در سازمان و افزایش در مردم با استفاده از دستگاه های گوشی های هوشمند کسب و کار نیاز به تغییر غلظت آنها در تبلیغات تلفن همراه بیش از حد! ممکن است وب سایت شما و یا پست الکترونیکی آن را باید تلفن همراه دوستانه.

بنابراین باید یکی از اتخاذ یک استراتژی بازاریابی دیجیتال شما ممکن است بپرسید? وجود دارد هیچ دلیلی برای شک و تردید ظرفیت خود را برای بهبود عملکرد کسب و کار. این یک پلت فرم های تعاملی را قادر می سازد کسب و کار برای رسیدن به بی نهایت مشتریان. آن را ایجاد تصویر نام تجاری و کمک می کند تا کسب و کار برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان خود را. نتایج بسیار آسان تر برای اندازه گیری و مبارزات می تواند به راحتی سفارشی به تهیه کردن به مناسب مخاطبان است.

بنابراین بازاریابی دیجیتال درست گسترده است. ما می توانیم نتیجه گیری کرد که کسب و کار که در حال دیجیتالی فعال مطمئنا به دست آوردن در ذهن به اشتراک گذاری از مشتریان خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *