Site Overlay

بازاریابی برای طراحان داخلی: ساختمان تجاری قرار گرفتن در معرض

[ad_1]

4, طراحی داخلی, استراتژی های بازاریابی

می توان آن را یک چالش برای افراد مشغول به کار در طراحی داخلی برای به دست آوردن شناخت با مشتریان به دنبال خود خدمات خاص. چرا ؟

روش های سنتی بازاریابی مانند رادیو یا تبلیغات چاپ نیست معمولا به عنوان موثر به عنوان آنها را برای مردم ارائه بیشتر به طور گسترده ای مورد نیاز خدمات و یا کالاهای همگن. و در حالی که کلمه از دهان است یک راه عالی برای ساختن کسب و کار آن را به احتمال زیاد رفتن به اندازه کافی به خود را طرح کسب و کار سودآور است.

اگر شما می خواهید خود را برای افزایش آگاهی نام تجاری و قرار گرفتن در معرض بار اول شما نیاز به تعریف و بازار با نام تجاری خود را به راه راست.

چه نام تجاری خود را ؟

معروف کارآفرین و وبلاگ نویس Seth Godin گفت: “یک نام تجاری است که مجموعه ای از انتظارات, خاطرات, داستان ها و روابط است که گرفته شده با هم حساب برای یک مصرف کننده تصمیم به انتخاب یک محصول یا خدمات بیش از دیگری است.”

به عبارت دیگر خود را با نام تجاری است که درک افراد از کسب و کار شما. چگونه انجام شما می خواهید نام تجاری خود را به درک? شاید شما تخصص در بالا پایان لوکس دکور. یا شاید شما در اکسل به حداکثر رساندن کوچک محل سکونت فاصله یا مرحله بندی خانه های برای فروش.

بازاریابی برای طراحان داخلی است که بر اساس تعریف خود را با نام تجاری خود را بر اساس تخصص است. نگاه شما و مشتریان خود را سبک تزئینات آیا شما تخصص در خواص مسکونی یا تجاری – هر آنچه در آن است که به شما مجموعه جدا از رقابت است.

تفاوت در چیست ؟

صحبت از افتراق خود را از رقابت بخشی از بازاریابی است که به دنبال در چه خانه های دیگر شرکت های طراحی انجام می دهند و آنچه در آنها نیست. برای مثال اگر شرکت های طراحی خود را در منطقه تمرکز بر ایجاد “ظریف” و یا “مد روز” خانه های, چرا تمرکز بر این واقعیت است که پروژه های خود را

اغلب در کمتر از بودجه ؟

فراموش نکنید که به برخی از حقایق به عقب تا ادعای خود را مانند مشتریان یا درصد. اگر شما موفق به کسب جوایز و یا دیگر تمجید چرا ذکر آن ؟ هر چیزی که شما می تواند ارائه به مشتریان است که به شما مجموعه جدا از هم کمک خواهد کرد که نام تجاری خود را متوجه.

چه با نام تجاری خود را تجربه ؟

طراحی داخلی خود را به استراتژی های بازاریابی باید تمرکز بر به رسمیت شناختن فوری با مشتریان بالقوه است. ویژوال نام تجاری است که بخش مهمی از خود را با نام تجاری, تجربه, از جمله:

لوگو: از کارت های کسب و کار خود را به فاکتورها این است که اغلب اولین چیزی که مردم را ببینید. کار با یک طراح گرافیک برای ایجاد یک لوگو که نشان دهنده نام تجاری خود را و به نظر می رسد به همان اندازه شگفت انگیز بر روی یک تصویر کوچک یا بزرگ بنر.

تصاویر: بدیهی است که تصاویر با کیفیت بالا هستند یک ضرورت به بازار خانه خود را طراحی شرکت. شما می خواهید به نمایش گذاشتن کار خود را در نمونه کارها خود را و هر گونه تصاویر شما با استفاده از در وب سایت خود و یا در مواد بازاریابی خود را.

طرح رنگ: بازاریابی برای طراحان داخلی مراکز در اطراف طرح های رنگی! خوشبختانه شما می دانید همه چیز در مورد مکمل رنگ و احتمالا نمی خواهد نیاز به مقدار زیادی از کمک در آینده با آنها. به یاد داشته باشید که رنگ بیرون کشیدن مردم در عواطف و احساسات را انتخاب کنید و آنهایی که در تنظیم خلق و خوی برای کسب و کار شما.

نگاهی به ایتالیایی نساجی نام تجاری Basetti صفحه اصلی نوآوری را از پالت رنگ. آنها با استفاده از مجموعه ای از رنگ های اولیه و ثانویه برای انتقال و نوآوری و تازگی شجاعت و طراوت.

فونت: فونت خود را نیز تحت تاثیر نام تجاری خود را تجربه. بیش از حد بسیاری از شرکت ها را به اشتباه با استفاده از یک آرایه بزرگ از فونت های مختلف در سراسر مواد بازاریابی خود را. خود را انتخاب کنید سربرگ و کپی کردن فونت ها و نگه داشتن آنها سازگار است. چوب به بیش از دو فونت های مختلف برای نشان دادن نام تجاری خود را.

چگونه می توانم به شما به اشتراک گذاری نام تجاری خود را ؟

در حال حاضر که شما به انجام این کار برای ایجاد و افتراق نام تجاری خود را از آن زمان به به اشتراک گذاری آن! شما می خواهید به سازگار, سایت, کارت های کسب و کار و شاید بروشور و یا جزوه برای نشان می دهد تجارت و سایر حوادث و همچنین حساب های رسانه های اجتماعی.

اکثر کسب و کار تمرکز بر روی Facebook و Twitter است که یک ایده بزرگ برای هر کسب و کار است. اما به عنوان یک خانه طراحی شرکت شما باید یک فرصت ایده آل برای استفاده از تصویر تمرکز سیستم عامل رسانه های اجتماعی. تحقیقات نشان داده است که محتوای بصری توسط درایوهای ترین نامزدی تا کنون پس از کشف سایت های مانند:

پینترستکه به دسته های مانند خانه دکور و طراحی روند

Instagramاست که بر اساس به اشتراک گذاری تصویر-محور محتوا

Houzzیک جامعه آنلاین که در آن مردم به منظور بهبود و طراحی خانه های خود

ساختمان خود را با نام تجاری و افزایش آگاهی نام تجاری یک پروژه نیست یک مجموعه-آن-و-فراموش کردن-آن گزاره! فکر می کنم در مورد تجربه شما می خواهید مشتریان خود را به در هر زمان شما ارسال تصویر در رسانه های اجتماعی نمایش آرم خود را بر روی یک نشانه در یک رویداد و یا به روز رسانی وب سایت خود را.

این است که چرا کار با یک حرفه ای نام تجاری و طراحی گرافیک شرکت می تواند تمام تفاوت را. آرم و نام تجاری کسب و کار مواد را منحصر به فرد تشخیص شما از رقبای خود را دادن به شما یک مزیت رقابتی بالاتر از دیگران که فاقد این اجزای حیاتی کسب و کار است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *