Site Overlay

ایجاد کارآمد تجارت الکترونیک استراتژی بازاریابی

اگر شما می خواهید فروش خود را به تخت در سال بیش از سال, شما می توانید شاید خطر چسبیدن به همان استراتژی بازاریابی و تبلیغات به عنوان سال گذشته است. آن را ممکن است برای کسب و کار خود را در این سال بیش از حد. اگر شما در حال تلاش برای گسترش و رشد کسب و کار شما بازاریابی و استراتژی های تبلیغاتی نیاز به redrafted تقریبا هر سال با توجه به ماهیت فرار از کسب و کار و عوامل کلان موثر بر محیط زیست است. بنابراین در اینجا ما شما را با ارائه یک چک لیست که شامل برخی از مهم ترین نکات یک E-Commerce بازاریاب قطعا باید سعی کنید در سه ماهه پایانی این سال است.

موثر استراتژی بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا است که قطعا محبوب ترین بازاریابی روند 2015 به دلایل متعدد از قبیل:

ایجاد, مفید, آموزنده و جذاب, مطالب کمک می کند و سرگرم خوانندگان/مشتریان بالقوه و تأثیرات آنها را تبدیل به مشتریان وفادار. یک وضعیت برنده-برنده برای مشتریان و فروشندگان به طور یکسان!

هنگامی که یک مقاله و یا مشابه بازاریابی محتوا گردش و تبدیل به محبوب در میان مشتریان آینده نگر آن همواره یک مقدار قابل توجهی از ترافیک که به نوبه خود منجر به فروش بیشتر بازاریابان در سال 2015 با چالش های در حال توسعه یک استراتژی بازاریابی است که می تواند تولید محتوای موثر که در درایوهای ترافیک و همچنین فروش.

به منظور رسیدن به این

مورد مداقه قرار دادن زودتر محتوا تلاش های بازاریابی به طوری که برای شناسایی که مطالب مقالات و…. آورده در ترافیک و یا افزایش نرخ تبدیل.

تجزیه و تحلیل قبلی استراتژی های بازاریابی برای کشف کردن که چرا محتوای چند قطعه کار می کرد و موفق تر بودند. این نیز می تواند کمک در شناسایی عبارات جستجو محبوب و یا روند.

بر اساس تجزیه و تحلیل خود را سعی کنید با محتوای مشابه به می دانم که اگر آن نیز موفق می شود.

فهمید چه کار کرده و تنظیم مطالب پس از بررسی نتیجه استراتژی بازاریابی جدید.

باید متفکرانه طراحی کمپین بازاریابی ایمیل

خودکار کمپین های ایمیل می تواند در پرورش ارتباط با مشتری و همچنین را ترک خواهد کرد و زمان بیشتری برای انجام این کار است. به عنوان به زودی به عنوان یک مشتری و ثبت برای فروشگاه های آنلاین عضویت در خبرنامه ایمیل خودکار کمپین می توانید شروع به یک سری خوش آمدید تایید اشتراک و اطمینان مشتری است که اشتراک در فروشگاه عضویت در خبرنامه, یک انتخاب بزرگ است. به همین ترتیب اگر یک مشتری موجود برگ سبد خرید بدون خرید خودکار یک ایمیل می تواند تشویق مشتری به بازگشت. پس از ایمیل کمپین بازاریابی خودکار افراد ملزم به انجام کار خسته کننده و وقت گیر کار دستی شناسایی مشتریان و نیازهای خود را.

باید متنوع کمپین رسانه های اجتماعی

بدون شک Facebook پیشرو و مهم ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای اکثریت E-Commerce فروشگاه های رقابت برای جلب توجه مشتري. قطعا طول می کشد در مرکز صحنه در همه های اجتماعی کمپین های بازاریابی. اما, به عنوان مهم به عنوان Facebook ممکن است تجارت بازاریابان باید با استفاده از Facebook به عنوان تنها سایت های رسانه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان است. وجود دارد دیگر سایت های رسانه های اجتماعی در دسترس است که می تواند تاثیر مثبتی در تعامل مشتری و همچنین فروش مانند Pinterest Twitter, Instagram و غیره.

باید یک استراتژی شخصی

شخصی در تجارت الکترونیکی زمینه می تواند بسیاری از چیزهای مختلف می توان آن را به عنوان ساده به عنوان توصیه های شخصی در مورد محصول و یا آن را ممکن است به معنی یک توضیحات در مورد یک نوع بازاریابی تقسیم بندی.

به عنوان بخشی از خود 2015, تجارت الکترونیکی, بازاریابی, چک لیست طراحی و پیاده سازی یک استراتژی شخصی مهم نیست که چگونه شما تعریف شخصی. به تماس های شخصی خود را به فروشگاه آنلاین; این کمک خواهد کرد که شما را نزدیک تر به مشتریان خود و برای به دست آوردن وفاداری خود را.

باید محصول خود را ویدئوها

با توجه به یافته های اخیر نشان داد که E-Commerce بازاریابان که استفاده از ویدئوها برای بازاریابی لذت بردن از فروش بهتر برای ترویج محصولات با فیلم. همچنین ایجاد فیلم ها تبدیل شده است آسان تر برای بازاریابان پس از گرفتن دسترسی به نرم افزار Adobe creative suite در دسترس است برای بازاریابان است. این آنها را فراهم می کند با دسترسی آسان به تمام فایل های صوتی و تصویری ابزارهای ویرایش. اگر این همه برای تلفن های موبایل پیچیده یکی همیشه می توانید استخدام یک متخصص است که می تواند جذاب محصول ویدئوها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *