Site Overlay

اهمیت نام تجاری ارسال پیام برای موفق طراحی مجدد وب سایت

[ad_1]

من مطمئن هستم که شما فرود آمد بر کسی سایت و احساس چیزی بود فقط… اشتباه; یا شاید شما به طور ناگهانی خاموش شده حتی بدون دانستن چرا.

شانس هستند که شما را به سرعت کلیک برای پیدا کردن یک رقیب وب سایت که در آن شما احساس راحت تر و امن است.

بازدید کنندگان خود را می تواند احساس به همان شیوه اگر شما نمی توجه به چگونه شما را در سراسر آمده به مخاطبان هدف خود را.

به همین دلیل آن را بسیار مهم برای شناسایی سبک نام تجاری خود را قبل از شما در طراحی مجدد وب سایت خود را.

در آخرین زمان چای نکته: بازاریابی برای مشغول کارآفرینان من مشترک برخی از عوامل حیاتی برای اطمینان از وب سایت خود را طراحی مجدد یک موفقیت است تا مردم احساس راحتی هیجان زده و درگیر زمانی که آنها زمین را در سایت خود. شما می توانید آن را در اینجا.

در این مقاله من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن 5 سوال شما نیاز به پاسخ به تعیین کسب و کار خود و نام تجاری هویت و ایجاد موثر ترین سایت امکان پذیر است.

1. چه برداشت اول آیا شما می خواهید به من بدهید ؟

شما باید حدود پنج ثانیه برای ایجاد اولین برداشت. یافته های کلیدی از گوگل مطالعه نشان داد که سایت با کم ویژوال پیچیدگی و بالا prototypicality (چگونه نماینده یک طراحی به نظر می رسد برای یک گروه خاصی از وب سایت ها) بودند به عنوان بسیار جذاب است.

داستان کوتاه: نگه داشتن آن ساده و تمیز است.

یکی از مشتریان ما می خواست ما را به ایجاد یک وب سایت برای خود کلکسیونی, قدیمی, کارت کسب و کار. آنها زندگی می کنند “ریپ” از باز نشده, قدیمی, ورزشی, کارت (کار کردن با این نوع از کسب و کار برای اولین بار بود برای ما)!

چالش این است که برای ایجاد وب سایت خود را که ویژگی های طیف وسیعی از کارت های ورزشی از تعدادی از دهه آسان به حرکت.

یکی از راه حل های ما بود به شکستن کارت های سال در دست راست ناوبری و برجسته ویژه بسته های روی صفحه اصلی است.

توصیه من به شما: قرار دادن مقدار زیادی از فکر به چگونه به شما در سازماندهی صفحه اصلی خود را. اگر بازدید کننده زمین در هم ریخته و گیج کننده صفحه اول خود را تصور است برای رفتن به یکی از پایمال کردن آنها را به یکی از رقبای خود را.

2. چگونه شما با استفاده از رنگ ها و تصاویر و فونت ها ؟

شما باید خود را زیر نام تجاری راهنمای وقتی که می آید به انتخاب عناصر طراحی برای وب سایت خود را.

اگر شما یک کسب و کار نام تجاری راهنمای آن زمان برای ایجاد یک خود را به شناسایی و جهت به اعضای تیم است.

البته کسب و کارهای کوچک نمی خواهد که به عنوان یک نام تجاری به عنوان راهنمای شرکت, اما شما نیاز به چیزی است که نشان دهنده عناصر بصری وب سایت خود را و یا شما را تا پایان با یک هاج خپله عناصر است که اشتباه خود را به بازدید کنندگان و خرابکاری خود آگاهی نام تجاری.

ما می خواهیم نام تجاری ما را به سرچشمه و طراحی و عناصر سبک استفاده می کنیم در تمامی مواد بازاریابی.

3. هستند تصاویر خود را با کیفیت بالا و ارائه هدف و معنی?

هر تصویر شما را انتخاب کنید برای وب سایت خود می گوید یک داستان. اگر شما انتخاب می کنید ضعیف روشن عکس یا رنگ ورو رفته سهام تصاویر شما در حال دادن مردم به اشتباه تصور. آنها ممکن است خود را به عنوان کسب و کار, ارزان, تنبل و غیر حرفه ای است.

زمان را به تصاویر بخشی از هویت نام تجاری خود را. تعریف آنچه شما می خواهید تصاویر خود را به تصویر بکشد و آنچه باید و نباید ظاهر می شود در وب سایت شما. در اینجا برخی از نمونه هایی که من دیده ام در شرکت کسب و کار نام تجاری دستورالعمل:

* استفاده از آرام روشن خنثی تصاویر نشان می دهد که حرفه ای های جوان در یک محیط خلاق

* اجتناب از عکس های سهام که در آن مردم به دنبال به طور مستقیم در دوربین

* نگه داشتن محصول متمرکز عکس به حداقل; هر عکس باید حداقل یک نفر در آن

حق انتخاب عکس برای نشان دادن خاموش خود را شخصیت منحصر به فرد و سبک که آیا شما استخدام عکاس و یا استفاده از سهام عکس.

وجود دارد بسیاری از دلایل مختلف که چرا یک صاحب کسب و کار کوچک ممکن است تصمیم به, نام تجاری جدید تعریف یک وب سایت: فقیر تبدیل و/یا فروش گیج کننده ناوبری و یا منسوخ شده, طراحی, به نام چند.

اما, آن را ضروری برای قوی, استدلال, منطق و آمار در پشت تغییر علامت تجاری کسب و کار شما. این راهنمای کمک خواهد کرد که شما برای اولین بار درک اینکه آیا یا نه شما نیاز به دوباره اختراع کسب و کار خود را و اگر شما را چگونه به نام تجاری جدید خود را از سایت در موثر ترین راه ممکن است.

جزئیات جامع 2019 راهنمای سایت طراحی مجدد فرایند

4. خود را کپی گفتن یک داستان فوتی و فوری?

مهم ترین چیز به یاد داشته باشید زمانی که شما در حال نوشتن در مورد محصول یا خدمات شما است که آن را در مورد آنها ، این فرصت خود را به نشان می دهد و به مشتریان مزایای استفاده از محصول یا خدمات شما.

شما می توانید این کار را با:

* فریبنده تیتر. که مقاله شما بیشتر احتمال دارد به عنوان خوانده شده: یکی که تیتر “نوشتن بهتر وبلاگ” یا یکی که می گوید: “10 راه یقین به نوشتن وبلاگ که پول؟”

* مختصر و در عین حال آموزنده و کپی فوتی و فوری. مردم غرق اگر آنها به زمین در یک وب سایت است که یک رمان در صفحه اصلی.

شناسایی نام تجاری سبک و سپس داستان خود را موجز و با هدف: چه هستند مزایای خدمات خود را ارائه می دهد ؟ چگونه می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را حل مشکل خود را?

شکستن کپی به قابل هضم پاراگراف به جای طولانی بلوک از متن است.

* اجتناب از صنعت اصطلاحات مخصوص یک صنف. نوشتن در مشتریان خود زبان است. اجتناب از کلمات اختصاری آنها نمی خواهند درک کنند یا بیش از حد-ویژگی های زبان که تنها یک متخصص خواهد درک.

همچنین دور ماندن از بیش از حد امیدوار کننده یا کرکی ادعا (تضمین شده برای تغییر زندگی خود را! از دست دادن 10 پوند یک شبه). به یاد داشته باشید شما فقط باید چند ثانیه برای ایجاد اولین برداشت.

* خود را انتخاب کنید CTAs عاقلانه است. خود را در فرهنگ و هنر (فراخوان) چیزی است که مطالب خود را هدایت مشتریان خود را به سمت. این عمل شما می خواهید آنها را به. با استفاده از چیزی شبیه به “اینجا کلیک کنید” شما در حال نشان دادن بازدید کنندگان خود را چه آنها را دریافت کنید.

استفاده از “ذخیره خود را به نقطه در حال حاضر” و یا “شروع به سفر خود را امروز” و یا هر آنچه در آن است که طنین انداز خواهد شد با مخاطبان هدف خود را.

5. چگونه از آن آسان است برای مردم را به ارتباط با شما ؟

صفحه تماس با شما باید به وضوح قابل مشاهده در نوار ناوبری بالا و اگر شما یک مکان فیزیکی شما باید با قراردادن یک نقشه بر روی آن همراه با جهات آن را به عنوان آسان که ممکن است برای مردم برای پیدا کردن شما.

نگاهی به ما با ما تماس بگیرید ناوبری. ما از ویژگی های آن برجسته در بالای نوار منو در هر صفحه از سایت ما به علاوه ما به یکی دیگر از گزینه بالا سمت راست که ما را قادر می سازد مشتریان به تماس با ما برای سریع, خدمات حرفه ای.

خود را از آیکون های رسانه های اجتماعی نیز باید در جلو و مرکز به طوری که مردم می توانند با شما ارتباط برقرار در Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram Pinterest… هر کدام از آنهایی که به شما مربوط است.

بیشتر پیروان شما به دست آوردن فرصت های بیشتر شما باید به تعامل با مخاطبان خود و رانندگی منجر و فروش. در اینجا برخی از راهنمایی در رسانه های اجتماعی فروش.

بهتر شما را در درک اهمیت نام تجاری پیام موثر تر وب سایت خود را طراحی مجدد?-و کسب و کار شما?-خواهد بود. از خود بپرسید این سوالات مهم و به دنبال کمک از حرفه ای شرکت طراحی وب سایت برای راه اندازی قانع کننده ترین و جذاب و موفق وب سایت ممکن است! شما و مشتریان شما خوشحالم شما انجام خواهد شد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.