Site Overlay

اما شما فقط دوپا دارید

به این خواسته قطر آن را حدود ۰٫۵ تا ۰٫۷ میلی متر کوچک خیس از قطر دامنه ی پیستون طراحی می کنند. شعاع انحنای پیشانی حلقه پیستون در حدود 0,008 تا 0,013 میلی متر میباشد در عاقبت خط تماس باریکی پدید می آید که دارای نیروی مضاعف زیادی به جداره سیلندر نیرو وارد می کند. در حین حرکت انبساط فشار وارد بر رینگ های دانسیته چنان زیاد هست که سبب ساز پیچش آن ها می شود. حلقه مذکور توسط رینگ روغن بر روی تراز داخلی سیلندر قرار دیتا شده است. پیستون حساس حرکات خویش (به سمت پایین) نخست سبب ورود هوا و یا این که مخلوط هوا و سوخت به باطن سیلندر میشود، سپس سبب فشرده شدن ادغام ذکر شده گشته و در ضمن به نحو راضی بودن چکیده (هنگام حرکت به سمت بالا) از نشت نمودن گازها دوری میکند. این خودروی دارای اسمو رسم از موتور ۴ سیلندر تخت به کارگیری میکند. تعدا حلقه ها در هر پیستون بسته به دسته موتور و دانسیته گزینه حیث از سه تا پنج و گاهی تا هفت رینگ متغیر است. در برخی از موتورهای رینگ های روغن نیز از بالا و هم در ذیل انگشتی پیستون مورد به کارگیری قرار می گیرند در ضمن هر حلقه دارای یک دهانه است که حیاتی گشوده و بسته کردن آن می قدرت قطر رینگ ها را در موقع نصب کردن بر روی پیستون یا این که قرار دادن پیستون باطن سیلندر ، ناچیز و بسیار کرد. این حلقه ها از گرد‌همایی یا فرارو گریز گاز از کنار پیستون در دوران چگالی و قدرت جلوگیری می کنند و در موقع تحت وارد شدن در روزگار تنفس فعالیت پاک کردن روغن را انجام می دهد. زمانی پیستون در نقطه مرگ بالایی و پایینی جهت حرکت خود را تغییر و تحول می دهد پیشانی گرد حلقه اندکی تکان می خورد ولی برخلاف حلقه های دیگر خط تماس این رینگ پیستون به طور لحظه ای قطع نمی شود به علاوه تکان تناول کردن حلقه پیستون سبب کاهش سرعت حاشیه انداختن (پله کردن) در بالای سیلندر می شود.وقتی پیستون در کورس مکش رو به زیر می رود لبه پایینی رینگ تراکم، روغن مازاد به جا مانده پس از عبور رینگ روغن را عده می کند. در نتیجه روغن مازاد روی جداره سیلندر به محفظه برده می شود. به طور معمول، هر چه فاصله آزاد رینگ پیستون اکثر باشد نیروی بیشتری توسط رینگ پیستون در موقعیت متراکم به جداره سیلندر وارد می­شود. یه خرده از گازهای پر فشار حاصل از احتراق پشت رینگ ها جمع می شود و به پیشانی رینگ فشار وارد می کند تا به طور تمام با جداره سیلندر تماس پیدا کند. به طور معمول دو رینگ حجمی در دو شیار بالایی پشت هم قرار میگیرند که فعالیت درزگیری کامل سیلندر و جلوگیری از رخنه گازهای حاصل از احتراق را به صورت کامل انجام میدهند. ممکن است پیشانی رینگ پیستون نیز تیز یا گرد کرده باشد. پیشانی حلقه های تراکم چدنی را حیاتی گونه های مختلف پوشش ها اندود می کنند. بدین ترتیب که در درون پیستون نواری از فولاد یا این که یک فلز منحصر (که فلز غیر قابل تغییر تحول نامیده میشود) قرار می‌دهند و بر روی آن ها را کلیدی ماده دارای یا آلیاژهای آلومینیوم پوشش میدهند. 2- به کار بردن فلز انوار در ساختمان پیستون های آلومنیومی، فلز اینوار آلیاژ فولادی نیکل دار است که این آلیاژ در حرارت های بالا انبساط یه خرده دارد. رینگ های فشاری اهمیت انبساط خود به طرف خارج به دیواره سیلندر چسبیده و گازبندی لطف را به وجود می آورند. به طور معمول در قسمت جلویی میل لنگ دندهای وجود دارد که به وسیله زنجیر، تسمه یا این که دنده میل بادامک یا این که میل سوپاپ را میچرخاند. نیروی چرخش دینام «آلترناتور»، پمپ هیدرولیک فرمان، کمپرسور کولر و واتر پمپ هم از شیوه چرخش میل لنگ و به وسیله تسمهها و پولیها تأمین میشود. پیستون در همین وسیله پاره ای پهنتر می باشد از پیستون موتورسیکلت شهری . هم اکنون که با عملکرد پیستون خودرو اکثر آشنا شدیم خوب تر هست تا یه خرده نیز در گزینه قطعات و نصیب های تشکیل دهنده آن صحبت کنیم. رینگ روغنی از فشار داخلی رینگ پیستون و فنر و فشار واحد بالای ایجاد شده بوسیله مرحله مماس کمی که شیارهای رشته رشته ساخت می­کنند استفاده می­کند. یک رینگ جرم پیستون به تنهایی نمی تواند کل این فشار را تحمل کند. را ندارد. پیستونها قلب یک موتور احتراق هستند و بایستی در مقابل نیروهای حاصل از انفجار در موتور و تغییرات دمایی تا 1000 درجه سانتیگراد مقاومت کنند. وظیفه اهمیت پیستون، لبریز و خالی کردن گوشه و کنار احتراق است؛ بدین مضمون‌ که محیط احتراق را از سوخت و هوا پُر و بعد از آن آن را از دود حاصل از احتراق خالی می کند. موشک هم سوخت و هم مادهٔ اکسیدکننده را حیاتی خویش حمل میکند. همین سوراخ که در طول پیستون و نصیب دامنه ساخت می‌گردد انبساط پیستون را کنترل میکند. از مزایای آلومینیوم میتوان به سبکی و ضریب انتقال حرارتی بالا اشاره نمود در درمقابل آلومینیوم مهم معایبی زیرا قیمت بالا و انبساط زیاد قیمت پیستون تبریز است. چنانچه شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در مورد پیستون تبریز پراید لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *