Site Overlay

افزایش Instagram و آنچه در آن می توانید انجام دهید برای کسب و کار شما

[ad_1]

افزایش Instagram.

چرا ؟

از سال 2010 Instagram خود ثابت شده است که سریع ترین رشد پلت فرم رسانه های اجتماعی در اطراف! آن را به یک پایگاه کاربر در حدود 300 میلیون دلار است که به افزایش بیشتر است. پس چرا این به ظاهر ساده برنامه رو طوری سرعت ؟ خوب این همه پایین می آید به خلاقیت واقعا Instagram پیدا کرده اند راه های جدید برای به اشتراک گذاشتن محتوا در سراسر پلت فرم آن و ساخت کاربران تجربه بدون درز. برای مثال Instagram داستان راه اندازی شد به رقیب snapchats, اجازه می دهد تا کاربران برای ارائه ناپدید شدن تصاویر و یا فیلم ها.

برای تلفن های موبایل ساده, راست? خوب است که's به دلیل آن است. Instagram در حال حاضر بیشتر نوسان بیش از همه کاربران خود را که ممکن است با استفاده از اسنپ چت در پشت سر هم برای خود برنامه کاهش نیاز به استفاده از هر دو و جریان پوشش این کاربران به آن خدمات خود را.

این تاکتیک تهاجمی پرداخت می شود به عنوان Instagram پیشی گرفته است snapchat در کاربران. Instagram داستان نیز بیشتر تشویق به اشتراک گذاری محتوا و دادن آن چت عنصر به آن برنامه اجازه می دهد آن را به رقابت با دیگر مستقیم پیام رسانی سیستم عامل. نوآوری مانند این است که دلیل Instagram's ناگهانی رشد.

چه's همه سر و صدا در مورد ؟

Instagram برنامه کامل برای به اشتراک گذاشتن محتوا از طریق تصاویر بصری. مخاطبان خود هستند و جوان و تحصیل کرده و بسیار به خرید. این باعث می شود محتوای خلاق هیجان انگیز و سریع در حال حرکت است. این احساس های مختلف برای سیستم عامل های مانند Facebook و Twitter با تمرکز بر روی تصاویر به جای کلمات. مطالعات نشان داده اند که مانند Facebook, آن است که مورد استفاده روزانه این باعث می شود برای یک وفادار و بسیار کاربر فعال پایه.

این توانایی را به تصرف یک جوان خلاق تر مخاطبان صدایی زنگ زنگ از شرکت های بزرگ به دنبال تبلیغ در رسانه های اجتماعی. با استفاده از وجود دارد مطمئنا افزایش علاقه در, تبلیغات در برنامه. اما رقابت خواهد بود رسیده و کسب و کار خواهد شد که برای پیدا کردن راه های خلاق به رقابت رقبای خود را در جهان تصویری از رسانه های اجتماعی.

چگونه شما می توانید استفاده از آن برای بازاریابی ؟

البته اگر شما مایل به استفاده از این بازار شرکت یا یک محصول و سپس یکی باید در نظر چگونه است. این یک پلت فرم بصری و در نتیجه محصولات به طور کلی آسان تر به بازار است که خدمات. اما خدمات نه غیر ممکن است برای ترویج در, برنامه پیدا کردن راه هیجان انگیز را به زندگی خود را سرویس خواهد چشم گرفتن از Instagram کاربر.

هشتگهای اغلب استفاده می شود در Instagram و در روند و یا حتی خود شروع یک راه مطمئن برای تعامل با مخاطبان در یک روش مشابه به توییتر. یکی باید مراقب باشید برای مطابقت با برچسب به محتوای بصری به شما ارائه آن't به عنوان ساده به عنوان برنامه های دیگر که با استفاده از این روش.

Instagram عمدتا یک برنامه تلفن همراه, بنابراین مطالب باید آسان به خواندن و به طور مداوم به روز شده برای داده های تلفن همراه گرسنه جمعیتی. تنها محتوای جدید و تازه جلب توجه خواهد کرد.

در نهایت Instagram داستان هستند یک راه عالی شخصا به تعامل با مخاطبان خود ماندگار تنها 24 ساعت است. داستان باید مورد استفاده قرار گیرد برای نگه داشتن مشتریان بالقوه به روز رسانی روزانه در کسب و کار خود را و آشکار پشت صحنه محتوا را به کاربر احساس می کنند بخشی از شرکت.

Instagram را می توان مورد استفاده قرار گیرد به بازار تقریبا هر چیزی را با یک ذهن خلاق و یک تیم متعهد شما می توانید کاملا وزوز در اطراف خود را با نام تجاری!

آینده

با یک جوان تحصیل کرده و مخاطبان با استفاده از این برنامه بر روی تلفن همراه خود را روزانه تنها می تواند پیش بینی رشد پایدار و وفاداری از کاربران آن است. وجود خواهد داشت افزایش فرصت را به استفاده از این برنامه برای اهداف کسب و کار و مشاوره از این نویسنده است که در حالی که آن را داغ! آن را تنها بزرگتر خواهد شد تا به بازار قبل از آن را می شود حتی بیشتر شلوغ است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *