Site Overlay

اعمال نفوذ رسانه های اجتماعی برای کسب و کار

[ad_1]

شما ممکن است متوجه بسیاری از پوشش بیش از چند سال گذشته در مورد رشد سریع شبکه های اجتماعی و چگونه آنها در حال تغییر راه ما ارتباط برقرار? شاید شما نیز در سراسر تصادفا یکی از بسیاری از مقالات صداقت چگونه به ‘دو فروش خود را با توییتر و یا Facebook و شاید احساس شما از دست رفته قایق با بازاریابی خود را? اما آن را در واقع ارزش پرسیدن این سوال که آیا بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی در واقع با این نسخهها کار در وهله اول, و اگر آن را ندارد چگونه می تواند به شما آن را به کار برای کسب و کار شما?

چهره در حال تغییر از وب

بسیاری از رسانه های اجتماعی وب سایت ها ساخته شده است در ویژگی های تکامل در اینترنت – چیزی بازنویسی به عنوان “وب 2.0”. این یک اصطلاح است که بسیاری از بازاریابان بحث در مورد با قدرت های بزرگ و استفاده از آن را در زمینه های مختلف. اما آنچه که دقیقا آن است ؟

در روزهای اولیه اینترنت, وب سایت های موجود در کلمات و تصاویر مانند یک مجله یا بروشور – و آن نبود یک محیط تعاملی. اما با ظهور وبلاگ نویسی ویکی و اظهار نظر (به نام اما چند) همه ما می تواند با درگیر مکالمات آنلاین با نوشتن (و انتشارات) به طور مستقیم بر روی صفحات وب است.

ما به راحتی می توانید ایجاد خود ما, Facebook, پروفایل, وبلاگ ها و حساب های توییتر و به اشتراک گذاری اطلاعات با افرادی که علایق و سلایق مشابه. به این دلیل Web 2.0 است که اغلب به عنوان خوانده شده/نوشتن وب.

البته یکی از دلایل اصلی شبکه های اجتماعی تبدیل به جریان اصلی به سرعت این است که بسیاری از وب سایت شارژ نیست – آنها به رایگان استفاده کنید. شرکت ها به دنبال بالا بردن مشخصات خود را آنلاین گرفته اند استفاده از این برای ترویج مشخصات خود را به یک کل جدید مخاطبان اغلب در یک روش نامناسب.

وقتی که می آید به بازاریابی کسب و کار شما از طریق شبکه های اجتماعی افرادی هستند که حتی صحبت کردن در مورد نام تجاری خود را در وهله اول ؟ آنها بحث خود را در صنعت ؟ اگر پس کجا هستند کسانی که مکالمات در حال وقوع بنابراین شما می توانید تاریخ و بالا بردن مشخصات خود را بیش از حد ؟

گرفتن خاص

به عنوان با اکثر بازاریابی مطالعات موردی بسیاری از داستان های موفقیت شما را به خواندن در مورد مارک های مصرف کننده; مارک های که مردم می خواهند به بحث در مورد مارک های با یک بازار انبوه.

از این بازخورد شرکت از تمام انواع صنایع را برداشت تا بر وزوز و شروع به تویت کردن نویسی و راه اندازی خود را در Facebook fan گروه و به دلیل هزینه های ورود تقریبا صفر است این نه فقط پسر بزرگ. استارتاپها و کسب و کارهای کوچک نیز شروع به پریدن در ارابه موسیقی.

حرکت به سمت کسب و کار به فضای کسب و کار و گرفتن صدای شما شنیده می شود تا حدودی سخت تر از داستان های موفقیت از آن پیشنهاد شده خواهد بود. کسی که می خواهد به بحث در مورد ابزارک و یا تو رفتگی در دیوار خود را قرار دادی خدمات به ویژه هنگامی که بسیاری از شرکت های دیگر همان فضا را اشغال? آن را مانند برگزاری نمایشگاه در یک تجارت بزرگ با نشان دادن تمام رقبای خود را راه اندازی ایستاده در سمت راست در کنار شما.

جالب توجه است هر چند برخی از مردم می خواهم به بحث در مورد همان چیزی که شما ممکن است علاقه مند به شنیدن آنچه که شرکت خود را به می گویند. کلیدی است برای پیدا کردن که در آن مناسب ترین مکالمات در حال وقوع است و سپس به درک که چگونه است که مکالمه در حال وقوع است.

گفتگو بازاریابی

با وب 2.0, تکنولوژی هر کس می تواند صدا. بنابراین شما راه تعامل با مردم از طریق رسانه های اجتماعی کار می کند بسیار متفاوت از سنتی بازاریابی نیست. اگر به شما می گویند چیزی اشتباه در اشتباه راه مردم حق دارند به پاسخ و نظر شهرت آنها ممکن است بسیار کمتر به از دست دادن از شما و به طور بالقوه بسیار بزرگتر مخاطبان گوش دادن به آنها. تاسیسات با دقت و مخلوط کردن با حق مردم حتی مهم تر می شود.

کسب و کار بازاریابان در فضای اجتماعی اغلب نادیده می گیرند قواعد تعامل و آداب اجتماعی. آنها سعی می کنند به فروش به سرعت بیش از حد و بیش از حد به شدت و بدون به دست آوردن اعتماد به دنبال کنترل مکالمات و روابط. اما اجازه دهید آن صورت است که می خواهد برای متوقف کردن در اطراف و گوش دادن به فرد کنترل مکالمه را در دنیای واقعی است ؟ چرا بر روی زمین خواهد ما قرار داده تا با آن را هر بیشتر آنلاین هستند ؟

در واقع در فضای اجتماعی ما می تواند سازمان ملل متحد به دنبال د و بلوک در کلیک یک دکمه; رابطه رفته در دوم همراه با اعتماد به نام تجاری خود را. این اتفاق می افتد به بسیاری از بازاریابان در فضای اجتماعی – no-one است که گوش دادن به آنها را به خاطر آنها چیزی است که مردم می خواهند بشنوند.

ایجاد اعتماد

ایجاد یک استراتژی موفق بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی نیاز به توانایی (و صبر) به منظور توسعه اعتماد با مردم است. مانند بسیاری از تکنیک های بازاریابی به این مورد ایجاد خط لوله خود را از روابط جدید و در حال توسعه آنها را بیش از یک دوره از زمان – و نه فشار فروش از ابتدا.

به دست آوردن اعتماد اولیه ضروری است.

یکی اعتماد سازی استراتژی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی – هر چه صنعت شما – پاسخ به سوالات است که مردم می خواهند (یا نیاز) پاسخ به. اگر شما می توانید تعامل با مخاطبان خود را با اطلاعات مربوط به آنها را نه تنها خرید آنها را نیز به گسترش این کلمه – کلمه خود را.

سیستم عامل مانند وبلاگ ها و توییتر و LinkedIn به شما اجازه می دهد برای نشان دادن محصول خود را در صنعت و دانش در فروم. البته شما همچنین می توانید لینک های مربوط به وب سایت خود را از طریق این سیستم عامل به درایو ترافیک به وب سایت شما و افزایش خود را با نام تجاری مشخصات – تا زمانی که شما در حال ظریف در رویکرد خود را.

توسعه روابط

پس از آن به عنوان مردم شروع به اعتماد به پروفایل های اجتماعی خود را, شما می توانید شروع به آنها را از طریق به مرحله بعدی در حال توسعه در ارتباط است. مثلا چرا از آنها بخواهید برای عضویت ایمیل خود را بازاریابی است ؟

این غلبه مخاطبان بی تفاوتی. اگر شما به اندازه کافی توسعه اعتماد اجتماعی خود را در رابطه اهرم آن را به یک رسانه به موجب آن تعهد است نه در مخاطبان خود را به جمع آوری پیام و نه بر شما ارسال مربوطه و پیام به طور منظم – گام بعدی در توسعه اعتماد بیشتر و یک گام نزدیک تر به ارائه یک مشتری برای تیم فروش خود را.

اما مراقب باشید. به عنوان در هر رابطه شخصی اعتماد می تواند از دست داده و در یک لحظه اگر به شما می گویند چیزی که اشتباه است. نگه داشتن یک چشم بر روی پایان بازی و هرگز سوء استفاده از رابطه است باید مطلق.

شما کجا شروع کنم ؟

داشتن یک استراتژی برای پروفایل های اجتماعی خود را است که اغلب نادیده گرفته شده است اما ضروری است که به شما تمرکز خود را با رویکرد است. سوال خود را در اهداف ضروری است:

  • باید مشخصات خود را به شما (به عنوان یک فرد) خود مدیر عامل و یا خود شرکت ؟ که بیشتر به دست آورید اعتماد و اعتبار آنلاین است ؟
  • که پلت فرم اجتماعی است که مناسب ترین به تمرکز ؟ که در آن در حال مشتریان موجود خود را? چرا از آنها بپرسید که چگونه آنها با استفاده از رسانه های اجتماعی است ؟
  • آنچه شما می رویم به بحث در مورد ؟ آیا شما می خواهید به رسمیت شناخته شود (و) ، با چسبیدن به یک موضوع (البته تو رفتگی در دیوار شما می توانید تبدیل به یک اذعان کرد ،
  • چقدر شخصیت باید از طریق? که در آن شما و یا شرکت شما تن-از-صدا ؟

راه اندازی یک پروفایل در هر یک از شبکه های اجتماعی یک فرآیند ساده و اغلب رایگان. آن را می پردازد به بررسی رسانه ها برای دیدن اگر مخاطب است که حق را برای کسب و کار خود را و آماده برای تغییر کردن تلاش های خود را اگر آنها هیچ نتیجه عملکرد نیست.

خلاصه

بدون شک وجود دارد که درگیر شدن مردم در حق پلت فرم رسانه های اجتماعی می تواند کمک به شما در رسیدن به مخاطبان جدید و افزایش مشخصات خود را آنلاین. چالش این است که برای ایجاد یک استراتژی متمرکز با هدف به سمت خاص مخاطبان و تعامل با آنها را در یک مکالمه گفتگو برای تشویق اعتماد.

تنها زمانی که شما به دست آورده اند اعتماد می تواند به شما اهرم رابطه و منجر گفتگو به سطح بعدی. که در آن بسیاری از بازاریابان می خواهید سریع برنده, رسانه های اجتماعی بیشتر از یک بازاریابی موثر متوسط اگر شما فشار بیش از حد سخت است. بنابراین شما ممکن است مجبور به آماده به صبر کنید تا زمانی که اعتماد را توسعه داده است. گفت: وقتی که شما خط لوله آغاز می شود به تحقق خود را رسانه های اجتماعی ارائه می دهد یک مسیر پایدار برای تولید آگاهی و در نهایت پتانسیل جدید فروش منجر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.