Site Overlay

اصول یک فروشگاه اینترنتی برتر

مصرف کنندگان امروز گزینه های زیادی برای خرید آنلاین دارند. برای تولید فروش از طریق وب سایت تجارت الکترونیکی خود ، باید یک تجربه کاربری عالی ارائه دهید و بازدیدکنندگان را متقاعد کنید که محصولات شما و سایت شما شایسته تجارت آنها هستند.

 

طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی در مقایسه با کار با سایر سایت ها چالش هایی را به همراه دارد.

اگرچه هدف ما بررسی فروشگاه های صنعتی مربوط به تامین کننده های قطعات و تجهیزات است . اما بعضی از فاکتور ها در تمام سایت باید رعایت شود 

در میان فروشگاه و تامین کننده های تامین و تدارک قطعات و تجهیزات صنعتی روشا سپهر اسپادان کم نظیر می باشد.

یکی از برترین فروشگاه های فعال در زمینه تامین قطعات و تجهیزات مکانیکی و الکترونکی در کشور در این سایت عضو است.

 

در این مقاله ، ما نه عامل خاص را بررسی می کنیم که به طور کلی در وب سایت های تجارت الکترونیکی با طراحی خوب وجود دارد. این بحث باید به شما کمک کند تا سایت خود را برنامه ریزی کنید و اطمینان حاصل کنید که می توانید سایتی ایجاد کنید که اهداف شما را برآورده کند.

 

1. ساده

تمرکز یک سایت تجارت الکترونیکی باید بر روی محصولات برای فروش باشد. طرحی که بدون دلیل مشروع اسراف شود معمولاً بیشتر از منافع ضرر خواهد داشت. این باعث جلب توجه به طراحی سایت و دور از محصولات خواهد شد.

 

اگر در ویترین وب سایت های تجارت الکترونیکی زیبا ما بگردید ، متوجه خواهید شد که بسیاری از این سایت ها از طراحی و طرح بسیار تمیزی برخوردار هستند. این سبک برای تجارت الکترونیکی به خوبی کار می کند زیرا به جای طراحی بر محصولات تأکید دارد.

 

سادگی در طراحی و طرح نیز به بهبود تجربه کاربر کمک می کند. پیمایش در سایت های ساده آسان است و خریداران می توانند با کمترین حواس پرتی و ناراحتی ، آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

 

2. مارک دار

بسیاری از خریداران در تصمیم گیری برای خرید توسط این برند تأثیر پذیرفته اند. نیاز به ایجاد یک برند قدرتمند هم برای فروش آنلاین و هم برای فروش آفلاین مهم است.

 

در مورد فروشگاه هایی که به صورت آنلاین و همچنین در مکان های فیزیکی به فروش می رسند ، وب سایت تنها بخشی از استراتژی کلی مارک تجاری است. وب سایت باید با سایر تلاش های تجاری این شرکت به خوبی کار کند تا مشتریان در وب سایت احساس راحتی کنند.

 

به عنوان یک شرکت نوپا ، برندسازی باید یک هدف بلند مدت باشد. شما از سابقه و اعتماد طولانی که با مشتریان ایجاد کرده اید بهره مند نخواهید شد. می توانید با ایجاد یک تصویر تجاری قوی که به طور مداوم در وب سایت ، پروفایل های رسانه های اجتماعی و سایر مطالب بازاریابی شما استفاده می شود ، شروع کنید.

 

New Balance برای بسیاری از افراد یک نام تجاری آشنا است. هنگام بازدید از سایت آنها ، آرم قابل تعویض New Balance را در سرصفحه سایت مشاهده خواهید کرد و عکس عظیم موجود در صفحه اصلی نیز کفشی را نشان می دهد که با آرم تزئین شده است.

 

3. عکس ها و تصاویر با کیفیت بالا

فروش آنلاین متفاوت از فروش در فروشگاه های فیزیکی است زیرا خریدار نمی تواند محصول را لمس کند یا آن را شخصاً قبل از تصمیم گیری برای خرید ببیند (مگر اینکه آن را در جای دیگری دیده باشد)

 

ارائه عکس های با کیفیت که به طور دقیق محصول را به تصویر می کشد ، می تواند به غلبه بر این چالش کمک کند و تصمیم خرید را برای بازدید کنندگان آسان تر کند.

 

در حالت ایده آل ، صفحات جزئیات محصول باید شامل چندین عکس با وضوح بالا برای هر محصول باشد. خریداران ممکن است بخواهند اضلاع یا زوایای مختلف محصول را مشاهده کنند. هرچه بیشتر ببینند ، از خرید کالایی که نتوانسته اند شخصاً ببینند احساس بهتری خواهند داشت.

 

کیفیت عکس ها و تصاویر نیز بسیار مهم است زیرا بازدیدکنندگان بر اساس این تصاویر بصورت قضاوت درباره شرکت و محصولات شما قضاوت می کنند. تصاویر با کیفیت بالا تصور یک محصول با کیفیت را ایجاد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *