Site Overlay

استراتژی محتوا برای بازاریابی شبکه های اجتماعی

[ad_1]

تصور کنید که شبکه های اجتماعی زیادی مانند یک فرد در حزب اجتماعی قرار داده و در محلی خود را به اتاق بازرگانی است. وجود دارد کاملا چند مردم وجود دارد و شما می دانید که به منظور موفقیت حرکت این حزب شما در حال رفتن به شرکت در برخی از چهره به چهره گفتگو با بالقوه مشتریان جدید است که وجود دارد.

ساده ترین استراتژی است که تقریبا همیشه نشان داده است میزان موفقیت خوب در رانندگی و تعاملات چیزی است که شناخته شده است به عنوان اصل 80/20. 80 درصد از تعاملات خود را مانند دوست داشتن, سهام, نظرات, پاسخ, پاسخ دل (Instagram) و غیره باید متمرکز بر پیروان خود را و نه شما.

من می خواهم به تکرار است که پس از آن چوب. 80 درصد متمرکز بر پیروان خود را و نه شما.

هنگامی که شما ساخته شده است یک رابطه دوستانه با آنها و تعامل با آنها در برخی از راه آنها احساس متصل به شما و کسب و کار. آداب اجتماعی حکم می کند که آنها باید جبران هر گونه توجه به آنها را با شما. در این مرحله شما سپس می توانید شروع به مخلوط کردن مستقیم ارائه می دهد و یا تبلیغات خود را به کسانی که پیروان شروع به کلیک کردن و یا خرید از وب سایت خود را.

شما باید هدف به یک سبک است که نزدیک و معتبر. درک خوبی از حس شوخ طبعی است که همیشه همراه و نمی شود بیش از حد رسمی است. حفظ یک سبک منحصر به فرد و تن است که سرگرم کننده و حرفه ای است.

وجود دارد راه را اشتباه انجام این کار است. در اینجا برخی از راهنمایی های مفید.

سعی کنید زمان های مختلف روز برای دیدن هنگامی که شما بالاتر نامزدی.

سعی کنید به موضوع به روز رسانی به طور منظم به طوری که کاربر خود را پایه می تواند مورد استفاده قرار گیرد به برنامه خود را و نگاه به جلو به شما سرگرم کننده و محتوای با کیفیت.

خود را از پیروان و طرفداران را به شما قدردانی میکنیم برای آن است.

ایده های محتوا

ایجاد یک موضوع برای هر روز این هفته:

  • Markdown دوشنبه – برجسته فروش و یا کد تخفیف معتبر برای تنها این هفته
  • منحصر به فرد شنبه – نمایش یک عکس یا فیلم به اوج دزدکی حرکت کردن در پشت پرده.
  • مفید روز شنبه – نکات آموزنده و یا روند در صنعت شما
  • ویژه پنج شنبه – پاسخ علنی به سوالات مشتری و یا نشان دادن یک بررسی مثبت است.
  • از ویژگی های جمعه – نمایشگاه گسترده تر اخبار صنعت مقالات و یا مطالب مرتبط
  • به شنبه – تمرکز بر روی برخی از نوع از رویداد خیریه یا محله غیر انتفاعی است که شما پشتیبانی می کند.
  • مردم یکشنبه – برجسته کردن کارکنان خود را. نشان می دهد آنها با داشتن سرگرم کننده در محل کار.

به روز رسانی موثر هستند که در تعامل

انجام این کار اگر شما می خواهید پیروان خود را برای به اشتراک گذاشتن پاسخ و یا مطالب خود را مانند

  • دریافت بصری – آنها بیشتر احتمال دارد برای پاسخ به طنز مهم و الهام بخش تصاویری (عکسهای) از فقط متن به روز رسانی.
  • بپرسید آنچه شما می خواهید – باور کنید یا نه فقط از مردم می خواهیم برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود را و آنها آن را انجام دهد. البته این مطالب به ارزش های.
  • ضبط لحظه ای (جدیدترین) – ضربه بزنید به زمان مکالمه روند. این که آیا آن را فصلی, فرهنگی, و یا حتی وقایع کنونی. (Google trends است که یک جای خوب برای انتخاب کنید تا در چه در حال حاضر اتفاق می افتد. http://www.google.com/trends/hottrends )

به روز رسانی هستند که در تشویق یک پاسخ مستقیم

اگر شما می خواهید عمل در حال حاضر و سپس انجام این کار;

  • پیشنهاد فوتی و فوری – درایو کلیک و تولید آگهی با ارائه یک واقعا قانع کننده ارائه دهد. درخواست کاربران خود را برای پیشنهادات و انتقادات در مورد این.
  • حس فوریت – محدود کردن پیشنهاد خود را برای یک دوره زمانی خاص برای ایجاد یک حس فوریت.
  • تماس روشن به عمل – اگر شما در حال تلاش برای رانندگی ترافیک به یک URL خاص پس از آن را شامل نمی شود هر چیز دیگری که ممکن است منحرف کردن اذهان مردم به رفتن به جایی دیگر. ایجاد قیف.

من امیدوارم که شما پیدا کردن این اطلاعات مفید است که آن را به شما می دهد یک نقطه شروع خوب است در حال توسعه یک استراتژی است که شما می توانید سفارشی خود را به صنعت خاص و یا کسب و کار.

من درک می کنم که وجود ندارد “یکی از اندازه متناسب با تمام” پاسخ اما این که چرا کارشناسان وجود دارد. ما همه اشتباهات و می دانم که برای جلوگیری از چه و چه به تاکید می کند. موفق باشید به همه شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *