Site Overlay

آن را به ارزش با استفاده از هشتگهای در Instagram?

Instagram می تواند بسیار موثر باشد اما شما باید هوشمند در مورد چگونه شما از آن استفاده کنید. که در آن Instagram hashtags کار خیلی خوبی است.

هشتگهای کمک به شما را مدیریت و به دنبال محتوای مناسب در Instagram. آنها آن را ساده برای مخاطبان هدف خود را به شما در پیدا کردن و اضافه کردن علاقه به سهام خود را. یکی Instagram مطالعه نشان داد که اضافه کردن حداقل یک برچسب به همه Instagram نوشته ها را به طور متوسط تولید بیش از 12% تعامل بیشتر.

گسترش رسیدن به خود را

چیزهایی که در مورد هشتگهای قابلیت خود را برای رسیدن به طیف گسترده ای از مردم که ممکن است مطلقا هیچ چیزی برای انجام با حساب کاربری خود شوید و همین حالا به طور خاص دنبال شما در Instagram.

چگونه Instagram Hashtags کار می کند ؟

بیایید می گویند یک کاربر برای جستجوی عبارت ‘باغبانی’. Instagram را نشان می دهد همه آخرین پست که حاوی ‘باغبانی’ کلمه کلیدی. با استفاده از #باغبانی به عنوان یک برچسب در پست های خود را, شما در حال گفتن Instagram برای قرار دادن به جلو پست شما هر بار که کسی متغیر است که مدت.

برچسب همه پست های خود را با کلمات کلیدی مرتبط. استفاده از کلمات و عبارات شما فکر می کنم Instagram کاربران خواهد بود به جستجو برای. همیشه استفاده از علامت # قبل از این کلمه استفاده از نقطه گذاری و نگه داشتن آن را به عنوان کوتاه که ممکن است و استفاده از حروف و اعداد است.

بهترین Hashtags For Instagram

پرتاب اتفاقی هشتگهای بیش از همه Instagram نمی خواهد کار سحر و جادو برای شما. شما باید به دقت انتخاب کردن بهترین و محبوب ترین هشتگ برای رسیدن به مخاطبان حق برای کسب و کار شما. آنها باید متناسب با کلمات کلیدی جستجو شده توسط بازار هدف خود را و شما نیاز به نگه داشتن یک چشم بر روی آنهایی که انجام بهترین برای شما.

آن را به زمان برای پیدا کردن بهترین هشتگها استفاده کنید. برخی از استراتژی ها عبارتند از:

  • چک کردن هشتگهای رقبای خود استفاده کنید به طور منظم به بازار کسب و کار خود را.

  • تست های مختلف هشتگهای و ارزیابی نتایج خود را.

  • استفاده از یک نرم افزار برای برچسب: ایده (مانند TagOMatic).

ساخت بسیاری از روند هشتگهای

زمانی که یک رویداد رخ می دهد, یک برچسب است که اغلب ایجاد شده است. اگر شما می توانید پست های خود را به هشتگ, شما بیشتر احتمال دارد به دیده می شود توسط کسانی که به دنبال خاص که خبر.

کلید این است که به سازمان دیده بان برای زمانی که یک هشتگ خاص به نظر می رسد محبوب و محتوای پست با استفاده از این هشتگ به استفاده از تعداد زیادی از بینندگان برچسب دریافت است.

در Instagram, موتور جستجو به دنبال دیگر هشتگهای که قابل مقایسه با صفحه خود را. با استفاده از این هشتگ هنگامی که شما در ارسال مطالب جدید. این یکی دیگر از راه های رسیدن به Instagram کاربران است که هنوز هم در سایت, اما شما را دنبال نمی کند بنابراین نمی خواهد که دیده می شود نوشته های خود را در غیر این صورت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *