Site Overlay

آشنایی با رسانه های اجتماعی بهینه سازی

[ad_1]

اجتماعی رسانه بهینه سازی ( SMO ) نیز نامیده می شود, اجتماعی, بازاریابی, بهینه سازی, با اشاره به روش بهینه سازی وب سایت خود را پس از آن می تواند به راحتی در شبکه های رسانه های اجتماعی. این نوع از بهینه سازی انجام شده است با قصد جذب بازدید کننده بیشتر به وب سایت خود را.

مزایای استفاده از SMO فوری قرار گرفتن در معرض محتوای وب سایت خود را به شبکه های رسانه های اجتماعی. سایت های رسانه های اجتماعی می تواند شامل بسیاری از لینک های ورودی به صفحات وب خود را. این لینک های ورودی را افزایش می دهد رتبه بندی کلی از دامنه خود را در موتورهای جستجو است. این را قادر خواهد ساخت وب سایت خود را به توان به راحتی از طریق موتورهای جستجو, که بدان معنی است که بازدید کننده بیشتری به سایت شما می آیند. این همه اضافه شده ترافیک در خدمت به گسترش خود را آنلاین در دسترس و افزایش آگاهی نام تجاری که در نهایت افزایش حضور آنلاین خود را به عنوان یک قدرت در زمینه انتخاب خود را.

وجود دارد بسیاری از راه های مختلف شما می توانید بهینه سازی وب سایت خود را پس از آن می توان از طریق مختلف به شبکه های رسانه های اجتماعی. شما می توانید با استفاده از سایت های اجتماعی نشانه و نشانه گذاری محتوای وب سایت خود را به طوری که آن را می توان به راحتی توسط افرادی که مکرر آنها است. این سایت های اجتماعی نشانه جذب میلیون ها نفر از بازدید کنندگان منحصر به فرد در هر ماه و اگر شما به طور مداوم نشانه گذاری صفحات وب خود را هر زمان که شما باید اطلاعات جدید است که شما می خواهید بازدید کنندگان خود را به دیدن لینک خود را افزایش می دهد به سادگی.

شما همچنین می توانید با استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی برای گسترش پیام خود را. این سایت اجازه می دهد تا شما را به راه اندازی یک حساب کاربری که در آن شما می توانید ایجاد یک پروفایل و شخصی سازی آن برای مطابقت با نام تجاری شخصی خود را. افرادی که علاقه مند به شما و یا محصولات خود را قادر خواهد بود برای پیدا کردن مشخصات خود در این سایت. آنها می توانید انتخاب کنید به خود فن یا پیرو و هر زمان که شما را به روز رسانی و یا یک اطلاعیه در مشخصات خود را در صفحه طرفداران و پیروان خود را فورا در مورد آن می دانیم. شما به راحتی می توانید اجازه دهید آنها را در مورد خود را در آخرین پست وبلاگ خود آخرین محصول و یا آنچه شما در حال حاضر در حال کار بر روی. طرفداران و پیروان خود را باید درک عمیق تر در مورد شما و محصولات خود را که به طور چشمگیری کمک به افزایش حضور خود را آنلاین. آیا دست کم گرفتن قدرت از این شبکه های اجتماعی به عنوان آنها باید از این پتانسیل برای کمک به شما جمع بسیار زیادی زیر است.

یکی دیگر از رسانه های اجتماعی بهینه سازی روش این است که سندیکای مطالب خود را از طریق واقعا ساده پیوند ( RSS ). این اجازه می دهد تا شما را به فورا سندیکای محتوای وب سایت خود را به کسانی که عضو آر اس اس را در دامنه خود را. این عمل مانند یک خوراک خبری و در هر زمان شما را به روز رسانی به وب سایت خود را, افرادی که اشتراک آر اس اس خود را قادر خواهد بود برای دیدن به روز رسانی خود را در آر اس اس خوان. شما همچنین می توانید ارسال خوراک RSS خود را به های مختلف RSS دایرکتوری که در آن مردم می توانند جستجو برای آر اس اس خوردها که آنها ممکن است علاقه مند می شود و سپس پس از آن به آنها اشتراک برای به روز رسانی.

دانستن این جمعیت برای وب سایت شما کمک خواهد کرد که شما را به طرح خود را رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی پس از تمام شبکه های رسانه های اجتماعی نه برابر خلق شده اند. مخاطبان هدف برای هر یک از شبکه های رسانه های اجتماعی می تواند بسیار متفاوت است. شما می توانید تجزیه و تحلیل جمعیت هر یک از شبکه های رسانه های اجتماعی و یا شما می توانید استخدام یک صالح شرکت در جستجوگرها است که دارای تخصص در SMO عرصه است. هر دو راه می تواند به اثبات می شود بسیار مفید در رسانه های اجتماعی خود را بهینه سازی استراتژی است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *